abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46427034
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:44 schreef rednajt het volgende:
Ik denk dat sommige het hier niet zo goed snappen.....

Als je een fles alcohol opzuipt dan zuip je het in je eigen lichaam kapot, hetzelfde geldt voor een ander voorbeeld zoals fastfood.

Met roken breng je andere mensen ook ongevraagd schade aan, waarom zou een niet roker ook schade moeten oplopen voor iets wat hij helemaal niet wil inademen.....smerige pleurislucht....
Jezus man lul. Weet je hoeveel schade jij de maatschappij, het milieu, kortom de hele wereld aanbrengt met je noord hollandse westerse gedrag? Ik vraag toch ook niet om de uitlaatgassen van je Toyota Aygo in te ademenen, of de straling van je samsung d666 kutgsm. .
pi_46427062
ok, beetje overdreven maar jullie getten de point wel.
pi_46428870
Roken wordt weer voor de rijken! Woohoo! Ik begin spontaan!
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  zondag 18 februari 2007 @ 17:38:38 #154
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_46432357
Ze moeten roken gratis maken, dan gaan er meer mensen dood aan kanker. Goed tegen de overbevolking. Allemaal oprotten, dan heb ik eens een beetje rust.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_46432779
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef ouderejongere het volgende:
Ze moeten roken gratis maken, dan gaan er meer mensen dood aan kanker. Goed tegen de overbevolking. Allemaal oprotten, dan heb ik eens een beetje rust.
Ja,haha. Wat een kutstatement.Als al die mensen kanker krijgen kun je er donder op zeggen dat de zorgpremies omhoog gaan.

En al die mensen die dood gaan maken het ook niet leuker.
pi_46432827
Roken is toch voor losers. Laat die stumpers maar lekker veel dokken, zal ze leren anderen lastig te vallen met hun kankeruitlaten.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_46439315
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Jezus man lul. Weet je hoeveel schade jij de maatschappij, het milieu, kortom de hele wereld aanbrengt met je noord hollandse westerse gedrag? Ik vraag toch ook niet om de uitlaatgassen van je Toyota Aygo in te ademenen, of de straling van je samsung d666 kutgsm. .
Wat lul jij nou dwaas,....toevallig rij ik een Audi A8 en ik heb een nokia.....
pi_46444205
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef moelan0e het volgende:
Maar waarom was ik een tijd terug zo verbaasd dat mijn pakje sigaretten toch echt twintig cent goedkoper was geworden? Waarom hoorde ik daar niets over?
Begrijpen jullie wel de verwarring en chaos die is ontstaan in de tabakszaak?! Nee zeker?
zit er een minder in geloof ik
  maandag 19 februari 2007 @ 01:14:00 #159
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_46447224
Ben ik blij dat ik vrijwel in Essen woon en daar mijn sigaretten kan scoren.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_46450372
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:44 schreef rednajt het volgende:
Als je een fles alcohol opzuipt dan zuip je het in je eigen lichaam kapot, hetzelfde geldt voor een ander voorbeeld zoals fastfood.
Ja, leg dat maar eens uit aan slachtoffers van verkeersongelukken of aanrandingen door mensen die teveel alcohol op hebben.

Als je zo'n last hebt van de rook ga je maar lekker naar buiten of uit de buurt van de roker, die keuze heb jij namelijk ook.
quote:
Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef rednajt het volgende:

[..]

Wat lul jij nou dwaas,....toevallig rij ik een Audi A8 en ik heb een nokia.....
Maar het punt ontgaat je? Dat jij met je pauper Audi net zo goed anderen lastig valt met die uitlaatgassen en dan nog niet eens gesproken over de combinatie van die Audi met alcohol.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:52:06 #161
242 Pinball
Electric Monk
pi_46450602
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Ja, leg dat maar eens uit aan slachtoffers van verkeersongelukken of aanrandingen door mensen die teveel alcohol op hebben.
Wat een gelul.

Bij normaal gebruik heeft er niemand last van alcohol, en van sigaretten wel.
Alle gevolgschade door overdreven of dom gebruik doet helemaal niet ter zake.
quote:
Als je zo'n last hebt van de rook ga je maar lekker naar buiten of uit de buurt van de roker, die keuze heb jij namelijk ook.
Jij bent degene die overlast veroorzaakt, ga jij maar weg. Als je dat niet inziet ben je dus gewoon asociaal.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46450786
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Bij normaal gebruik heeft er niemand last van alcohol, en van sigaretten wel.
Alle gevolgschade door overdreven of dom gebruik doet helemaal niet ter zake.
Dat is dan ook weer waar.
quote:
Jij bent degene die overlast veroorzaakt, ga jij maar weg. Als je dat niet inziet ben je dus gewoon asociaal.
Ik rook zelf niet, maar als ik last van iemands rook heb ga ik daar niet bij in de buurt staan of ik vraag het netjes, dan willen ze heus wel rekening met je houden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:17:39 #163
242 Pinball
Electric Monk
pi_46451031
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef BobbyB het volgende:
Ik rook zelf niet, maar als ik last van iemands rook heb ga ik daar niet bij in de buurt staan of ik vraag het netjes, dan willen ze heus wel rekening met je houden.
Dat is in een beetje drukke kroeg of discotheek niet altijd een optie. En rook blijft nu eenmaal niet braaf om de roker hangen. Hoe was de quote ook al weer?
quote:
“Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in the pool.”
En overigens mag je mij gewoon rook in mijn ogen blazen, hoor, dat boeit me niks. Als mijn kleding eenmaal stinkt maakt het me allemaal niks meer uit.
Maar het lijkt me echt heerlijk om na een avond stappen gewoon nog (relatief ) fris te ruiken. Nu moet alle kleding meteen in de was, en zelfs mijn jas ruikt dagen naar rook. Dat vind ik goor.

En verder maak ik me er niet zo druk over, rookvrije horeca gaat er hoe dan ook komen, en dan wil niemand ooit meer iets anders.
Denk je maar eens in dat er op de werkplek gewoon weer gerookt zou worden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46451805
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

Onrust niet nee, irritatie wel ja

irritatie komt door de niet rokers.
Ze zeuren altijd maar over de rokers maar zijn zelf te zielig om er wat van te zeggen, persoonlijk dan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 10:59:31 ]
pi_46454401
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:55 schreef Honky het volgende:
Roken is toch voor losers. Laat die stumpers maar lekker veel dokken, zal ze leren anderen lastig te vallen met hun kankeruitlaten.
Zoo, we hebben hier een echte winner!
pi_46455276
roken is superrrrrrrr stoerrrrrrrrrrrr
pi_51664188
tering sta ik net in zo bushokje begint er zo wijf te roken zeg....gadverdamme ik ging gewoon over mij nek
pi_51664321
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef rednajt het volgende:
tering sta ik net in zo bushokje begint er zo wijf te roken zeg....gadverdamme ik ging gewoon over mij nek
stond ze IN het bushokje? Want dat doe ik zelf nooit in hokje ga er dan wel naast staan
pi_51664671
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Syd het volgende:

[..]

stond ze IN het bushokje? Want dat doe ik zelf nooit in hokje ga er dan wel naast staan
ja het regende ...dus dan gaat zo een muts niet in de regen staan te roken want anders wordt der haar nog nat he...
pi_51667617
ik vind het heerlijk on 'n loser te zijn.....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:52:17 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_51668569
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef max2slow het volgende:
ik vind het heerlijk on 'n loser te zijn.....
Iedereen moet èrgens goed in zijn.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:53:25 #172
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51668599
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:00 schreef rednajt het volgende:

[..]

ja het regende ...dus dan gaat zo een muts niet in de regen staan te roken want anders wordt der haar nog nat he...
Heb je gevraagd of ze even ergens anders wou staan/heen blazen?

Ja? Dan is het gewoon een kuthoer.
Nee? Dan ook niet janken.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51668723
Waarom laten ze de uitbater het niet zelf kiezen? En als ie er dan voor kiest het rookvrij te maken krijgt ie een subsidie of een belastingvoordeel. Zo komen er waarschijnlijk genoeg rookvrij gelegenheden, is iedereen happy, en blijft Nederland zijn vooruitstrevende status behouden.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:12:25 #174
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51669057
quote:
Tussen 2000-2015 zal 32% van de sterfte aan kanker bij mannen in Nederland worden veroorzaakt door roken en zal 21% van de sterfte aan kanker bij vrouwen in Nederland worden veroorzaakt door roken.

Dat is gemiddeld tussen de mannen en de vrouwen gewoon een KWART van alle kankergevallen!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:19:10 #175
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51669203
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat is gemiddeld tussen de mannen en de vrouwen gewoon een KWART van alle kankergevallen!
Ben je niet bang dat je deze discussie ook verliest?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')