abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46388212
quote:
Hoe beledig jij juten?

Zoiets?
alias Capriccio Dieu Donné
pi_46388359
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zoiets?
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..
pis ff erin en giet benzine en steek fik.
voor de bureau...
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:09:03 #105
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46388371
Het is echt zo triest dat mensen het stoer vinden om anti-politie te zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:15:26 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46388532
Niet
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_46388603
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef Maikuuul het volgende:
Niet
ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...

kut! ik reageer op een maikuuul post!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:19:39 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46388640
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...

kut! ik reageer op een maikuuul post!
Nu beland je in de hel en moet je allemaal mensen met kepeltjes pijperen

Smeerlap
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_46390223
ik ging mezelf een keer censureren toen ik dronken was

zoiets als: jij bent echt een *pieeeep* smerige *pieeep*
en dan natuurlijk zolang doorgaan tot hij geirriteerd raakt
If you are searching, lost is where you will find me.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:57:39 #110
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_46405115
Niet.

Ben nog nooit aangesproken en heb nooit een bon gehad.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_46405131
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

voor de bureau...
voor de bureau
pi_46415426
quote:
Hoe beledig jij juten?
Niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_46417759
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

voor de bureau...
of je denkt eens even na en kijkt verder dan je neus lang is.
Juten
alias Capriccio Dieu Donné
pi_46417911
Ik scheld ze niet uit, want daarmee help ik ze juist aan hun boete-target. 1 keer kreeg ik een boete van een motorjood omdat ik zogenaamd geen voorrang verleende. Die wout was echt het prototype racist: Rood haar, een vuile manier van kijken en een denigrerende manier van communiceren. Hij vertelde mij hoe roekeloos ik wel niet was en maakte een opmerking van "zie je wel, 18-jarigen moeten zich weer bewijzen". Vervolgens kreeg ik een prent van (ik geloof) 90 euro, waarna hij zei "en nu weg wezen". Daarop antwoordde ik breed glimlachend met: Nog een prettige dag verder, meneer. Zijn reactie: priceless.
Ook leuk: Hoofdagenten kleineren. Ik heb met 3 verschillende hoofdagenten te maken gehad en alle 3 waren ze erg dom. Bij 1 hoofdagent in het bijzonder was het echt dramatisch: Na het uittypen van mijn verklaring, moest ik het even van hem doorlezen. Ik kwam spelfout na spelfout tegen en zelfs hele zinnen die verkeerd waren geformuleerd. Toen ik hem vroeg of hij dat zo op de politieschool had geleerd, wist hij niet hoe hij moest reageren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46421396
Niet zonder aanleiding.
Secrets never die. Only people.
pi_46421427
quote:
Op zondag 18 februari 2007 04:15 schreef cultheld het volgende:
Die wout was echt het prototype racist: Rood haar
Je weet wel dat je hier ook best een rare zin formuleert?
pi_46428932
Spreek voor jezelf .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:29:07 #118
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_46430094
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]

De vraag: Hoe beledig jij juten?

TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.

Dus hoe beledigen jullie de juten?
Ik vind jou eerlijk gezegd een stuk sneuer dan die 'juten' van je, ga een boom knuffelen man.

Het is niet stoer om iets tegen het gezag te hebben, en dan ook nog te gaan schelden tegen mensen die gewoon hun werk doen terwijl JIJ je niet aan de regels houdt.

Ik erger me serieus de teering aan mensen zoals jij, ik vind het misselijkmakend hoe respectloos en ondankbaar je je opstelt, terwijl je ondertussen ook nog denkt dat het stoer is om op zo'n manier met mensen om te gaan.

Ik geef het gezag ook wel is een schop ja, maar ga niet 'blablakanker blablajood' roepen als ik een bekeuring krijg voor fietsen zonder licht, ik fiets altijd zonder licht als ik een bekeuring krijg accepteer ik dat.

Je zogenaamde rebelsheid en overtuiging van je eigen stoerheid is ongelofelijk irritant, en ik vind het jammer dat je niet beseft hoe sneu je bent.
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_46433412
niet.
  maandag 19 februari 2007 @ 05:02:18 #120
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_46449249
Ik blijf rustig en betaal de boete, of nee wacht, ik krijg geen boete's omdat ik me aan de verkeersregels houd.
Asjemenou
pi_46449253
zo:

echt waar hoor, vannacht nog meerdere malen gedaan..
  maandag 19 februari 2007 @ 09:33:19 #122
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_46450316
quote:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]

De vraag: Hoe beledig jij juten?

TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.

Dus hoe beledigen jullie de juten?
Wat ben jij stoer!

Nou niet gaan zeuren als een auto je over het hoofd ziet he..
pi_46450350
niet ....
Who is it?
pi_46487245
kinderen die met kanker schelden zouden voor straf een heropvoedingscursus moeten volgen.
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
pi_46488514
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
kinderen die met kanker schelden zouden voor straf een heropvoedingscursus moeten volgen.
of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voelt
...sabi tog bitchez!
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:37:49 #126
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_46513290
Door dwars van een rotonde af te komen, benzinedruk te verliezen, motor af laten slaan, met alarmlichten aan in de berm berm en een waarschuwing krijgen.

Kan ook alleen maar mij gebeuren.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_46520180
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef RottePeer het volgende:

[..]

of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voelt
Whoppa, jij betaald
pi_46528403
Zonder licht rijden en dan klagen over boetes.

En als je wordt aangereden door een anderen, gaan kankeren zeker
pi_46530160
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef M-I-L-F het volgende:

[..]
ga een boom knuffelen man.
pi_46531056
Je moet ze niet beledigen , je moet om hun dienstnummer vragen en een klacht indiennen , veeel leuker hehehehehe.
Dienstnummer zijn ze verplicht te geven.
Hopen dat ze het NIET willen geven en dan kan je ze helemaal naaien die tyfus klabakken!
pi_46616869
edit:
never mind..

[ Bericht 64% gewijzigd door Never-Break op 24-02-2007 06:34:07 ]
pi_46622197
Je hebt mazzel dat je alleen een prent krijgt, in Amerika doen ze het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=TwhileYw4rM
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:55:02 #133
160478 Dr_Filibuster
Das feuer liebt mich
pi_46622318
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Staged
Mensen, laten we ophouden om mekaar van vlakbij met een automatisch wapen door de kop te schieten.
pi_46622377
quote:
Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Zo, jij bent stoer zeg
Ik vraag me werkelijk af wat er in het verleden met je gebeurt is dat je nu geen idee meer hebt van hoe je je sociaal moet gedragen Laat staan dat je denkt dat je met het overtreden van de wet denkt weg te komen
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Amerika
pi_46625592
Ik had het pas geleden ook nog, staat er een agent naast de auto een bon te schrijven.
Ik zeg: zo niks beters te doen enzo zeker?
Waarop de agent zegt: vekeerd geparkeerd is verkeerd gepakeer. punt. BON.
Ik weer: is jou moeder nu trots op je, of heb jij wat NSB bloed?

Vervolgens begint de agent om de auto te lopen. Zo ook nog een glade achterband.
Ik zeg tegen hem: geweldig hoor, koos spee is je beste vriend.
De agent kijkt nog even, ooh ook geen geldige kentekenplaat, hup nog maar een bon erbij.

Toen ben ik maar in mijn eigen auto getapt en weggereden, de man was toch niet voor rede vatbaar.

Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_46625782
negeren
öl är god
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:47:33 #137
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46630774
ik stuurde laats iets wat op de FP stond, en meneer agent vond het niet leuk.... ofwel ze zijn erg snel op een teentjes getrapt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46633163
alsof je dat gezegd hebt
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:36:49 #139
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_46634582
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef E.G.J. het volgende:
Ik had het pas geleden ook nog, staat er een agent naast de auto een bon te schrijven.
Ik zeg: zo niks beters te doen enzo zeker?
Waarop de agent zegt: vekeerd geparkeerd is verkeerd gepakeer. punt. BON.
Ik weer: is jou moeder nu trots op je, of heb jij wat NSB bloed?

Vervolgens begint de agent om de auto te lopen. Zo ook nog een glade achterband.
Ik zeg tegen hem: geweldig hoor, koos spee is je beste vriend.
De agent kijkt nog even, ooh ook geen geldige kentekenplaat, hup nog maar een bon erbij.

Toen ben ik maar in mijn eigen auto getapt en weggereden, de man was toch niet voor rede vatbaar.

Ja, dus? waarom schold je hem uit?
Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
silence can say more than thousand words
pi_46636631
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
pi_46637451
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:

[..]

<---- dat is een clown, dat betekend grap. Het was niet mijn auto. Snap jij hem?
Anders ff zeggen dan leg ik hem beter uit.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  zaterdag 24 februari 2007 @ 23:20:49 #142
170325 JulesWinnfield
Mmmm! This is a tasty burger!
pi_46640851
Ik scheld ze niet uit, de politie is je beste vriend!

pi_46641580
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Martinovibes het volgende:
Je moet ze niet beledigen , je moet om hun dienstnummer vragen en een klacht indiennen , veeel leuker hehehehehe.
Dienstnummer zijn ze verplicht te geven.
Hopen dat ze het NIET willen geven en dan kan je ze helemaal naaien die tyfus klabakken!
Waar staat dat?
Het klopt namelijk niet wat je zegt.

En al geven ze het niet?
Wat ga je dan doen?
Je hebt immers het nummer niet..

Tenzij je een bon hebt gekregen, want daar staat het nummer al op..
pi_46642497
Politie beledigen is puberaal. Word eens volwassen tokkie
Over 100 jaar weet niemand het meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')