De vraag: Hoe beledig jij juten?quote:Een 28-jarige Amsterdamse is donderdagavond beboet omdat ze in de metro een hap van een croissant nam. "Het is niet toegestaan, meldt het Gemeentevervoersbedrijf Amsterdam, "in de voertuigen etenswaar of dranken te nuttigen die hinder of schade kunnen veroorzaken."
De vrouw, een psychologe, was na een dag hard werken op weg naar huis. Omdat ze weinig had gegeten en zich wat flauw begon te voelen, kocht ze een broodje. Twee agenten sommeerden haar de metro te verlaten. De vrouw kreeg een bekeuring van vijftig euro.
asoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik steek mijn tong uit en roep; Na nana na !
Waarom volgens jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef IkWilbert het volgende:
Alleen deze agenten mag je beledigen... http://www.youtube.com/watch?v=-i_GBDoi6eg
wat een waardeloos filmpje zeg... doet er echt helemaal niks toequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef IkWilbert het volgende:
Alleen deze agenten mag je beledigen... http://www.youtube.com/watch?v=-i_GBDoi6eg
Omdat het trieste flikkers zijn...quote:
En jij bent een stoere jongenquote:
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En jij bent een stoere jongen
met je brommertje zonder licht![]()
Dat scheelt weer schade aan m'n auto als ik je aanrijdt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef rival het volgende:
ikk beledig zo nooit.. ik bedankt ze vriendelijk voor de bon en wens ze een hele fijne avond, weekend oid...als je ze gaat beledigen heb je alleen jezelf ermee.... achter je rug om lachen ze je dan nog uit ook... hahaha zag je die man boos worden? enz
Vooral als je in zijn fotoboek kijktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind die van de makeup wel grappig trouwens.
En je hebt geen rijbewijs....anders had je geweten dat fietsen ook met straatverlichting lastig te zien zijn....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude ik heb geen brommer, ik fiets gewoon.
Mensen die licht met een g schrijvenquote:
Ik hoop dat je je niet voortplant...quote:
Je komt nogal kortzichtig en asociaal over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet voortplant...
Ik gok dat, dat wederzijds isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet voortplant...
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je komt nogal kortzichtig en asociaal over.
en hard uitgelachen wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.
Jong, het niet hebben op gezag is één ding, maar geen licht gebruiken omdat je denkt dat jij toch wel zichtbaar bent is gewoon domquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Want? Ik heb het niet op gezag, dat maakt me niet asociaal, dat maakt me iemand die wel voor zichzelf kan denken.
Denk je serieus dat deze maatschappij zonder een vorm van "gezag" zou kunnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Die agenten doen in ieder geval nog iets voor de maatschappij, het enige wat jij doet is Fok vervuilen met onzinnige en ondoordachte rommel.quote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat zou dus ook zeggen dat iemand jou ongestraft helemaal te tering zou mogen beuken, want gezag heb je niet nodig.
Inbreken bij jou mag gewoon, je familie vermoorden? Geen probleem, wat moet je met gezag.
Waar zeg ik dat je mensen mag vermoorden? Een normaal denken mens vermoordt niet iemand. Daarom dus geen gezag nodig. Inbreken net zo. En wat mij betreft proberen ze me maar in elkaar te beuken. Als ze maar niet huilen dat ik hun neus breek omdat ik terugvecht. Als iemand mij in elkaar zou slaan dan doe ik echt geen aangifte, waarom zou ik? Heb het waarschijnlijk verdiend volgens de neanderthaler die me wil meppen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat zou dus ook zeggen dat iemand jou ongestraft helemaal te tering zou mogen beuken, want gezag heb je niet nodig.
Inbreken bij jou mag gewoon, je familie vermoorden? Geen probleem, wat moet je met gezag.
Niet te hard fietsen vanaf nu he? Straks rammelt je laatste hersencel ook nog los...
En mijn fobo is zo enorm serieusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:15 schreef TimMer1981 het volgende:
Quote uit mijnheer zijn fotoboekje:
[..]
Die agenten doen in ieder geval nog iets voor de maatschappij, het enige wat jij doet is Fok vervuilen met onzinnige en ondoordachte rommel.
Helaas heb je het verkeerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:15 schreef Conorach het volgende:
"Meneer de politieagent, ik vind u een klootviool"
(Schijnt te mogen, gezien je zegt "ik vind...")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |