abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374813
En ik gooide hem weer dicht

Zwart had ik graag voor de kids gewild hoor lady-wrb!

Oxy fijn dat je bij je ouders bent en deze keer zonder problemen (hoop ik iig)

Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Verder he ik snelle minicursus gehad van mijn moeder met quilten en ik ga zo kijken welke stofjes ik heb op zolder Heb er helemaal zin in
pi_46375102
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:

stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf , zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
Volgend de mevrouw van de petit sza sza bestaat het wel en is ook erg mooi, maar deed zij het nt binnen omdat het nt past bij de verdere erg kleurige stijl van hun winkel...

Ik zou ook wel eens een webwinkel willen starten met babykleren, heb ook in mijn hoofd wat , maar zou dan weer juist niet weten waar ik dat zou moeten halen/laten maken...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:26:16 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_46375130
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:30:35 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46375240
'Naaien op het speeltuinbankje' was ook wel een leuke topictitel geweest.

Zwart voor baby's is wel te vinden, maar het is verrekte moeilijk. Ik heb ooit een heel mooi zwart truitje en broekje in België gekocht.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 18:31:32 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_46375263
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.

Ik verfde dingen gewoon zwart of donker, en voor Cas vond ik bij de action zwarte dingetjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:34:17 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46375338
Tuttig?
Mooi, kan ik melden dat ik weer verder ben gegaan met mijn 3000 stukjes horrorpuzzel.
Ik heb spijt! Maar hij moet en zal uiteraard wel af.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:13:04 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46376528
Anitra dat is goed nieuws zeg hopelijk krijg je hem snel.

Zow weekend..... heerlijk. Morgen lekker even de stad in na het carnavalsgebeuren, we gaan morgen ringen kijken en de vakantie boeken En evt. morgenavond nog naar een optreden van A Balladeer.

Nou Vicky hoe is het het laatste 1,5 uur (en laatste dag natuurlijk) gegaan??

Ik heb nooit zwarte kleding voor Twan, vindt hij zelf ook niet mooi geloof ik. Terwijl ik zelf bijna altijd zwart aan heb....
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 19:13:36 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46376543
puzzelen vind ik ook niet tuttig.
ik heb het vroeger heel veel gedaan, samen met mijn oma.
maar nu moet ik er niet meer aan denken. ik gun me er geen tijd meer voor.
maar ik schuif aan met het breien van een sjaal.
schijnt ook zo'n oma-klus te zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:14:00 #9
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46376555
Anitra eindelijk oh wat fijn ( en nog meer hoop ik dat het helpt! )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:19:39 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_46376797
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 19:21:12 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46376848
wat een leuke spullen op die site
waarom hadden ze nou niet zoiets toen luca baby was
pi_46376913
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
En ze hebben ook kousjes nu, want die vond ik moeilijk bijpassend te vinden.
En zwart hebben ze wel bij rainbowbabys. Alleen spijtig dat ze daar het merk zo groot op hun kousjes zetten.
pi_46377697
Ik weet niet of ik gauw zwart aan zou trekken bij mn baby. Maar ik geloof dat ik het dan zou combineren met een vrolijk kleurtje. Maar ik ben dan ook een echt kleurtjes mens .
Fake it till you make it...
pi_46377810
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
pi_46377994
Zwart voor babies jaaaaa
En niks mis met het zelf breien van een sjaal heur Ik ben er nu een aan het afronden, hij is paars van een soort satijnlint. Heel mooi
Als die af is maak ik er een van dezelfde lint maar dan in het bruin
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 19:55:05 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46378053
Fons Ik zat laatst met Iris foto's te kijken, die vind het fototopic helemaal geweldig omdat ik dan alle namen bij de kindjes noem. Toen ik vertelde dat dit Fons was zei ze "lijkt wel een beetje een boef mama" vanwege de zwarte kleertjes denk ik.
Ze wil ook steeds dat jarige meisje met die mooie jurk zien, die zwarte Piet heeft als broertje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46378309
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
Klopt! Het is om mijn zenuwen/hersenen op een zijspoor te zetten. De pijnprikkel vervangen voor de prikkel van de tens is de bedoeling. Het is net zo'n ding als bij de fysio alleen compact en batteryenvretend Er is zelfs een Tens-verpleegkundige. Het is alleen al lekker om te weten dat er nu eindelijk dingen gedaan worden! Dat neemt een boel spanning weg.

Puzzelen is niet tuttig toch? Das toch gewoon leuk?

Naaien op het speeltuinbankje had ik in gedachten, maar zo op de vrijdagavond trekt dat niet echt speeltuinbankjes figuren dacht ik
pi_46378580
nou het carnaval is officieel begonnen hoor, boodschappen in huis voor marco want ik zal er amper zijn

Straks naar buren om in te borrelen, en voorbereiding op morgen... ikke heb er zin in
Maar toch voel ik me ongemakkelijk tegenover Thijs.
Morgenochtend nog langs het grafje waar hij een heuse Teletubbie ballon krijgt
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46378581
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
[afbeelding]
Dan moet je idd met Fons komen showen hier, dan ben ik toch bijna om .
Ik vind het zo'n snoepie he . Ik heb alleen niet zoveel met zwart .
Fake it till you make it...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:11:38 #20
114177 Diaan73
pi_46378660
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag... lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
Make love, not war ☮
pi_46378662
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:

Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!
Oh en elk poortje bij elke winkel ging af. Ik weet nog wel dat ik een keer ging winkelen met m'n moeder en ze op een gegeven moment echt moe werd en pijn kreeg. Toen keek ze en bleek dat ding weer leeg te zijn. Ze wist namelijk nooit of ze nou echt moest geloven dat het werkte. Maar wel dus.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46378754
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag... lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
Heb em niet zelf gekocht, heb em gekregen van een heel lieve Fokster
Nogmaals dank je wel, doe het liever zo dan via Pm.
Dus Babygirl de ballon is vanmorgen aangekomen en wat issie mooi ik vind het zo onwijs lief van je, morgen krijgt hij een plaatsje bij Thijs
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:27:59 #23
114177 Diaan73
pi_46379272
Ow dat is idd erg lief zeg....
Make love, not war ☮
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:15 #24
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46380072
Belaan, hoe ziek ben je?
En hoe lappen we je zsm weer op?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46380161
Laatste wat ik over de Tens las (2004) was ook dat het meer suggestie dan echt werkend zou zijn.. maar blijkbaar zijn die inzichten veranderd, fijn voor je Anitra en hopelijk helpt hij je heel goed!

Bar wat een lief gebaar!

Als je zwarte babykleding wilt kun je toch ook gewone babykleding verven? Of wordt het dan niet egaal genoeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')