Jezus man lul. Weet je hoeveel schade jij de maatschappij, het milieu, kortom de hele wereld aanbrengt met je noord hollandse westerse gedrag? Ik vraag toch ook niet om de uitlaatgassen van je Toyota Aygo in te ademenen, of de straling van je samsung d666 kutgsm.quote:Op zondag 18 februari 2007 09:44 schreef rednajt het volgende:
Ik denk dat sommige het hier niet zo goed snappen.....
Als je een fles alcohol opzuipt dan zuip je het in je eigen lichaam kapot, hetzelfde geldt voor een ander voorbeeld zoals fastfood.
Met roken breng je andere mensen ook ongevraagd schade aan, waarom zou een niet roker ook schade moeten oplopen voor iets wat hij helemaal niet wil inademen.....smerige pleurislucht....
Ja,haha. Wat een kutstatement.Als al die mensen kanker krijgen kun je er donder op zeggen dat de zorgpremies omhoog gaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ze moeten roken gratis maken, dan gaan er meer mensen dood aan kanker. Goed tegen de overbevolking. Allemaal oprotten, dan heb ik eens een beetje rust.
Wat lul jij nou dwaas,....toevallig rij ik een Audi A8 en ik heb een nokia.....quote:Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jezus man lul. Weet je hoeveel schade jij de maatschappij, het milieu, kortom de hele wereld aanbrengt met je noord hollandse westerse gedrag? Ik vraag toch ook niet om de uitlaatgassen van je Toyota Aygo in te ademenen, of de straling van je samsung d666 kutgsm..
zit er een minder in geloof ikquote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef moelan0e het volgende:
Maar waarom was ik een tijd terug zo verbaasd dat mijn pakje sigaretten toch echt twintig cent goedkoper was geworden? Waarom hoorde ik daar niets over?
Begrijpen jullie wel de verwarring en chaos die is ontstaan in de tabakszaak?! Nee zeker?
Ja, leg dat maar eens uit aan slachtoffers van verkeersongelukken of aanrandingen door mensen die teveel alcohol op hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 09:44 schreef rednajt het volgende:
Als je een fles alcohol opzuipt dan zuip je het in je eigen lichaam kapot, hetzelfde geldt voor een ander voorbeeld zoals fastfood.
Maar het punt ontgaat je? Dat jij met je pauper Audi net zo goed anderen lastig valt met die uitlaatgassen en dan nog niet eens gesproken over de combinatie van die Audi met alcohol.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef rednajt het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dwaas,....toevallig rij ik een Audi A8 en ik heb een nokia.....
Wat een gelul.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Ja, leg dat maar eens uit aan slachtoffers van verkeersongelukken of aanrandingen door mensen die teveel alcohol op hebben.
Jij bent degene die overlast veroorzaakt, ga jij maar weg. Als je dat niet inziet ben je dus gewoon asociaal.quote:Als je zo'n last hebt van de rook ga je maar lekker naar buiten of uit de buurt van de roker, die keuze heb jij namelijk ook.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Bij normaal gebruik heeft er niemand last van alcohol, en van sigaretten wel.
Alle gevolgschade door overdreven of dom gebruik doet helemaal niet ter zake.
Ik rook zelf niet, maar als ik last van iemands rook heb ga ik daar niet bij in de buurt staan of ik vraag het netjes, dan willen ze heus wel rekening met je houden.quote:Jij bent degene die overlast veroorzaakt, ga jij maar weg. Als je dat niet inziet ben je dus gewoon asociaal.
Dat is in een beetje drukke kroeg of discotheek niet altijd een optie. En rook blijft nu eenmaal niet braaf om de roker hangen. Hoe was de quote ook al weer?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef BobbyB het volgende:
Ik rook zelf niet, maar als ik last van iemands rook heb ga ik daar niet bij in de buurt staan of ik vraag het netjes, dan willen ze heus wel rekening met je houden.
En overigens mag je mij gewoon rook in mijn ogen blazen, hoor, dat boeit me niks. Als mijn kleding eenmaal stinkt maakt het me allemaal niks meer uit.quote:“Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in the pool.”
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Onrust niet nee, irritatie wel ja
Zoo, we hebben hier een echte winner!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:55 schreef Honky het volgende:
Roken is toch voor losers. Laat die stumpers maar lekker veel dokken, zal ze leren anderen lastig te vallen met hun kankeruitlaten.
stond ze IN het bushokje? Want dat doe ik zelf nooit in hokje ga er dan wel naast staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef rednajt het volgende:
tering sta ik net in zo bushokje begint er zo wijf te roken zeg....gadverdamme ik ging gewoon over mij nek
ja het regende ...dus dan gaat zo een muts niet in de regen staan te roken want anders wordt der haar nog nat he...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Syd het volgende:
[..]
stond ze IN het bushokje? Want dat doe ik zelf nooit in hokje ga er dan wel naast staan
Iedereen moet èrgens goed in zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef max2slow het volgende:
ik vind het heerlijk on 'n loser te zijn.....
Heb je gevraagd of ze even ergens anders wou staan/heen blazen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:00 schreef rednajt het volgende:
[..]
ja het regende ...dus dan gaat zo een muts niet in de regen staan te roken want anders wordt der haar nog nat he...![]()
quote:Tussen 2000-2015 zal 32% van de sterfte aan kanker bij mannen in Nederland worden veroorzaakt door roken en zal 21% van de sterfte aan kanker bij vrouwen in Nederland worden veroorzaakt door roken.
Ben je niet bang dat je deze discussie ook verliest?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld tussen de mannen en de vrouwen gewoon een KWART van alle kankergevallen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |