abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46374951
brian heeft foto van aruba, maar heeft er liever 1 van bonaire.
amanda; zit het er daar anders uit dan?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46374973
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef 2live het volgende:

Syl is actief in huis[dansen, tango enz.] maar daar zie je op tv niets van terug.
Das dan idd knap waardeloos.
quote:

Brian en natasia komen te intelligent over op tv, hoewel gisteren werd brian wel te kakken gezet.
Tv kijkers hebben [nog] niet zo'n hekel aan BAN groepje als de streamers.
Vinnik erg meevallen. En ik haaaaat BAN echt wel (maar ik lees dan wel weer veel op FOK!).
pi_46374980
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Judah het volgende:

[..]

100 geleend van Brian. Denk dat ze die dus niet teruggeeft, nu.
Hiervoor had ze een Paypal vriend nu een CP vriend, gaat naadloss in elkaar over
pi_46375004
Begrijp ik dat Sylvia eruit gehaald dreigt te worden?
Lé-lijk!

Er zitten meer dan genoeg freaks in de show, en het contrast met de coole Sylvia is heel mooi.
En een basis waar vrijwel alle andere bewoners op terugkunnen vallen.
Zelfs Natasia gaat naar Sylvia toe als ze rust zoekt, al is het alleen maar een kort gesprekje over kleding.

Over die verplichte ruzies s avonds... mij beginnen ze behoorlijk te vervelen. Gisteravond was een dieptepunt.
Daarentegen was het gesprek tussen Sylvia en Brian, en tussen Brian en Bart van grote klasse. Diepgang Klasse, miljonairsachtig, whatever

Wat ik echter TOTAAL NIET snap is waarom er nu ingegrepen en gedreigd wordt.
Op dit moment zijn er veel spanningen en achterdocht in de villa, en de situatie verandert bijna per uur.
Welke oetlul grijpt in als er dynamiek is?
Welke verantwoordelijke voelt zich zo oppermachtig en alwetend om tijdens een stormachtige en complexe situatie drastisch in te grijpen.

Wederom kom ik tot de conclusie dat er "achter" 1 of meer personen zijn die erg onprofessioneel bezig zijn en een of andere persoonlijke vendetta, of persoonlijke powertrip aan het uitvoeren is

Waardeloos
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:22:46 #105
58921 Day
You can fly!
pi_46375018
Ja Brian, wat nu?
Amanda ziet jou als haar nieuwe vriendje
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:23:19 #106
36022 Heathen
Its No Game
pi_46375037
quote:
Noem eens een paar hoogtepunten van Sylvia waar heel Nederland niet over uitgepraat raakt?
Natasia heeft een ding waar maar niet over kan worden uitgepraat maar dat is iets buiten het huis. Verder is zij veel te voorspellend en dus saai. Een persoon als Sylvia hoeft zich niet te profileren met debiele acties maar laat zich wel spreken bij haar aanwezigheid in het huis zelf. Daarbij hebben stille wateren diepe gronden en ik ben er wel zeker van dat na een jaar zij keihard gaat worden in het nemen van beslissingen om de ander er uit te wippen, zelfs huub.
Now my death is more than just a sad song.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:23:44 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46375056
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:17 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik kijk streams en tv en er zit wel degelijk verschil in. Syl is actief in huis[dansen, tango enz.] maar daar zie je op tv niets van terug. Brian en natasia komen te intelligent over op tv, hoewel gisteren werd brian wel te kakken gezet.
Tv kijkers hebben [nog] niet zo'n hekel aan BAN groepje als de streamers.
Ik weet niet wie er stemmen voor de poll, maar dat zullen ook heel veel tv kijkers zijn. En daar scoren Brian, Natasia en Amanda vast ook heel erg laag. Dus het valt wel mee, dat verschil.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:23:47 #108
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46375059
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef Sporti het volgende:

[..]

Hiervoor had ze een Paypal vriend nu een CP vriend, gaat naadloss in elkaar over
Ze heeft alleen die CP's van haar CP-vriend niet meer nodig voor het redden van haar Paypal-account van haar Paypal-vriend.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46375065
Haha
Wat een waardeloze acteur die Brian.
Hij doet verliefd.............................
Dat was wel ff anders toen met Nena.......................heul anders.
eigenwijs is ook wijs (wear)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:24:09 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_46375073
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:22 schreef avonne het volgende:

Wederom kom ik tot de conclusie dat er "achter" 1 of meer personen zijn die erg onprofessioneel bezig zijn en een of andere persoonlijke vendetta, of persoonlijke powertrip aan het uitvoeren is

Waardeloos
Whahahaha!

Binnenkort zitten de COS-ers ook aan de Diazepam.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46375085
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:22 schreef Day het volgende:
Ja Brian, wat nu?
Amanda ziet jou als haar nieuwe vriendje
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46375086
quote:

Begrijp ik dat Sylvia eruit gehaald dreigt te worden?
Niet precies eruithalen, maar meer eruit treiteren. Ze heeft een dreigement gekregen: "Of je gaat TV maken, of al je pleziertjes worden je ontnomen, geen paaldansen meer, geen rijlessen, geen tango etc"...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:24:46 #113
58921 Day
You can fly!
pi_46375087
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
Haha
Wat een waardeloze acteur die Brian.
Hij doet verliefd.............................
Dat was wel ff anders toen met Nena.......................heul anders.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46375096
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef APK het volgende:

[..]

Noem eens een paar hoogtepunten van Sylvia waar heel Nederland niet over uitgepraat raakt?
Het is niet nodig, voor goede TV. Dat is wat ik, en bijvoorbeeld Scanman, je proberen uit te leggen. Allemaal gillende Tokkies bij elkaar is zoooo saaaai. Ik kan nu al niet wachten tot het BAN-groepje is opgerot.

Niet elke bewoner hoeft hoogtepunt aan hoogtepunt te rijgen. Dat wordt saai.

Het gaat om onderhuidse psychologische spelletjes die beter tot hun recht zullen komen als BAN weg zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:26:06 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_46375117
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:
Niet precies eruithalen, maar meer eruit treiteren. Ze heeft een dreigement gekregen: "Of je gaat TV maken, of al je pleziertjes worden je ontnomen, geen paaldansen meer, geen rijlessen, geen tango etc"...
Is dit nou een feit ? Ik zou het ronduit belachelijk vinden.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:26:15 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46375128
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is flauw. Voor hoogtepunten zorgen idd types als Huub en natasia, hoewel ik knap ziek word van laatstgenoemde. Sylvia is de stabiele factor in het huis en daar mag je gewoonweg niet veel hoogtepunten van verwachten. Wel blijf ik haar onmisbaar vinden, voor het evenwicht.
pi_46375152
die Brian, die bevindt zich nu toch in een enigszins ´lastig parket´

dan maar wat vals tokkelen op zijn banjo om rustig te worden
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:27:20 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_46375166
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:25 schreef Bagheera het volgende:

Noem dan maar één hoogtepunt van Sylvia.
pi_46375181
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:25 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Het is niet nodig, voor goede TV. Dat is wat ik, en bijvoorbeeld Scanman, je proberen uit te leggen. Allemaal gillende Tokkies bij elkaar is zoooo saaaai. Ik kan nu al niet wachten tot het BAN-groepje is opgerot.

Het gaat om onderhuidse psychologische spelletjes die beter tot hun recht zullen komen als BAN weg zijn.
Als BAN helemaal weggaat wordt het ook saai hoor, reken daar maar op. 1 of 2 eerst maar is
Anders is het 1 hechte groep en dat is bij BB gebleken toen ook alle personen die voor actie zorgden er 1 voor 1 uit gingen. De laatste weken van BB6 waren te saai voor woorden.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:28:02 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46375187
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:20 schreef Judah het volgende:

[..]

100 geleend van Brian. Denk dat ze die dus niet teruggeeft, nu.
In natura
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:28:31 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_46375196
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:

Wel blijf ik haar onmisbaar vinden, voor het evenwicht.
Jij bent gewoon bang dat Heilige Huub naar huis moet als Sylvia er niet meer is.
pi_46375207
quote:
Welke verantwoordelijke voelt zich zo oppermachtig en alwetend om tijdens een stormachtige en complexe situatie drastisch in te grijpen.
De kijkcijfers van de afgelopen 2 weken zijn het bewijs dat de "tv kijker" een freak show WILT zien. Het miljonairs concept waarin bewoners een eigen bedrijfje beginnen, etiquette leren en door middel van zakelijke plannetjes de tegenstander elimineren is allang van de baan. De kijkcijfers bewijzen dat de mensen een pestshow WILLEN en dat gaan we nu dus krijgen...in scene gezette ruzies, sex, prive situaties waarin allerlei familileden bij betrokken worden, etc...dat is wat het publiek wilt, en dat is dus wat de redaktie het publiek gaat geven...
pi_46375212
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:24 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp is het: haar activiteiten worden stopgezet, zodat ze zogenaamd meer tijd heeft om TV te maken. Doet ze dat niet, dan gaat ze eruit.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:29:47 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46375226
quote:
Welke oetlul grijpt in als er dynamiek is?
Misschien eisen ze dat Sylvia uit haar slof schiet als ze vanavond dat carnavals-uitje niet krijgt.
pi_46375236
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef elcastel het volgende:

Is dit nou een feit ? Ik zou het ronduit belachelijk vinden.
Dat zei ze daarnet zelf tegen Huub...Ok, mijn bewoordingen klinken misschien iets anders, maar de strekking is hetzelfde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')