Volgens mij kan ie niet meer zo goed richtenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]

Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]

Had je een gele poncho aan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenWas niet de enige overigens, later liep vrijwel iedereen er gewoon doorheen.

Ja, we zochten allemaal toch naar Theoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef Mathijz het volgende:
Ik zocht ook iets....

Nou... Ik ben (als ik het me goed herinner in 2005) een keer naar Dour geweest (ik had kaartjes gewonnen bij KinkFMquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmja misschien ga ik dit jaar ook wel weer. Paar jaartjes Dour gehad, is ook geweldig, maar Lowlands is ook leuk, al was het maar omdat je Nederlands kan spreken met iedereen

Amenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn

Ohohohoh, dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn

Dat ben ik zeker met je eens, vandaar dat ik denk dat ik dit jaar niet ga, tenzij er voor mij veel vette dingen komen. En het weer is ook een plus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou... Ik ben (als ik het me goed herinner in 2005) een keer naar Dour geweest (ik had kaartjes gewonnen bij KinkFM) en daar ben ik flink van teruggekomen. Wat een schijtfestival!
Het eten is niet te vreten (aangebrande rijst, veel te zoute friet, etc.) Te weinig WC's / pisbakken (een stuk of 30 wc's en 4 pisbakken (die overigens uitkwamen op niks... na een dag of 3 stond je dus in een plas met zeik te zeiken...) voor dik 60.000 man op het terrein?! En ongeveer hetzelfde aantal op de camping? Véél te weinig!) Kutkwaliteit geluid... Er wordt gestolen als de raven... Niet normaal! Fransen die zichzelf 4 dagen lang compleet te buiten gaan aan alles wat god verboden heeft en zodoende de hele shizzle onderkotsen en zwáár irritant zijn... Programmering die zonder opgaaf van reden ineens compleet veranderd... 
quote:Salmonella Dub (Combinatie van Dub, Reggae, Drum & Bass, Funk, etc. lijkt me uitermate geschikt voor Lowlands!) 
Als die komen ben ik sowieso van de partij!quote:Rage against the Machine (want weer bij elkaar) 

Aparte keuze, maar het lijkt me wel gaaf! Hebben ze al een keer op LL gespeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef mberg86 het volgende:
Bands die van mij wel mogen komen:
Golden Earring

Arie, Depeche Mode een kopie is van andere pioniers?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Aoristus het volgende:
jammer, het ljikt er zo onderhand op dat pinkpop het beter zal doen, al was het alleen maar omdat zij de publiekstrekkers van LL van vorig jaar hebben binnengehaald. De lijst vind ik niet bepaald spectaculair genoeg om 115 + euri voor uit te trekken. Ik bedoel, Krezip en de Kift kun je vaak gratis zien, pearl jam heeft maar 2 redelijke nummers, depeche mode is een matig bandje die al z'n werk gekopieerd heeft van andere pioniers en die dan ook nog eens moet bogen op succes van meer dan 10 ~ 20 jaar geleden. Radiohead is wel okee, maar toch, niet de 115+ euri waard.

quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Auzz het volgende:
Hoop zelf op: Arcade Fire, Interpol![]()
![]()
, Klaxons, Cold War Kids, The Rifles, CSS
, Gogol Bordello, We are scientists
![]()
![]()
![]()
![]()
, The Gossip, Kristeen Young... En een reunie van The Smiths op LL!
![]()

Je wilt een kopie van 2006 dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik wil dat Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Muse ofzo komt.
Dan ben ik gelukkig

Tja dat is toch wel een beetje flauw hoor om dit op te merken. Het is vaak andersom geweest. Ik snap die competitie ook niet zo goed. Beide kunnen toch een goede line-up hebben? En wat geeft het als er veel namen hetzelfde zijn? Gaat er om of je het naar je zin hebt toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Auzz het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat PP 2007 de kliekjes van LL 2006 nog een keer opwarmt.![]()

Infaldels misschien ook wel.. binnenkort nieuw album.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weinig kans dus. Alleen Kaiser Chiefs misschien (dawas alweer 2005..)

Aha, dus PP had ze wel in 2006 en LL nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weinig kans dus. Alleen Kaiser Chiefs misschien (dawas alweer 2005..)

Nou, niet bepaald, hoor..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel een beetje flauw hoor om dit op te merken. Het is vaak andersom geweest.

Oh jawel... maar goed dat wil toch niemand horen.... Misschien minder vaak, dat is dan ook niet meer dan logisch... vergelijk het aantal acts maar eens en dan zie je dat de kans dat iets al op LL heeft gestaan velen malen groter is dan andersom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, niet bepaald, hoor..

quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
peaceman, krijg je een harde piemel van PP ofzo ?

quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
peaceman, krijg je een harde piemel van PP ofzo ?

ja hou je nou op over pp?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh jawel... maar goed dat wil toch niemand horen.... Misschien minder vaak, dat is dan ook niet meer dan logisch... vergelijk het aantal acts maar eens en dan zie je dat de kans dat iets al op LL heeft gestaan velen malen groter is dan andersom.![]()

Dat is idd waar en kenmerkt ook volledig het verschil tussen beide festivals (afgezien van alle andere verschillen). Niettemin liep LL wel achter de feiten aan met bijvoorbeeld Bloc Party en Kaiser Chiefs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar anyway. Naast dat het programma-aanbod van LL idd wat groter is, zijn er daarvan een groot aantal acts te obscuur/ te klein om Pinkpop te 'halen' (wellicht een paar jaar later, maar dan was LL alsnog eerder)
LL programmeert over t algemeen iets progressiever dan Pinkpop.

Noem jij de Sugarbabes boeken niet progressief?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar anyway. Naast dat het programma-aanbod van LL idd wat groter is, zijn er daarvan een groot aantal acts te obscuur/ te klein om Pinkpop te 'halen' (wellicht een paar jaar later, maar dan was LL alsnog eerder)
LL programmeert over t algemeen iets progressiever dan Pinkpop.

Precies en hoe vaak is het niet andersom? Inderdaad... veel vaker.. Dat geeft overigens niks hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bloc Party en Kaiser Chiefs hebben hun cd's na Lowlands 2004 uitgebracht. dat is dan ook de enige reden..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |