Yep. Maar het is nu ook nog maar februari, hequote:Op zondag 18 februari 2007 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was dat alweer twee jaar geleden? Weet je het zeker?

Dat is zeker.. scheelt toch 2 maanden met aprilquote:Op zondag 18 februari 2007 17:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Maar het is nu ook nog maar februari, he

Dus 2005 was normaal?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Herstel: het uitlekken was van 2004

En nu ik die lijst nog eens doorkijk..knap waardeloos jaar, eigenlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Herstel: het uitlekken was van 2004

Dat was idd niet het beste jaar. 2005 vond ik muzikaal geweldig!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En nu ik die lijst nog eens doorkijk..knap waardeloos jaar, eigenlijk

quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was idd niet het beste jaar. 2005 vond ik muzikaal geweldig!

Zou al het 2e jaar worden dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:11 schreef Litso het volgende:
Damien Rice en Arcade Fire nog vergeten ja. Offspring heb ik er al eens eerder gezien, maar nog een keer kan zeker geen kwaad.
Flogging Molly is ook altijd een leuk extraatje maar ik zal niet rouwen als ze een jaartje overslaan

Alleen de zondag was minder, voor rest weinig slecht weer gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]En ook het weer was uitmuntend
Vorig jaar was muzikaal ook prima, alleen het weer wat minder

2003quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was idd niet het beste jaar. 2005 vond ik muzikaal geweldig!

nee, de zondag was ronduit kut, dus daarom was het geheel minderquote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Alleen de zondag was minder, voor rest weinig slecht weer gehad.

Regen hoort erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 07:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, het regende een beetje... Niet zo huilen hoor!

Volgens mij kan ie niet meer zo goed richtenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]

Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]

Had je een gele poncho aan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenWas niet de enige overigens, later liep vrijwel iedereen er gewoon doorheen.

Ja, we zochten allemaal toch naar Theoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef Mathijz het volgende:
Ik zocht ook iets....

Nou... Ik ben (als ik het me goed herinner in 2005) een keer naar Dour geweest (ik had kaartjes gewonnen bij KinkFMquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmja misschien ga ik dit jaar ook wel weer. Paar jaartjes Dour gehad, is ook geweldig, maar Lowlands is ook leuk, al was het maar omdat je Nederlands kan spreken met iedereen

Amenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn

Ohohohoh, dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |