zo weer een probleem minder...minder wachtlijsten en meer artsen die zich kunnen richten op andere problemen in de gezondheidszorgquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Jep. De zorg is duurder geworden mede door de rokers. Als de mensen niet roken, heeft de kankerafdeling 70 % minder klanten.
net alsof omscholen geen geld kostquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
zo weer een probleem minder...minder wachtlijsten en meer artsen die zich kunnen richten op andere problemen in de gezondheidszorg![]()
Onrust niet nee, irritatie wel jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:23 schreef minkuukel het volgende:
Een tevreden roker, is geen onrust stoker.![]()
bron?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Jep. De zorg is duurder geworden mede door de rokers. Als de mensen niet roken, heeft de kankerafdeling 70 % minder klanten.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Als er rokers zijn leven ze minder lang en als mensen minder lang leven kost dat de zorgsector sowieso minder. Alle mensen krijgen op latere leeftijden meerdere kwaaltjes en dit kost de zorg het goude geld. Als er rokers zijn die eerder overlijden bespaart dit de zorg juist geld.. Dus rokers maken de zorg goedkoper.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
en terechtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef Bob-B het volgende:
maar mijn auto wordt ook duurder....kanker
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Collega's op de 'afdeling kanker'
bronquote:Tussen 2000-2015 zal 32% van de sterfte aan kanker bij mannen in Nederland worden veroorzaakt door roken en zal 21% van de sterfte aan kanker bij vrouwen in Nederland worden veroorzaakt door roken.
Gaan ze ook duurder maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef bolletje_25 het volgende:
Roken duurder ok, maar van mijn bier blijf je af.
same herequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef crossover het volgende:
Denk dat ik maar eens ga stoppen
Binnenkort
Klopt, maar niet roken is zeker goedkoper!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:05 schreef Ms.Poes het volgende:
Niet-roken is ook dodelijk.
Dat geld gaat ook wel weer op aan andere (veelal even zinloze) bezigheden, neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Klopt, maar niet roken is zeker goedkoper!
Nee want ik wil sparenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Dat geld gaat ook wel weer op aan andere (veelal even zinloze) bezigheden, neem ik aan.
quote:
En dus de kosten voor de uitkeringen en de zorg. De rokers zorgen er tenminste voor dat ze op tijd weer oprotten!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Mja, als die rokers allemaal langer blijven leven neemt de vergrijzing alleen maar toe.![]()
Roken in horeca verboden..ach valt prima mee te leven. Zo bezorg je niet rokers tenminste geen overlast. En als je bv speciale rook gelegenheden hebt is het de keuze van de niet roker om daar binnen te stappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:20 schreef rednajt het volgende:
Accijns op tabaks en rookwaren wordt hoger, roken in horeca wordt verboden...goede maattregelen van dit kabinet![]()
idd. Als je 40 jaar lang een pakje per dag rookt en dan longkanker krijgt, hebben ze de kosten aan jou er al lang uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Net of rokers niet genoeg betalen voor eventuele zorg die nodig is... 60% of meer van een pakje peuken is accijns en gaat dus naar de overheid die dat gelijk aan de gezondheidszorg kunnen doorsluizen!
Nederland heeft een echt probleem als iedereen ineens stopt met roken... dat kost de overheid meer geld als het roken zelf!
We kunnen dat met zijn allen gewoon weer leuk gaan opbrengenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Net of rokers niet genoeg betalen voor eventuele zorg die nodig is... 60% of meer van een pakje peuken is accijns en gaat dus naar de overheid die dat gelijk aan de gezondheidszorg kunnen doorsluizen!
Nederland heeft een echt probleem als iedereen ineens stopt met roken... dat kost de overheid meer geld als het roken zelf!
neh, IMHO gaat de maatschappij hiermee stukken voor uitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef nvido het volgende:
Maargoed, ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken, de maatschappij gaat sneller achteruit dan ik had gehoopt.
Goed weekend allen.
Of naar de hoeren, die zijn ook in waarde gedaaldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
dan gaan we maar zuipen met zijn allen
Harrie Jekkersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is bewezen trouwens dat een roker minder duur is dan een "normaal" persoon. Omdat de laatste 10 jaar van iemand die 83 wordt nogal duur zijn.
net of je je kleren na een avondje stappen in de rookvrije horeca niet gaat wassenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Geen stinkende rook kleding meer na het uitgaan
Jij houdt wel van lege kroegen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef Qwea het volgende:
het lijkt me zo heerlijk om in een kroeg te komen en niet gelijk die gore rooklucht te hoeven ruiken
Nope, ik houd van bezwete kledijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
net of je je kleren na een avondje stappen in de rookvrije horeca niet gaat wassen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef Byte_Me het volgende:
....... Zou het ze dan toch alleen om het geld gaan?
De gristenunie wou de accijnzen op alcohol houdende dranken toch gaan verhogen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
dan gaan we maar zuipen met zijn allen
Wat denk je van de mensen die dagelijks in de file staan achter bijv een dampende diesel wagen of een oude benzine wagen met carburateurs.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:22 schreef Devlinsect het volgende:
Voor het milieu wel, maar als individu niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef Quint24 het volgende:
[..]
Wat denk je van de mensen die dagelijks in de file staan achter bijv een dampende diesel wagen of een oude benzine wagen met carburateurs.![]()
Die dampen van die auto`s zijn erger dan mensen die een sigaar of sigaretje roken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |