Ze zullen haar er waarschijnlijk niet direct uithalen, maar het haar zo moeilijk maken dat ze zelf opstapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Nicoss het volgende:
Je gaat toch niet menen dat DGK_REDACTIE Sylvia eruit gaat halen!!! dat zal ze niet met dank worden afgenomen.
Brian kijkt in ieder geval niet op de zelfde manier naar Amanda als dat hij naar Nena doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Er is totaal geen chemie tussen Brian en Amanda...die gebruiken elkaar gewoon...![]()
Een heel verschil met Bart en Lesley..die zijn echt verliefd..![]()
Misschien nog een bijnaampje voor FOK: De Beveiliging?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Wat eerst de snackbar/bok/keukenterras was is nu de "toneelhaak" m.a.w. een nickname voor de redactie
AMENquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Lieve het volgende:
NATASIA ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij GEEN hart hebt!
je hebt GEEN blauw bloed ergo, je bent GEEN prinses
je hebt GEEN hart, er zit een bloedklomp die nodig verwijderd mag worden ( kan de chirurg ipv haar buik niet die bloedklomp verwijderen. Ik denk dat dat zware dinge in de weg zit! Dat die klomp haar verhinderd om zich werkelijk vrij te voelen)Dus
Maak je niet drukl Natasia, wat je ook doet, jij en de rattekoning van Eemnes worden hem niet! Niet de hartelijke mensen wiens hart op de juiste plek zit!
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een voordeel aan. Vele streamers zullen dan eindelijk kunnen afkicken van dit programma. Bij een "kort" programma zoals BB is dat nooit zo`n probleem, maar niemand kan 2 jaar non-stop dit programma gaan streamen
Dat is de haak waarmee het decor van het toneel gelift wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
Wat is nou die fokking "toneelhaak" ?
Nee zie alle berichten hier boven. Die stemming is rond 21:00 uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle activiteiten van Sylvia zijn ingetrokken. Komt de stemming voor het caraval nog wel ? Dat is -neem ik aan- ook ingetrokken.
sinds gisteren of eergisteren.quote:
Dat meende ik ook te begrijpen. Mijn vraag is dan weer hoe Natascha aan die info komt. Het antwoord is natuurlijk obvious, daar niet van, maar ik vraag me af wanneer de redactie nu eens ruiterlijk durft toe te geven dat Natascha een voorkeurspositie heeft in het huis en alle info direct - zelfs vanuit de redactie zelf - krijgt doorgespeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij bedoelt Natas dat ze Syl de carnaval gaat geven, omdat Syl eruit dreigt te worden gezet door de redactie....
vraag DGK eens wat dat nou voor pilletjes zijn die PARA BROTHER BRIAN krijgt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
NEE NATASIA, DIE 12 UUR WAS EEN COMPLEET ANDERE SITUATIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME, ZELFS BRIAN BEGRIJPT DIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze juist de carnaval-stemming zullen gebruiken om haar te testen. Doe je mee of niet? Nee, dan trekken we alles in en bekijk je het maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle activiteiten van Sylvia zijn ingetrokken. Komt de stemming voor het caraval nog wel ? Dat is -neem ik aan- ook ingetrokken.
Omdat Sylvia geen tv maakt volgens de redactie. Ze mengt zich niet in alle ruzies en intriges en houd zich overal buiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Waarom zouden ze Sylvia eruuit willen hebben?
Als dat echt gebeurd, zou het wel triest vinden
Hoezo raakt ze dan meteen alles kwijtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alleen Sylvia. Maar de hele stemming is opgezet om Sylvia voor het block te zetten. Vandaag is haar laatste kans, als ze niet hard genoeg "vecht" bij deze stemming raakt ze niet alleen dit uitje kwijt (dat doet ze zowiezo wel), maar ook haar rijlessen, Tango, paaldansen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |