De vraag: Hoe beledig jij juten?quote:Een 28-jarige Amsterdamse is donderdagavond beboet omdat ze in de metro een hap van een croissant nam. "Het is niet toegestaan, meldt het Gemeentevervoersbedrijf Amsterdam, "in de voertuigen etenswaar of dranken te nuttigen die hinder of schade kunnen veroorzaken."
De vrouw, een psychologe, was na een dag hard werken op weg naar huis. Omdat ze weinig had gegeten en zich wat flauw begon te voelen, kocht ze een broodje. Twee agenten sommeerden haar de metro te verlaten. De vrouw kreeg een bekeuring van vijftig euro.
asoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik steek mijn tong uit en roep; Na nana na !
Waarom volgens jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef IkWilbert het volgende:
Alleen deze agenten mag je beledigen... http://www.youtube.com/watch?v=-i_GBDoi6eg
wat een waardeloos filmpje zeg... doet er echt helemaal niks toequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef IkWilbert het volgende:
Alleen deze agenten mag je beledigen... http://www.youtube.com/watch?v=-i_GBDoi6eg
Omdat het trieste flikkers zijn...quote:
En jij bent een stoere jongenquote:
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En jij bent een stoere jongen
met je brommertje zonder licht![]()
Dat scheelt weer schade aan m'n auto als ik je aanrijdt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef rival het volgende:
ikk beledig zo nooit.. ik bedankt ze vriendelijk voor de bon en wens ze een hele fijne avond, weekend oid...als je ze gaat beledigen heb je alleen jezelf ermee.... achter je rug om lachen ze je dan nog uit ook... hahaha zag je die man boos worden? enz
Vooral als je in zijn fotoboek kijktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind die van de makeup wel grappig trouwens.
En je hebt geen rijbewijs....anders had je geweten dat fietsen ook met straatverlichting lastig te zien zijn....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.
Mensen die licht met een g schrijvenquote:
Ik hoop dat je je niet voortplant...quote:
Je komt nogal kortzichtig en asociaal over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet voortplant...
Ik gok dat, dat wederzijds isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet voortplant...
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je komt nogal kortzichtig en asociaal over.
en hard uitgelachen wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.
Jong, het niet hebben op gezag is één ding, maar geen licht gebruiken omdat je denkt dat jij toch wel zichtbaar bent is gewoon domquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.
Denk je serieus dat deze maatschappij zonder een vorm van "gezag" zou kunnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Die agenten doen in ieder geval nog iets voor de maatschappij, het enige wat jij doet is Fok vervuilen met onzinnige en ondoordachte rommel.quote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat zou dus ook zeggen dat iemand jou ongestraft helemaal te tering zou mogen beuken, want gezag heb je niet nodig.
Inbreken bij jou mag gewoon, je familie vermoorden? Geen probleem, wat moet je met gezag.
Waar zeg ik dat je mensen mag vermoorden? Een normaal denken mens vermoordt niet iemand. Daarom dus geen gezag nodig. Inbreken net zo. En wat mij betreft proberen ze me maar in elkaar te beuken. Als ze maar niet huilen dat ik hun neus breek omdat ik terugvecht. Als iemand mij in elkaar zou slaan dan doe ik echt geen aangifte, waarom zou ik? Heb het waarschijnlijk verdiend volgens de neanderthaler die me wil meppen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat zou dus ook zeggen dat iemand jou ongestraft helemaal te tering zou mogen beuken, want gezag heb je niet nodig.
Inbreken bij jou mag gewoon, je familie vermoorden? Geen probleem, wat moet je met gezag.
Niet te hard fietsen vanaf nu he? Straks rammelt je laatste hersencel ook nog los...
En mijn fobo is zo enorm serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:15 schreef TimMer1981 het volgende:
Quote uit mijnheer zijn fotoboekje:
[..]
Die agenten doen in ieder geval nog iets voor de maatschappij, het enige wat jij doet is Fok vervuilen met onzinnige en ondoordachte rommel.
Helaas heb je het verkeerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:15 schreef Conorach het volgende:
"Meneer de politieagent, ik vind u een klootviool"
(Schijnt te mogen, gezien je zegt "ik vind...")
En een normaal denkend mens heeft ook gewoon licht op zijn vervoersmiddelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je mensen mag vermoorden? Een normaal denken mens vermoordt niet iemand.
Serieus of niet serieus, wat je zegt of schrijft dien je je altijd voor te kunnen verantwoorden.quote:
Bespaar je de moeite HeatWave. Deze knul is niet te redden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en daar zit het probleem he?
De meeste mensen vinden JOUW gedrag al niet normaal, dus er zijn vast mensen die jouw familie op brute wijze afslachten normaal vinden.
Dus wat je al individu normaal vindt, dat mag?
En daarom zijn er dus mensen die er verstand van hebben die het in banen leiden...
Agenten hebben geen verstand, ze doen gewoon wat ze opgedragen wordt. De enige reden dat de meeste ventjes agent worden is dat ze vroeger gepest werden op school en dat ze nu denken wraak te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en daar zit het probleem he?
De meeste mensen vinden JOUW gedrag al niet normaal, dus er zijn vast mensen die jouw familie op brute wijze afslachten normaal vinden.
Dus wat je al individu normaal vindt, dat mag?
En daarom zijn er dus mensen die er verstand van hebben die het in banen leiden...
Blijkbaar niet, anders kreeg je geen bekeuringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, er is niets mis met normen en waarden maar ik vind niet dat er een machthebber nodig is om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen, dit kan ik zelf wel bedenken.
Je moeder is niet te reddenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite HeatWave. Deze knul is niet te redden.
Vertel mij eens waarom ik iemand niet mag beledigen? Als ik jou een lul vind en ik zeg dat tegen je krijg ik toch ook geen bekeuring? Jij zal dan zeggen dat ik zelf een lul ben of misschien zou je me een kankerlijer noemen of bedenk wat. Een agent is net als jij en ik een mens en mensen zijn in principe klootzakken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders kreeg je geen bekeuring
Jouw mening, ik respecteer je mening maar je hebt het compleet fout.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Serieus of niet serieus, wat je zegt of schrijft dien je je altijd voor te kunnen verantwoorden.
Wedden dat je een bekeuring krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom ik iemand niet mag beledigen? Als ik jou een lul vind en ik zeg dat tegen je krijg ik toch ook geen bekeuring? Jij zal dan zeggen dat ik zelf een lul ben of misschien zou je me een kankerlijer noemen of bedenk wat. Een agent is net als jij en ik een mens en mensen zijn in principe klootzakken.
Een discussie aan gaan met Beelz is hetzelfde als een discussie aan gaan met een vijfjarige.quote:
Dit klinkt als iets wat Hitler gezegd zou hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een discussie aan gaan met Beelz is hetzelfde als een discussie aan gaan met een vijfjarige.
Hoe sterk je argumenten ook zijn, de discussie wordt door Beelz altijd afgesloten met: Nou en, jij mag toch lekker niet op mijn feestje komen.![]()
Inderdaad dat is de enige reden! En jij weet dat ook allemaal zo goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Agenten hebben geen verstand, ze doen gewoon wat ze opgedragen wordt. De enige reden dat de meeste ventjes agent worden is dat ze vroeger gepest werden op school en dat ze nu denken wraak te kunnen nemen.
Ja iedereen kan het zelf bedenken, maar iedereen heeft er andere gedachte over waardoor er conflicten kunnen ontstaan...en wil je dan het recht van de sterkste holbewoner of wil je iemand die recht spreekt (een rechter bijvoorbeeldquote:Begrijp me niet verkeerd, er is niets mis met normen en waarden maar ik vind niet dat er een machthebber nodig is om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen, dit kan ik zelf wel bedenken.
Nou daar ging het wel over, maar jij hebt laten zien dat je eigen inteligentie niveau lager ligt dan dat van een gemiddelde agentquote:Maar dat is weer een hele andere discussie, hier hebben we het over hoe je juten beledigt.
Alsof hij feestjes kan geven, met z'n uitkering.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een discussie aan gaan met Beelz is hetzelfde als een discussie aan gaan met een vijfjarige.
Hoe sterk je argumenten ook zijn, de discussie wordt door Beelz altijd afgesloten met: Nou en, jij mag toch lekker niet op mijn feestje komen.![]()
Omdat dat volgens de jurispidentie verboden is misschien?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom ik iemand niet mag beledigen? Als ik jou een lul vind en ik zeg dat tegen je krijg ik toch ook geen bekeuring? Jij zal dan zeggen dat ik zelf een lul ben of misschien zou je me een kankerlijer noemen of bedenk wat. Een agent is net als jij en ik een mens en mensen zijn in principe klootzakken.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Jouw mening, ik respecteer je mening maar je hebt het compleet fout.
Correctie: Castroquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat Hitler gezegd zou hebben
Zolang iedereen zijn eigen belang het zwaarste telt kunnen we niet zonder vrouw Justitia. Ergo: De aankomende 800.000 jaar moeten we nog effe wachten met anarchiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Zelf vind ik een anarchie ook het beste systeem, alleen is de mensheid er nog lang niet aan toe. De evolutie heeft helaas nog heel wat jaartjes te gaan voordat we zonder een straffende hand kunnen... Tot die tijd moeten we dus maar vertrouwen op vrouwe justitia.
Ik heb geen uitkering stomme weekendtravestietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Alsof hij feestjes kan geven, met z'n uitkering.
Het salaris van een callcenterslet is te vergelijken met een uitkering.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb geen uitkering stomme weekendtravestiet
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat je een bekeuring krijgt![]()
Ik zou liever callcenterslet zijn dan zo'n loser die afgekeurd is voor de NSB en daarom maar bij de politie gaat...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het salaris van een callcenterslet is te vergelijken met een uitkering.
Dus dit zijn jouw normen en waarden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zou liever callcenterslet zijn dan zo'n loser die afgekeurd is voor de NSB en daarom maar bij de politie gaat...
jewetochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:51 schreef RottePeer het volgende:
haha ik liep laatst 's nachts door de binnenstad, en toen stapte ik opeens in een hondedrol...
gelukkig stond er ook een politieauto vlakbij geparkeerd, en de agenten waren nergens te zien.
toen heb ik m'n air force 1 zool maar aan het deurhandvat van hun neppe ford focus afgeschraapt![]()
je weet tog...
callcentersletten krijgen ook bonussen hoor en zo laag is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het salaris van een callcenterslet is te vergelijken met een uitkering.
Rot op. K.....kloonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:48 schreef Houtspeer het volgende:
kankerlijers
edit:
[..]
callcentersletten krijgen ook bonussen hoor en zo laag is het nou ook weer niet
van wat ik hoor krijgen die geile hoeren 5 euro per uur (terwijl ze 17 zijn) en ik krijg maar 3.50 per uur in de horeca EN zij krijgen nog bonussen dus
WTF heeft dit met communisme en 'links' te maken? Idiot.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef Echo99 het volgende:
Agenten zijn tof. Rooie-linkse-kut-rakkers daarentegen:
Zo te horen kun jij zelf helemaal niet bedenken wat je wel en niet mag doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef beelz het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, er is niets mis met normen en waarden maar ik vind niet dat er een machthebber nodig is om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen, dit kan ik zelf wel bedenken.
Wat kenmerkt flikkers eigenlijk.quote:
Nou, weer zo toevalligquote:En ik doe aan pro-wrestling.
De toevalligheden stapelen zich wel op vandaag zegquote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
Ohooooo, foeiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik steek mijn tong uit en roep; Na nana na !
Door een leopard 2 tankquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef fondue het volgende:
beelz verdient het gewoon om van zijn sokken gereden te worden
Wat ben je boos Beelz.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]
De vraag: Hoe beledig jij juten?
TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.
Dus hoe beledigen jullie de juten?
ALTOquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral als je in zijn fotoboek kijkt![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]
TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?
ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef Maikuuul het volgende:
Niet
Nu beland je in de hel en moet je allemaal mensen met kepeltjes pijperenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...
kut! ik reageer op een maikuuul post!
voor de bureauquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..
pis ff erin en giet benzine en steek fik.
voor de bureau...
Niet.quote:Hoe beledig jij juten?
of je denkt eens even na en kijkt verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..
pis ff erin en giet benzine en steek fik.
voor de bureau...
Je weet wel dat je hier ook best een rare zin formuleert?quote:Op zondag 18 februari 2007 04:15 schreef cultheld het volgende:
Die wout was echt het prototype racist: Rood haar
Ik vind jou eerlijk gezegd een stuk sneuer dan die 'juten' van je, ga een boom knuffelen man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
TS begint uiteraard.
Wat ben jij stoer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
TS begint uiteraard.
of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
kinderen die met kanker schelden zouden voor straf een heropvoedingscursus moeten volgen.
Whoppa, jij betaaldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef RottePeer het volgende:
[..]
of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voelt
Stagedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Je hebt mazzel dat je alleen een prent krijgt, in Amerika doen ze het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=TwhileYw4rM
Zo, jij bent stoer zegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Amerikaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Je hebt mazzel dat je alleen een prent krijgt, in Amerika doen ze het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=TwhileYw4rM
Ja, dus? waarom schold je hem uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef E.G.J. het volgende:
Ik had het pas geleden ook nog, staat er een agent naast de auto een bon te schrijven.
Ik zeg: zo niks beters te doen enzo zeker?
Waarop de agent zegt: vekeerd geparkeerd is verkeerd gepakeer. punt. BON.
Ik weer: is jou moeder nu trots op je, of heb jij wat NSB bloed?
Vervolgens begint de agent om de auto te lopen. Zo ook nog een glade achterband.
Ik zeg tegen hem: geweldig hoor, koos spee is je beste vriend.
De agent kijkt nog even, ooh ook geen geldige kentekenplaat, hup nog maar een bon erbij.
Toen ben ik maar in mijn eigen auto getapt en weggereden, de man was toch niet voor rede vatbaar.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, dus? waarom schold je hem uit?
Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, dus? waarom schold je hem uit?
Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Martinovibes het volgende:
Je moet ze niet beledigen , je moet om hun dienstnummer vragen en een klacht indiennen , veeel leuker hehehehehe.
Dienstnummer zijn ze verplicht te geven.
Hopen dat ze het NIET willen geven en dan kan je ze helemaal naaien die tyfus klabakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |