quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef hardcorebass het volgende:
zou ik wel in die 1:18 range rover sport van me pa passen?
Spijkenisse?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef Rosu het volgende:
Ik heb vandaag mijn theorie gehaald!! Had gereserveerd voor volgende week, maar ben vandaag op goed geluk heen gegaan. En het is gelukt! 3 foutjes.. Meer dan de helft was gezakt.. echt veel! Ik dacht dat 80-90 % wel slaagt.. maar dat valt dus tegen. 1 Meisje kwam naar buiten en mopperde dat ze niet wist wat anticiperen was ("hoe kunnen ze dat nou vragen, ik weet niet eens wat dat is!!") Tja dan ga ik me afvragen of ze wel een blik in het boek heeft geworpen.
Oh ja dat ook!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef pascalheister het volgende:
geen achteruit in de bocht?
deze klinken meer als de belgische regels en niet de nederlandse. pak ff mijn ttt formuliertje erbij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:18 schreef kokos het volgende:
Keren, file parkeren in parcours, helling proef in parcours of niet en parkeren in vak dacht ik.
vind het juist 1 van de makkelijkste verrichtingenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef mordradead het volgende:
Dat vond ik trouwens altijd behoorlijk kut
Was uit mijn hoofd, parcours is zeg maar zonder dat het specifiek gezegd wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
deze klinken meer als de belgische regels en niet de nederlandse. pak ff mijn ttt formuliertje erbij.
hellingproef op handrem
hellingproef op voetrem
straatje keren
halve draai
recht achteruit rijden
bochtje achteruit rijden
fileparkeren
parkeren in een parkeervak
er staat wel bij achteruitrijden ook nog bij uitrijden van een inrit/laadperron, maar wat ze daar mee bedoelen zou ik niet weten.
en dit alles natuurlijk op de openbare weg, en niet op een parcours
ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht meer aan parcours als op een parkeerplaats met pionnetjes of zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:15 schreef kokos het volgende:
[..]
Was uit mijn hoofd, parcours is zeg maar zonder dat het specifiek gezegd wordt
daarom dacht ik ook eerst dat hij de belgische regels opgaf, en niet de nederlandsequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef Mathijz het volgende:
Dat gebeurd in belgie wel trouwens, parkeerplaats met pionnetjes en rekken wat een auto moet voorstellen.
Zeker leuk !quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef Skaai het volgende:
Ik mag maandag een uurtje later op m'n werk beginnen, dus ik kan dan mijn rijbewijs ophalen
Ben al op internet aan het rondsnuffelen voor oude maar betaalbare barreltjes, leuk.
Vrachtwagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
er staat wel bij achteruitrijden ook nog bij uitrijden van een inrit/laadperron, maar wat ze daar mee bedoelen zou ik niet weten.
Nee Grunnquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Spijkenisse?
Ik heb 'm ook vandaag gehaald, super tof.Ik had echt gedacht dat ik 'm niet gehaald had, maar 4 fout is prima. Nu op naar 't praktijk-examen, kunnen we een beetje die kant op gaan werken.
Succes alvastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef kokos het volgende:
Laatste rijles gehad. Maandag examen. AYAYAYYAYAYAYYA
Keren door middel van een halve draaiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Sylvana het volgende:
recht achteruitrijden vind ik het makkelijkst en daarna de hellingproef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |