Je kan hier kijken:quote:Op zondag 18 februari 2007 10:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb een vraag over het programma DVD-speler. Is er een manier waarop ik softwarematig de 'regioteller' kan resetten in mijn powerbook. Ik heb een powerbook G4 overgenomen en die persoon heeft dus al vijf keer geswitcht van regio. Ik wil die regio gewoon op 2 hebben want al mijn dvd's zijn regio 2.
Hangt alsnog ook van je speler af... VLC kan niet ALLESquote:Op zondag 18 februari 2007 10:59 schreef TwyLight het volgende:
VLC kijkt daar niet naar, nee.
Pas maar op.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
Tnx guys. VLC had ik al eens geprobeerd, maar dat werkt niet helaas. Het lijkt erop alsof die een regiocheck doet want nadat ik op play druk stopt ie na 2 seconden (ik zie de titel van de dvd wel verschijnen in VLC. Ik ga even die link checken.
Dan is het vast geen mp3.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan het dat je sommige mp3'tjes niet kan afspelen in iTunes?
Hoe bedoel je er een potje van gemaakt? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja ik had alles mooi gessorteerd (mijn albums) maar nu heeft iTunes er een potje van gemaakt weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken
Vergeet niet dat er UNIX onder zit... Je doet 'file <bestandsnaam>' in een terminal en je ziet wat voor soort bestand het is...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Heb je al andere programma's geprobeerd? Quicktime ondersteunt ook een hoop formats, en VLC ook. Ik twijfel er best aan of het wel mp3'tjes zijn namelijk. Misschien ben je gefopt en zit er een .exe file in verstopt...
nou ik had ze heel mooi gesorteerdquote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je er een potje van gemaakt? Wat is er gebeurd dan?
hoe moet ik dat precies doen?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er UNIX onder zit... Je doet 'file <bestandsnaam>' in een terminal en je ziet wat voor soort bestand het is...
Via Spotlight kan je 'terminal' zoeken en openen. Als je de terminal voor je hebt moet je het bestand lokaliseren. Als het op je desktop staat doe je in de terminal 'cd Desktop' <enter>quote:Op zondag 18 februari 2007 14:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
hoe moet ik dat precies doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |