Ik gebruik daar Quicksilver voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 05:43 schreef slakkie het volgende:
En een klein beetje stomme vraag, maar het irriteert me al een tijdje. Hoe kan je een applicatie/bestand openen direct uit finder zonder een muis? Een enter is de F2 onder Linux/Windows..
Zoals genoemd kan je het ook via grab of via een widget doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
valt me altijd op dat je bij de mac zoveel dingen via ongelofelijk ingewikkelde toetscombinaties moet doen, wie verzint er nou <appeltje><shift> <3> of <4>, bij windows heet zoiets tenminste printscreen... Of kan je het ook gewoon via je beeld en muis doen?
Woei! Waar heb je dat gelezen ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ook even melden dat er a.s. dinsdag een Apple Special Event is...
Was een gerucht, maar dat is inmiddels weer onderuit gehaald. Wellicht dat de store ff offline gaatquote:
http://www.matterform.com(...)il_filter/index.htmlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ik herhaal mijn vraag nog even die ik in het topic over de MacBooks had gesteld.
Weet iemand of er een spamfilter voor Mac OS 9 op internet te vinden is?
Een programma als QuickSilver, of gewoon Apple'tje+Oquote:Op zaterdag 17 februari 2007 05:43 schreef slakkie het volgende:
En een klein beetje stomme vraag, maar het irriteert me al een tijdje. Hoe kan je een applicatie/bestand openen direct uit finder zonder een muis? Een enter is de F2 onder Linux/Windows..
Eeeerm ... het lukt mij ook niet ?quote:Op zondag 18 februari 2007 10:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet een dakje boven een hoofdletter H schrijven, weet iemand hoe dat moet?Hij komt er steeds voor te staan.
Ja, het was wel even zoeken... zit ook niet in de standaard ASCII tabelquote:
Heei, te gek man.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, het was wel even zoeken... zit ook niet in de standaard ASCII tabel
Ik heb 'm hiervandaan: http://en.wikipedia.org/wiki/H-circumflex
-edit-
Ah.. Unicode-Latin dus
Nope. na 5 keer switchen blijft die op de laatste region.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik heb een vraag over het programma DVD-speler. Is er een manier waarop ik softwarematig de 'regioteller' kan resetten in mijn powerbook. Ik heb een powerbook G4 overgenomen en die persoon heeft dus al vijf keer geswitcht van regio. Ik wil die regio gewoon op 2 hebben want al mijn dvd's zijn regio 2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |