Volgend de mevrouw van de petit sza sza bestaat het wel en is ook erg mooi, maar deed zij het nt binnen omdat het nt past bij de verdere erg kleurige stijl van hun winkel...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf, zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
En ze hebben ook kousjes nu, want die vond ik moeilijk bijpassend te vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:19 schreef Belana het volgende:
ik heb hier weer 2 jumpsuits besteld, die hebben ze ook in het antraciet daar, je ziet het wel iets meer komen.
Klopt! Het is om mijn zenuwen/hersenen op een zijspoor te zetten. De pijnprikkel vervangen voor de prikkel van de tens is de bedoeling. Het is net zo'n ding als bij de fysio alleen compact en batteryenvretendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef Belana het volgende:
een tens wordt ook bij bevallingen gebruikt toch soms anitra? ik hoop dat het helpt voor je.
Dan moet je idd met Fons komen showen hier, dan ben ik toch bijna omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Baby's zijn echt wel mooi in het zwart hoor.
[afbeelding]
Zo'n ding heeft mijn moeder ook een tijd gehad. Vreet batterijen joh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef Anitra het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat ik iig een Tens krijg om de pijn te verminderen naast alle medicijnenhier waren we al een hele tijd mee bezig, maar omdat mijn eigen arts een tijd weg geweest is ivm familie omstandigheden had ik iedere keer een andere arts en dat liep niet echt gesmeerd die communicatie. Vandaag eigen arts er weer en gelijk is alles weer mogelijk
Heb em niet zelf gekocht, heb em gekregen van een heel lieve Foksterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Bar heel veel plezier vanavond, morgen en zondag...lekker genieten... en leuk dat je de ballon nog gekocht hebt!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |