de redder in noodquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef Misstique het volgende:
Ja verdulle, ik zei toch: ff geduld!.
* murp heeft ook geduldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef Misstique het volgende:
Ja verdulle, ik zei toch: ff geduld!.
goed idee!quote:
Braaf zo.quote:
Mag je mn tieten zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
Wat krijg ik eigenlijk voor al die moeite?.
De seks met yvonne was toch niet zo goed meer, dus ze hebben me de crew uit geschopt.quote:
een button van davianart...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
soofpeertjes volgens oma's receptquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
Ben je zo slecht in bed jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef Litso het volgende:
[..]
De seks met yvonne was toch niet zo goed meer, dus ze hebben me de crew uit geschopt.
Goed begin.quote:
en mijn tieten...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Prive filmpje van Pezuzuzu en Murp
Zijn die lekker?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
nee, kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
We wachten tot het verboden wrdt ja
wie is pezuzuzuzuzuzu?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
die ene meeloperquote:
Echt, zo gauw als je dat filmpje gezien hebt.. Ik heb er gewoon geen woorden voorquote:
Nee, de seks van yvonne met de rest van de crew was niet zo goed meer, want ik maakte nachtenlang haar energie opquote:
Details graag.quote:
Ooooohh, bind haar dan ook niet achter je auto vastquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, de seks van yvonne met de rest van de crew was niet zo goed meer, want ik maakte nachtenlang haar energie op
en dat waardeer ik nog steeds ten zeerste!quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
Goed topic.
volgende keer doe je alles he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat waardeer ik nog steeds ten zeerste!
Doe maar niet schijnheilig, in t filmpje doen jullie beide allesquote:
zijn vuist paste niet hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe maar niet schijnheilig, in t filmpje doen jullie beide alles
Terecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:05 schreef SiemeN het volgende:
En sticky.
ja dan zal ik ook mijn naam in je borstkrassen met mijn nagels en je ogen dichtslaan met mijn fallusquote:
maar met mijn voet ging het alsnogquote:
Zwart staat je niet.quote:
Dat dacht ik.quote:
Waarom ook niet.quote:
zwart leer welquote:
Een alto en een emo, haha.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:09 schreef seekfaM het volgende:
Waar Wachten we op?
Tot dat die Emo een SiemeN geen mod meer is?
Een man naar mn hart.quote:
Ik weetquote:
Sorry, je post in de verkeerde SC.quote:
Wat doe jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet
Ik was gister al met een kloon bezig want daarbij staat zwart beter, maar ik stond op de andere pc nog ingelogd met deze dus nu moet ik wel
Ik ga wel zeuren dat ik gewoon weer blauw moet worden
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, je post in de verkeerde SC.
Ik heb dringend hulp nodig op STA, gekkenhuis daar, interesse?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet
Ik was gister al met een kloon bezig want daarbij staat zwart beter, maar ik stond op de andere pc nog ingelogd met deze dus nu moet ik wel
Ik ga wel zeuren dat ik gewoon weer blauw moet worden
Ik heb mijn agenda bij de hand. Name a date.quote:
Tiet zat ehquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb mijn agenda bij de hand. Name a date..
Maar je bent wel liev.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dringend hulp nodig op STA, gekkenhuis daar,iemand interesse?
raar, hij werkt zeker niet..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef Misstique het volgende:
Nog steeds geen PM overigens.
stadswacht wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dringend hulp nodig op STA, gekkenhuis daar, interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |