vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?
ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef Maikuuul het volgende:
Niet
Nu beland je in de hel en moet je allemaal mensen met kepeltjes pijperenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik had wel verwacht jij dat jij een totaal loos brommerverhaal zou gaan houden...
kut! ik reageer op een maikuuul post!
voor de bureauquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..
pis ff erin en giet benzine en steek fik.
voor de bureau...
Niet.quote:Hoe beledig jij juten?
of je denkt eens even na en kijkt verder dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
vervang die een deense vlag in de politie/ logo vlag..
pis ff erin en giet benzine en steek fik.
voor de bureau...
Je weet wel dat je hier ook best een rare zin formuleert?quote:Op zondag 18 februari 2007 04:15 schreef cultheld het volgende:
Die wout was echt het prototype racist: Rood haar
Ik vind jou eerlijk gezegd een stuk sneuer dan die 'juten' van je, ga een boom knuffelen man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]
De vraag: Hoe beledig jij juten?
TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.
Dus hoe beledigen jullie de juten?
Wat ben jij stoer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Omdat die wannabe fascisten zo graag de stoere vent uithangen moeten ze ook wat kunnen incasseren natuurlijk. Dus naar aanleiding van dit:
[..]
De vraag: Hoe beledig jij juten?
TS begint uiteraard.
Ik rijd regelmatig zonder licht op de fiets. Ik word dan ook regelmatig staande gehouden door zo'n stoere man met pet. Vorig jaar rond deze tijd zei zo'n hele stoere meneer tegen me dat ik een stommeling was. Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Een half jaar geleden was het ook weer zo ver. Ik werd aangehouden door zo'n flikker op een opgevoerde snorfiets. Meneer de stoere motoragent begon tegen met te zeuren dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Rot op, dacht ik bij mezelf, dit is niet gevaarlijk als er om de 4 meter een lichtbak boven de weg hangt. Goed, toen onze fascist klaar was met schrijven van een bon (waar de zwakzinnige overigens wel erg lang over deed) vroeg ik aan de held "Zeg dat koffertje achterop je brommer... bewaar je daar je make-up in?" Vond hij niet mooi, hoop dat hij er in stikt.
Dus hoe beledigen jullie de juten?
of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
kinderen die met kanker schelden zouden voor straf een heropvoedingscursus moeten volgen.
Whoppa, jij betaaldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef RottePeer het volgende:
[..]
of een beetje polonium in hun thee...weten ze ook eens hoe het voelt
Stagedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Je hebt mazzel dat je alleen een prent krijgt, in Amerika doen ze het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=TwhileYw4rM
Zo, jij bent stoer zegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:34 schreef beelz het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet beledigen door een NSB'er en zei toen tegen hem "Je kankermoeder heeft een jodenneus." Dat vond onze stoere handhaver der wet een extra prent waard. Bravo voor de stoere man die niet incasseren kan.
Amerikaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef DarkZone het volgende:
Je hebt mazzel dat je alleen een prent krijgt, in Amerika doen ze het zo:
http://www.youtube.com/watch?v=TwhileYw4rM
Ja, dus? waarom schold je hem uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:50 schreef E.G.J. het volgende:
Ik had het pas geleden ook nog, staat er een agent naast de auto een bon te schrijven.
Ik zeg: zo niks beters te doen enzo zeker?
Waarop de agent zegt: vekeerd geparkeerd is verkeerd gepakeer. punt. BON.
Ik weer: is jou moeder nu trots op je, of heb jij wat NSB bloed?
Vervolgens begint de agent om de auto te lopen. Zo ook nog een glade achterband.
Ik zeg tegen hem: geweldig hoor, koos spee is je beste vriend.
De agent kijkt nog even, ooh ook geen geldige kentekenplaat, hup nog maar een bon erbij.
Toen ben ik maar in mijn eigen auto getapt en weggereden, de man was toch niet voor rede vatbaar.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, dus? waarom schold je hem uit?
Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, dus? waarom schold je hem uit?
Verkeerd geparkeerd is verkeerd geparkeerd. Zou leuk zijn als iedereen ze auto zomaar neerpleurt waar het uitkomt.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Martinovibes het volgende:
Je moet ze niet beledigen , je moet om hun dienstnummer vragen en een klacht indiennen , veeel leuker hehehehehe.
Dienstnummer zijn ze verplicht te geven.
Hopen dat ze het NIET willen geven en dan kan je ze helemaal naaien die tyfus klabakken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |