Volgens mij kan ie niet meer zo goed richtenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]
Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Regen hoort erbij.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07081/DSC00829.JPG]afbeelding][/url]
Had je een gele poncho aan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar ben ik op een gegeven moment gewoon doorheen gaan stampen. Al dat gedrang om maar geen natte poten te krijgenWas niet de enige overigens, later liep vrijwel iedereen er gewoon doorheen.
Ja, we zochten allemaal toch naar Theoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:05 schreef Mathijz het volgende:
Ik zocht ook iets....
Nou... Ik ben (als ik het me goed herinner in 2005) een keer naar Dour geweest (ik had kaartjes gewonnen bij KinkFMquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmja misschien ga ik dit jaar ook wel weer. Paar jaartjes Dour gehad, is ook geweldig, maar Lowlands is ook leuk, al was het maar omdat je Nederlands kan spreken met iedereen
Amenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn
Ohohohoh, dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef MaJo het volgende:
Hey een nieuw deeltje weerHier mijn wishlist cq lijst met bands waarvan ik denk dat die kans maken: Radiohead, Arcade Fire, Amy Winehouse, Damien Rice, Jack Johnson, Bloc Party, Fratellis, Death Cab for Cutie, Editors, The Killers, The Kooks, The View, The Long Blondes, Maxïmo Park, Mika, OK Go, Scissor Sisters, We are Scientists, the White Stripe, Wolfmother.
Dat zou vet zijn
Dat ben ik zeker met je eens, vandaar dat ik denk dat ik dit jaar niet ga, tenzij er voor mij veel vette dingen komen. En het weer is ook een plus...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou... Ik ben (als ik het me goed herinner in 2005) een keer naar Dour geweest (ik had kaartjes gewonnen bij KinkFM) en daar ben ik flink van teruggekomen. Wat een schijtfestival!
Het eten is niet te vreten (aangebrande rijst, veel te zoute friet, etc.) Te weinig WC's / pisbakken (een stuk of 30 wc's en 4 pisbakken (die overigens uitkwamen op niks... na een dag of 3 stond je dus in een plas met zeik te zeiken...) voor dik 60.000 man op het terrein?! En ongeveer hetzelfde aantal op de camping? Véél te weinig!) Kutkwaliteit geluid... Er wordt gestolen als de raven... Niet normaal! Fransen die zichzelf 4 dagen lang compleet te buiten gaan aan alles wat god verboden heeft en zodoende de hele shizzle onderkotsen en zwáár irritant zijn... Programmering die zonder opgaaf van reden ineens compleet veranderd...
quote:Salmonella Dub (Combinatie van Dub, Reggae, Drum & Bass, Funk, etc. lijkt me uitermate geschikt voor Lowlands!)
Als die komen ben ik sowieso van de partij!quote:Rage against the Machine (want weer bij elkaar)
Aparte keuze, maar het lijkt me wel gaaf! Hebben ze al een keer op LL gespeeld eigenlijk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef mberg86 het volgende:
Bands die van mij wel mogen komen:
Golden Earring
Arie, Depeche Mode een kopie is van andere pioniers?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:16 schreef Aoristus het volgende:
jammer, het ljikt er zo onderhand op dat pinkpop het beter zal doen, al was het alleen maar omdat zij de publiekstrekkers van LL van vorig jaar hebben binnengehaald. De lijst vind ik niet bepaald spectaculair genoeg om 115 + euri voor uit te trekken. Ik bedoel, Krezip en de Kift kun je vaak gratis zien, pearl jam heeft maar 2 redelijke nummers, depeche mode is een matig bandje die al z'n werk gekopieerd heeft van andere pioniers en die dan ook nog eens moet bogen op succes van meer dan 10 ~ 20 jaar geleden. Radiohead is wel okee, maar toch, niet de 115+ euri waard.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Auzz het volgende:
Hoop zelf op: Arcade Fire, Interpol![]()
![]()
, Klaxons, Cold War Kids, The Rifles, CSS
, Gogol Bordello, We are scientists
![]()
![]()
![]()
![]()
, The Gossip, Kristeen Young... En een reunie van The Smiths op LL!
![]()
Je wilt een kopie van 2006 dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik wil dat Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Kooks en Muse ofzo komt.
Dan ben ik gelukkig
Tja dat is toch wel een beetje flauw hoor om dit op te merken. Het is vaak andersom geweest. Ik snap die competitie ook niet zo goed. Beide kunnen toch een goede line-up hebben? En wat geeft het als er veel namen hetzelfde zijn? Gaat er om of je het naar je zin hebt toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Auzz het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat PP 2007 de kliekjes van LL 2006 nog een keer opwarmt.![]()
Infaldels misschien ook wel.. binnenkort nieuw album.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weinig kans dus. Alleen Kaiser Chiefs misschien (dawas alweer 2005..)
Aha, dus PP had ze wel in 2006 en LL nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Weinig kans dus. Alleen Kaiser Chiefs misschien (dawas alweer 2005..)
Nou, niet bepaald, hoor..quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat is toch wel een beetje flauw hoor om dit op te merken. Het is vaak andersom geweest.
Oh jawel... maar goed dat wil toch niemand horen.... Misschien minder vaak, dat is dan ook niet meer dan logisch... vergelijk het aantal acts maar eens en dan zie je dat de kans dat iets al op LL heeft gestaan velen malen groter is dan andersom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, niet bepaald, hoor..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
peaceman, krijg je een harde piemel van PP ofzo ?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
peaceman, krijg je een harde piemel van PP ofzo ?
ja hou je nou op over pp?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh jawel... maar goed dat wil toch niemand horen.... Misschien minder vaak, dat is dan ook niet meer dan logisch... vergelijk het aantal acts maar eens en dan zie je dat de kans dat iets al op LL heeft gestaan velen malen groter is dan andersom.![]()
Dat is idd waar en kenmerkt ook volledig het verschil tussen beide festivals (afgezien van alle andere verschillen). Niettemin liep LL wel achter de feiten aan met bijvoorbeeld Bloc Party en Kaiser Chiefs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar anyway. Naast dat het programma-aanbod van LL idd wat groter is, zijn er daarvan een groot aantal acts te obscuur/ te klein om Pinkpop te 'halen' (wellicht een paar jaar later, maar dan was LL alsnog eerder)
LL programmeert over t algemeen iets progressiever dan Pinkpop.
Noem jij de Sugarbabes boeken niet progressief?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar anyway. Naast dat het programma-aanbod van LL idd wat groter is, zijn er daarvan een groot aantal acts te obscuur/ te klein om Pinkpop te 'halen' (wellicht een paar jaar later, maar dan was LL alsnog eerder)
LL programmeert over t algemeen iets progressiever dan Pinkpop.
Precies en hoe vaak is het niet andersom? Inderdaad... veel vaker.. Dat geeft overigens niks hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bloc Party en Kaiser Chiefs hebben hun cd's na Lowlands 2004 uitgebracht. dat is dan ook de enige reden..
Daarom bestond LL zeker ook eerder en is het ook het oudste festival ter wereld?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pinkpop is een na-aapfestival. Die jatten alles van Lowlands, wedden dat ze dit jaar ook een modderheuvel hebben....
Je weet dat de eerste Lowlands in 1967 was en de eerste Pinkpop in 1970, toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom bestond LL zeker ook eerder en is het ook het oudste festival ter wereld?
Je weet dat die LL niet te vergelijken is met de LL die later gestart is en bovendien jaaaaaaaaaaaaren niet meer bestond?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet dat de eerste Lowlands in 1967 was en de eerste Pinkpop in 1970, toch?
..want peaceman was erbij!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet dat die LL niet te vergelijken is met de LL die later gestart is
Heeft ie wel de echte Pink Floyd gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..want peaceman was erbij!
Sterker nog.. ik was hoofdactquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..want peaceman was erbij!
Wie ben jij dan van Pink Floyd?quote:
Ik was de surprise-actquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wie ben jij dan van Pink Floyd?
Je zit/zat in Depeche Mode?quote:
Diaan is heulemaal geen manquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Leonos het volgende:
Nee, hij is een homofiel die deze topic reeksen gaat volplanten met PP verhalen
Nee want die stonden in 1968 (de 2e editie)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heeft ie wel de echte Pink Floyd gezien![]()
quote:Lowlands vindt zijn oorsprong in een van de eerste Nederlandse popfestivals, A Flight to Lowlands Paradise, dat in november 1967 werd georganiseerd door de Utrechtse kunstschilder Bunk Bessel. Dit festival vond plaats in de Margriethal van de Jaarbeurs in Utrecht. De entree was 10 gulden (circa 4,50 euro), inclusief ontbijt. Deze 18 uur durende happening had geen top-acts (in die tijd lieten artiesten het vaak afweten), maar had wel experimenteel theater, dans, wierrook, dichters, films, bodypainting en vloeistofdia's. Helaas bleek de gemeente Utrecht achteraf een beloofde subsidie van 8000 gulden niet te willen betalen.
Op 28 december 1968 werd een tweede editie van dit festival gehouden, na met een maand te zijn uitgesteld van de oorspronkelijke 23 november zodat ook een optreden van Jimi Hendrix plaats kon vinden. Jammer genoeg kwam deze niet opdagen en ook andere grote optredens van Jeff Beck en Jethro Tull werden afgezegd. Het optreden van Pink Floyd ging gelukkig nog wel door. Tot overmaat van ramp bleken er niet meer dan 18.000 bezoekers toegelaten te kunnen worden, waardoor het voor veel mensen een koude en teleurstellende bedoening werd omdat ze niet naar binnen mochten. Daarbij zijn er vernielingen aangericht en de politie heeft charges moeten doen.
In 1993 heeft organisator Willem Venema het festival weer in ere hersteld onder de naam A Campingflight to Lowlands Paradise Dit keer wel met succes
Nog altijd beter dan jouw domme bijdragen over een line-up die je wil die er vorig jaar stondquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Leonos het volgende:
Nee, hij is een homofiel leuke vent die deze topic reeksen gaat volplanten met PP verhalen
Ha, dus je hebt een beetje heel de dag vloeistofdia's lopen kijken. Lijkt me ook geen reet aan, maar ja, toen kon je nog niet je tijd verspillen met Fok natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee want die stonden in 1968 (de 2e editie)
[..]
Niet als je je niet in de materie verdiept inderdaadquote:
Precies. Een regelrechte Pinkpopper is het!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan jouw domme bijdragen over een line-up die je wilt die er vorig jaar stond![]()
![]()
Dat was echt enorm interessant hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, dus je hebt een beetje heel de dag vloeistofdia's lopen kijken. Lijkt me ook geen reet aan, maar ja, toen kon je nog niet je tijd verspillen met Fok natuurlijk.
je zei dom?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan jouw domme bijdragen over een line-up die je wilt die er vorig jaar stond![]()
![]()
Ben ik het helemaal mee eens, maar 'men' vergelijkt altijd wel en dat is pas echt dom.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar, ik blijf erbij, PP en LL zijn niet vergelijken na het punt dat het beide festivals zijn![]()
hei, jij ging PP ineens verdedigenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar 'men' vergelijkt altijd wel en dat is pas echt dom.
Ja omdat er door een andere fokker iets gezegd werd waar ik het niet geheel mee eens ben.. is dat dan verboden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
hei, jij ging PP ineens verdedigen
ja, want het gaat over pinkpop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja omdat er door een andere fokker iets gezegd werd waar ik het niet geheel mee eens ben.. is dat dan verboden?![]()
Ik heb dat andere festival al veel posts niet meer genoemd hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja hey, dit is het Lowlandstopic, ga maar ergens anders lopen nuanceren. Pinkpop is gewoon een wannabe Lowlands voor brugklassers en reserve Belgen danwel reserve Duitsers met een commerciele 3FM wansmaak.
Vreemd. Ik vind Pinkpop altijd voor boeren, dagjesmensen en bedrijfsuitjes..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja hey, dit is het Lowlandstopic, ga maar ergens anders lopen nuanceren. Pinkpop is gewoon een wannabe Lowlands voor brugklassers en reserve Belgen danwel reserve Duitsers met een commerciele 3FM wansmaak.
Wat een flauwekul... dus ieder ander mag het wel noemen en ik niet...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, want het gaat over pinkpop..
![]()
Werchter bedoel je? Ook al zo'n achter-de-feiten-aanloop-festival voor brugklassers en ander dom Belgenvolk wat gelooft dat ze underground zijn als ze Pearl Jam luisterenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb dat andere festival al veel posts niet meer genoemd hoor
Boeren = reserve Belgen/Duitsers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vind Pinkpop altijd voor boeren, dagjesmensen en bedrijfsuitjes..
Donequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En Peaceman, ga jij eerst eens een triviavraag doen
quote:
quote:
Nou daarvoor krijg je mij niet naar Duitsland hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor de mensen die geen Duits lezen
hier is de bandgeschiedenis
http://www.haldernpop.de/de/festival/bandarchiv/
We Are Scientists stond daarquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als we t toch over andere festivals hebben![]()
Dit http://www.haldernpop.de/ lijkt me ook wel eens leuk. Muziek is, voor mij iig, altijd heel interessant die geprogrammeerd staat. Alleen schijnt er voor de rest weer geen fuck te doen te zijn.
Het is zo goed als in Nederland, trouwens, net voorbij Arnhem. Minder ver dan dat limbo-festival
Tja ik wil daar idd graag een keer heen, maar wij kunnen nooitquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het ultieme festival is trouwens Roskilde
Daar zou iedereen* minstens 1x in z'n festivalleven heen moeten
* behalve leonos
had ik wel verwachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou daarvoor krijg je mij niet naar Duitsland hoor.
Als je je kids een beetje africht kunnen ze best mee naar Roskildequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik wil daar idd graag een keer heen, maar wij kunnen nooit(kids
)
quote:Tickets for children (10-14 years)
Tickets for children are only sold at the entrance (whether the festival is sold out or not) - DKK 750 (approx. ¤ 100).
To be able to buy a children’s ticket the child must be accompanied by an adult ticket holder known to the child. The child’s Social Security Card will be required.
Children under 10 years of age are free of charge if accompanied by a to them known adult with a valid Roskilde Festival wristband.
Young people over the age of 15 are charged full ticket price.
Ik heb m nog niet gepost zeker?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
had ik wel verwachtieder zijn ding.
Maar het programma daar van de afgelopen jaren vind ik interessanter dan elke wishlist (behalve de mijne) die ik hier voorbij heb zien komen.
Die zal daar zeker geen verandering in brengen..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gepost zeker?
De mijne staat er ook nog niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zal daar zeker geen verandering in brengen..
You never know... ik check gewoon je lastfm en post alles wat je zoal draaitquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zal daar zeker geen verandering in brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |