deze klinken meer als de belgische regels en niet de nederlandse. pak ff mijn ttt formuliertje erbij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:18 schreef kokos het volgende:
Keren, file parkeren in parcours, helling proef in parcours of niet en parkeren in vak dacht ik.
vind het juist 1 van de makkelijkste verrichtingenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef mordradead het volgende:
Dat vond ik trouwens altijd behoorlijk kut
Was uit mijn hoofd, parcours is zeg maar zonder dat het specifiek gezegd wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
deze klinken meer als de belgische regels en niet de nederlandse. pak ff mijn ttt formuliertje erbij.
hellingproef op handrem
hellingproef op voetrem
straatje keren
halve draai
recht achteruit rijden
bochtje achteruit rijden
fileparkeren
parkeren in een parkeervak
er staat wel bij achteruitrijden ook nog bij uitrijden van een inrit/laadperron, maar wat ze daar mee bedoelen zou ik niet weten.
en dit alles natuurlijk op de openbare weg, en niet op een parcours
ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht meer aan parcours als op een parkeerplaats met pionnetjes of zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:15 schreef kokos het volgende:
[..]
Was uit mijn hoofd, parcours is zeg maar zonder dat het specifiek gezegd wordt
daarom dacht ik ook eerst dat hij de belgische regels opgaf, en niet de nederlandsequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:57 schreef Mathijz het volgende:
Dat gebeurd in belgie wel trouwens, parkeerplaats met pionnetjes en rekken wat een auto moet voorstellen.
Zeker leuk !quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef Skaai het volgende:
Ik mag maandag een uurtje later op m'n werk beginnen, dus ik kan dan mijn rijbewijs ophalen
Ben al op internet aan het rondsnuffelen voor oude maar betaalbare barreltjes, leuk.
Vrachtwagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
er staat wel bij achteruitrijden ook nog bij uitrijden van een inrit/laadperron, maar wat ze daar mee bedoelen zou ik niet weten.
Nee Grunnquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Spijkenisse?
Ik heb 'm ook vandaag gehaald, super tof.Ik had echt gedacht dat ik 'm niet gehaald had, maar 4 fout is prima. Nu op naar 't praktijk-examen, kunnen we een beetje die kant op gaan werken.
Succes alvastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef kokos het volgende:
Laatste rijles gehad. Maandag examen. AYAYAYYAYAYAYYA
Keren door middel van een halve draaiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Sylvana het volgende:
recht achteruitrijden vind ik het makkelijkst en daarna de hellingproef
Ben benieuwd hoe ik de 1e weken parkeer enzo. Ging niet altijd goed met lessenquote:
Heb je em wel meteen voor gek verklaardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:01 schreef Mathijz het volgende:
Moest laatst van mn instructeur keren op een autoweg
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:17 schreef Xbox_360 het volgende:
Vervelend als m'n instructeur in het Nederlands meeblairt met Irreplaceable van Beyonce. Iedereen kent dat stukje wel:
To the left, to the left..
Dus wat zingt meneer?: Naar links, naar links![]()
Dus ik naar links en dan grijpt ie in en vraagt waar ik in vredesnaam mee bezig ben
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:17 schreef Xbox_360 het volgende:
Vervelend als m'n instructeur in het Nederlands meeblairt met Irreplaceable van Beyonce. Iedereen kent dat stukje wel:
Dus ik naar links en dan grijpt ie in en vraagt waar ik in vredesnaam mee bezig ben
Was bij een stoplicht, en er was ruimte zat dus zo gezegd zo gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:05 schreef leroytje het volgende:
[..]
Heb je em wel meteen voor gek verklaard
Ik zou het wel doen, weet je in ieder geval wat er van je verwacht wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:58 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk geen TTT aanvragen. Het zit al niet in m'n lespakket en een vriend van me zei dat TTT in zijn geval best onzinnig was. De examinator bij z'n TTT zei na afloop:
"Als dit een officieel examen zou zijn geweest, was je geslaagd"
![]()
Dat kan, in overleg, vaak toch ook wel van een andere instructeur van je rijschool? Was bij mij in ieder geval wel zo... Heb dan zelf ook geen TTT gehad, dus misschien moet ik gewoon m'n mond houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:52 schreef Sylvana het volgende:
En altijd fijn om van anderen te horen hoe het gaat en wat je nog moet verbeteren.
niet als je bij een eenmansbedrijfje rijdt zoals ik deedquote:Op zondag 25 februari 2007 18:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat kan, in overleg, vaak toch ook wel van een andere instructeur van je rijschool? Was bij mij in ieder geval wel zo... Heb dan zelf ook geen TTT gehad, dus misschien moet ik gewoon m'n mond houden.
Dan weet je toch ook waar je aan toe bent? Lijkt me niet onzinnig hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 12:58 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk geen TTT aanvragen. Het zit al niet in m'n lespakket en een vriend van me zei dat TTT in zijn geval best onzinnig was. De examinator bij z'n TTT zei na afloop:
"Als dit een officieel examen zou zijn geweest, was je geslaagd"
![]()
Bij mij zei de instructeur ook een keer dat ik naar links moest, terwijl dat een "verboden in te rijden" straat was. Dus ik vroeg, links, nu? Hij zei jup, naar links. Ergo, ik draaide naar links en kreeg vervolgens een demonisch lachje dat ik nu gezakt zou zijn omdat ik een eenrichtingsstraat probeerde in te rijden. Dit was een soort waarschuwing omdat examinatoren dat ook zouden doen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:17 schreef Xbox_360 het volgende:
Nou blijkbaar nietquote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook waar je aan toe bent? Lijkt me niet onzinnig hoor
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:20 schreef Xbox_360 het volgende:
Mijn rijschool heeft maar 1 instructeurlol
Die van mij had er twee!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
niet als je bij een eenmansbedrijfje rijdt zoals ik deed
Nee, examinatoren mogen geen opdrachten geven die je niet uit kan/mag voeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef VersuZ het volgende:
[..]
Bij mij zei de instructeur ook een keer dat ik naar links moest, terwijl dat een "verboden in te rijden" straat was. Dus ik vroeg, links, nu? Hij zei jup, naar links. Ergo, ik draaide naar links en kreeg vervolgens een demonisch lachje dat ik nu gezakt zou zijn omdat ik een eenrichtingsstraat probeerde in te rijden. Dit was een soort waarschuwing omdat examinatoren dat ook zouden doen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Ik heb er inderdaad tijdens mijn (geslaagde) examen ooit ook niets van gemerkt, maar ik kon me toendertijd zo voorstellen dat er heel wat mensen met opzet zakken, omdat de examinator je gewoon zit te naaien. Je bent toch een soort van zenuwachtig en erkent de senioriteit van een examinator, dus je bent sneller geneigd om de richting gewoon 'aan te nemen'. Maar je antwoord is helder dus!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, examinatoren mogen geen opdrachten geven die je niet uit kan/mag voeren.
Ze kunnen je hoogstends recht op een verboden in te rijden straat af laten rijden waarvoor je bijvoorbeeld alleen naar rechts kan. Dan moet je op eigen initiatief naar rechts.
Mijn instructeur doet het wel eens om te testen of ik wel goed oplet. Ik hoor van vrienden wel eens hetzelfde, maar heb nog nooit gehoord dat ze dat op examen hebben gedaanquote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef VersuZ het volgende:
[..]
Bij mij zei de instructeur ook een keer dat ik naar links moest, terwijl dat een "verboden in te rijden" straat was. Dus ik vroeg, links, nu? Hij zei jup, naar links. Ergo, ik draaide naar links en kreeg vervolgens een demonisch lachje dat ik nu gezakt zou zijn omdat ik een eenrichtingsstraat probeerde in te rijden. Dit was een soort waarschuwing omdat examinatoren dat ook zouden doen. Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |