De onrechtvaardigheid daarin staat me ook totaal niet aan. Maar ja misschien is zoeken naar enige vorm van rechtvaardigheid in dit programma ook wel onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is flauw. Voor hoogtepunten zorgen idd types als Huub en natasia, hoewel ik knap ziek word van laatstgenoemde. Sylvia is de stabiele factor in het huis en daar mag je gewoonweg niet veel hoogtepunten van verwachten. Wel blijf ik haar onmisbaar vinden, voor het evenwicht.
Laat Sylvia dan carnaval vieren in het huis met haar vrienden. Veel drank, harde muziek en Natasia wordt gekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien eisen ze dat Sylvia uit haar slof schiet als ze vanavond dat carnavals-uitje niet krijgt.![]()
tuurlijk geeft ze die niet terug. hij heeft haar ermee betaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Judah het volgende:
[..]
100 geleend van Brian. Denk dat ze die dus niet teruggeeft, nu.
Duidelijk heeft zij geen hoogtepunt bij "achter". Niet iedereen neukt zich de productie in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Noem dan maar één hoogtepunt van Sylvia.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
De kijkcijfers van de afgelopen 2 weken zijn het bewijs dat de "tv kijker" een freak show WILT zien. Het miljonairs concept waarin bewoners een eigen bedrijfje beginnen, etiquette leren en door middel van zakelijke plannetjes de tegenstander elimineren is allang van de baan. De kijkcijfers bewijzen dat de mensen een pestshow WILLEN en dat gaan we nu dus krijgen...in scene gezette ruzies, sex, prive situaties waarin allerlei familileden bij betrokken worden, etc...dat is wat het publiek wilt, en dat is dus wat de redaktie het publiek gaat geven...
Daar gaat het dus niet om. Het gaat om haar meerwaarde. En dat is: haar mooie vriendschap met Huub, en JUIST haar rust en onverstoorbaarheid.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Noem dan maar één hoogtepunt van Sylvia.
Ook die reactie vind ik flauw. Ik vind Huub idd perfect voor het programma, maar dat Sylvia moet blijven heeft daar niets mee te maken. Wél denk ik dat het programma het risico loopt dat Huub ook snel exit is, als Sylvia weg is, maar zoals gezegd is dat niet de reden waarom ik vind dat Sylvia moet blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat Heilige Huub naar huis moet als Sylvia er niet meer is.
He he. nou weten we eindelijk de waarde van een CP : 10 eurocent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
tuurlijk geeft ze die niet terug. hij heeft haar ermee betaald
Die is niet in tranen hoor, die is blij en opgelucht!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Frasier het volgende:
Zal die door tranen doorweekte kop vol ongeloof wel willen zien. Priceless
Precies. Selecteer dan wat beter. Mogelijke psychopaten naar links... de rest naar rechts (naar huis).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Danny het volgende:
Even over dat hele Sylvia verhaal nog. Als jullie iemand zochten die zich uit zou spreken en voor gespetter zou zorgen, was het dan niet handig geweest om dat bij de selectieprocedure al te regelen en er mensen in te zetten die daar dus absoluut voor gaan zorgen? Dus OF het wordt nu gedaan om haar te treiteren, OF je zegt als redactie nu min of meer dat de selectieprocedure niet deugt of de mensen die daar zitten hun vak niet verstaan. Which is it?
Denk je? Dat is het tegenovergestelde van wat ik hoopte voor DGK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De kijkcijfers van de afgelopen 2 weken zijn het bewijs dat de "tv kijker" een freak show WILT zien. Het miljonairs concept waarin bewoners een eigen bedrijfje beginnen, etiquette leren en door middel van zakelijke plannetjes de tegenstander elimineren is allang van de baan. De kijkcijfers bewijzen dat de mensen een pestshow WILLEN en dat gaan we nu dus krijgen...in scene gezette ruzies, sex, prive situaties waarin allerlei familileden bij betrokken worden, etc...dat is wat het publiek wilt, en dat is dus wat de redaktie het publiek gaat geven...
En die twee weken zat Sylvia er niet in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alle bewoners hebben wel eens een rustig en onverstoorbaar moment (Ja,zelfs Natasia) dat in de uitzending gebruikt kan worden. Daar hebben ze Sylvia niet voor nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:32 schreef Bagheera het volgende:
Daar gaat het dus niet om. Het gaat om haar meerwaarde. En dat is: haar mooie vriendschap met Huub, en JUIST haar rust en onverstoorbaarheid.
Ik blijf er niet voor thuis.quote:Last but not least: het paaldansen kan wat worden, toch? Ziet er best veelbelovend uit.![]()
Toch denk ik dat het de enige manier is om haar echt diep te raken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:35 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die is niet in tranen hoor, die is blij en opgelucht!
Kan ze nog langere in de fucking verrotte Gouden Kooi blijven en nog meer doelen verwezelijken.
Precies, die ene neukpartij kan wel eens een hele dure zijn geweest voor Brian, die heeft hem zwak gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:33 schreef Day het volgende:
Ja Brian, what to do, what to do?
Amanda erin houden --> respect van Bart kwijt
Natasia erin houden --> back up van Bart kwijt, mogelijk ruzie met Amanda en ook haar steun kwijt
zakelijk mee doen met Bart --> Natasia kwijt, Amanda kwijt omdat ze niet stabiel genoeg is om erin te blijven, het risico lopen dat Bart je backstabt.
En dat allemaal omdat je zo nodig moest neuken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |