En dan dan nòg meer wartaal uitslaan..........quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan brian gelijk nog wat oxasepammetjes bij halen![]()
Eerst een goede douche lijkt me beter, zeker na dat kwakkie van Brian te hebben ontvangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:06 schreef jacqjacq het volgende:
en amanda staat alweer voor de spiegel, haar vette bosje (hoofd)haar te bewerken
Dit is het gebruikelijke ochtendritueel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:04 schreef maikel112 het volgende:
Natasia ziek?
Huub ligt zich te verkneukelen, lekker Amanda stangen..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Huub:Tijd voor een goed gesprek aan de ontbijttafel.![]()
Zeg je zo....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
Amanda denkt waarschijnlijk echt dat camera's 's nachts niets registreren.
Dag Rogier.
Lolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Mama Natasia zorgzaam als altijd tegen Amanda: Vergeet je je pil niet!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:16 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat vandaag de brief van Rogier vandaag komt....
Wanneer is de laatste keer geweest?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:15 schreef schatje het volgende:
En weer niet haar haren gewassen.
wehehehe de TT pil?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Mama Natasia zorgzaam als altijd tegen Amanda: Vergeet je je pil niet!![]()
Bij V-O-L vond ik dit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef zaadjuh het volgende:
heeft niemand het opgenomen vannacht dan
Klopt, ze kreeg toen dit kleurtje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar haar maar een keer laten wassen, redelijk in het begin.
Getverredemme!!! Dat gehijg van die Braajen!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij V-O-L vond ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=nF9uyY4GHzs
Hehe Go bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:23 schreef snetje het volgende:
bart : youtube !! daar kan rogier elke keer naar kijken ...play ...play ...play ...dat is mijn vriendin ...play![]()
![]()
![]()
Brian sprong erop en Amandel is niet eens klaargekomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
amanda hijgt ook aardig hoor teeering
dan hebben ze geen sex gehad, maar mischien heeft ze een astma aanvalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub sprong erop en Amandel is niet eens klaargekomen.![]()
nee ze hebben water gedronkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan hebben ze geen sex gehad, maar mischien heeft ze een astma aanval
Ik wil niet eens weten hoe dat mormel eruit ziet als ze net wakker wordt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:32 schreef T-lex het volgende:
Beetje zielig eigenlijk dit gezeik van iedereen. Laat ze maar lekker lullen hoor Amanda...![]()
Om het helemaal af te maken moet ze Brian straks ff een dikke kus geven aan de ontbijttafel...![]()
Het is echt onwaarschijnlijk wat er in 2 minuten aan walgelijks voorbij kwam.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef Tissik het volgende:
Braajen maakt zich weer populair. Eerst Amanda neuken, daar vervolgens over liegen tegen Natasia, en dan vanavond Syl haar carnaval ontnemen. Flinke vent!![]()
het was gisterochtend dat ze hem even ondervroeg over de waarschuwing die ze van Wilgo voor hem had gehad. Dat Brian niet eerlijk was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:40 schreef FSR het volgende:
Amanda had het al tegen N gezegt B ontkend..
Wat meot N nou denken...??
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:42 schreef Prospera het volgende:
Ah daar komt het meisje met de ongewassen doos![]()
klopt...goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef vinnieboy het volgende:
Tis gewoon een pisnicht die brian eric.
Nee, ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?
En inderdaad geven ze het niet toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:45 schreef Dogga het volgende:
huub zegt het al
ja maar kost televisie tijd toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:46 schreef LiisaB het volgende:
ze mogen op youtube kijken???
Ja hoor.. Natasia kwam nog 'gezellig' bij haar in de douche staan en zag (omdat ze een mama is??) direct wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?
geweldig die reakties daaropquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef pullup het volgende:
Wtf Eric krijgt gewoon een blad aan het ontbijt "Spermparty"
Ook Brian heeft intussen na een nachtje wippend nadenken een reden gevonden om haar dit lolletje niet te gunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef Brici het volgende:
Ik zie net de drama van natasia gisteren
Wat is het toch echt een klerewijf
IK GEEF HET SILVIA NIET.
Ik ben benieuwd vanavond
Hij kwam wel aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Dogga het volgende:
bart: voor mij nog een koppie koffie palma
Palma: to late
LOL
Brain ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook Brian heeft intussen na een nachtje wippend nadenken een reden gevonden om haar dit lolletje niet te gunnen
http://www.youtube.com/watch?v=nF9uyY4GHzsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk al filmpjes van gisteren?
En van vannacht?
ja zondequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef Brici het volgende:
[..]
Brain ook![]()
Ooh vind ik echt heel jammer voor sil als het niet doorgaat door die 2 achterlijken.
Jawel niemand is heiligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:00 schreef Dogga het volgende:
een beetje mot tussen eric en huub..moeten we niet hebben he
en andersom ....en ik lig weer dubbel om hunquote:
hahaha ja ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:02 schreef snetje het volgende:
[..]
en andersom ....en ik lig weer dubbel om hun![]()
o ! mute !! brian weer met zijn bond tegen het vloeken![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:57 schreef pullup het volgende:
Brian: Oh dat is gewoon iets van de bond tegen vloeken
Zit je dit op school te bekijken ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef Dogga het volgende:
Tering mensen op school beginnen me al raar aan te kijken omdat ik stuk ga
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je dit op school te bekijken ?![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb een uur geeeen moer te doen kan ik net zo goed dit doen toch
ze hoeft zijn piemeltje ook niet zegt zequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:11 schreef Dogga het volgende:
eric krijgt ze pik niet omhoog voor natasia LOL
Goed bezig! Wilde net ook al aan de tandarts vragen of ze een stream aan wilde zetten, ik lag er toch te niksenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb een uur geeeen moer te doen kan ik net zo goed dit doen toch
ja lijkt er op heh?misschien houdt ie zich nog even in? (hoop dat dat het is)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Die eric kan natasia verbaal echt niet aan
hij probeert het niet eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Dan moet ie zijn eigen wel heel snel gaan waarmaken, anders mag tie van mij echt opzouten....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:14 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja lijkt er op heh?misschien houdt ie zich nog even in? (hoop dat dat het is)
Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Iedereen ligt nog uit te slapen, want de meeste hebben hier tot vanacht 4 uur gezetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Dogga het volgende:
wat is het trouwens rustig hier
Eens....en de Diva is totaal geen partij voor Natasia. Hij zou haar wel ff wat laten zien...nou in dat opstootje van gisteren was hij nergens. Beetje vanaf het keukeneiland zitten mokken...en veel meer werd het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef maikel112 het volgende:
waardeloze toevoeging die Eric
jaa daar is het verschil..Ik lag er om 2 u ur al in omdat ik zo vroeg op moest !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:20 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Iedereen ligt nog uit te slapen, want de meeste hebben hier tot vanacht 4 uur gezeten![]()
Gister heeft ie zwaar op punten verloren van nasty, zette z'n relnicht stemmetje op maar kwam er bij lange na niet overheen. Later heeft ie het al stroop smerend geprobeerd. Hij is voor mij door het ijs gezakt, helemaal niks die pisnicht...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:15 schreef Dogga het volgende:
[..]
hij probeert het niet eens
Misschien moet hij zich eerst omkleden voordat hij los gaat??
Nahja ik denk niet dat eric het schreeuw type is..ik denk in een rustig gesprek tussen 2 mensen dat hij der wel aan kan.
maar voor als nog probeert hij he tniet eens
En Bart: Alles goed en wel maar niet in mijn slaapkamer, begrepenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef pullup het volgende:
Nu gaan ze lekker op Amanda inhakken .
Huub is weer prachtig: Wat aardig van Brian dat hij zich over je ontfermt in je rebound
Amanda: In de wat ?
Niet met zoveel woorden maar ze zei geen neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Net wakker, maar ik val er middenin. Dus Amanda heeft alles opgebiecht?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef T-lex het volgende:
eigenlijk kijkt Huub tegen brian op, maar hij durft het niet toe te geven. Dus ja dan is hem zwart maken een andere optie.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt dat ze een uurtje gaat sporten.
Huub: "Draai je eens om."
Natasia doet het.
Huub: "Ik zou twee uur doen"
zou je denken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:28 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon een zielig figuur...snap echt niet wat jullie in die gast zien.
Zit constant op Brian af te geven, en dat is zo'n beetje "het doel" na z'n terugkomst.
Het leukste is nog dat Brian precies doet wat Huub zou willen...eigenlijk kijkt Huub tegen brian op, maar hij durft het niet toe te geven. Dus ja dan is hem zwart maken een andere optie.![]()
Stop in godsnaam met haar te proberen te begrijpenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
Wil ze nou gaan zeggen dat ze verloofd is met Brian
Deze discussie sloeg echt weer alles iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:34 schreef LiisaB het volgende:
wat een ochtend, ik heb zo gelachen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef LiisaB het volgende:
Del: Brian heeft het meeste respect voor vrouwen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef Utrecht het volgende:
Amanda: "Brian is de jongen met het meeste respect voor vrouwen".
Rolt van haar stoel van het lachen
Herma had een print van Huub als Huub Hefner met al die playmates.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef itsme het volgende:
Amanda voelt zich zo sterk nu ze brian geneukt heeft. Neukte ze hem om er niet uit gestemd te worden?
ja en dan kan die zo om 11 uur als ze (misschien) op de bank moeten zitten doorblijven spelen. er moet eccht een limiet op dit gebeuren komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat klinkt nog valser als ik op me Alpha Juno II.....![]()
![]()
![]()
die liet huub gister ook al zien aan syl, heeft ie op de computer staan.....hij is leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Herma had een print van Huub als Huub Hefner met al die playmates.
ja.....nena i miss youquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef maikel112 het volgende:
gaat ie nu liedje voor amanda maken
Dito... Kheb maar lekkere Hardstyle op gezet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:54 schreef zaadjuh het volgende:
noem je dat muziek heb me geluid maar weer es uitgedaan
haha ja idd..en ze zegt: oeh ik heb dode/gespleten haarpunten...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Tissik het volgende:
Dat haar van amoebe is écht te ranzig om aan te zien! Ik krijg bijna de neiging om mijn beeldscherm te gaan ontvetten aan de binnenkant.
Net zo dood als haar relatiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ja idd..en ze zegt: oeh ik heb dode/gespleten haarpunten...
man dat hele haar is dood
Maar ze heeft nu toch een nieuwe relatie?quote:
sterker nog ... er ontglipte haar : "verloofd"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze heeft nu toch een nieuwe relatie?![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef anno-i-mus het volgende:
sterker nog ... er ontglipte haar : "verloofd"
Huub en Bart doken er meteen op en toen slikte ze het snel weer inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn God. Elke keer doet ze er weer een flinke schep dommigheid bovenop.
Hij laat ze alleen zo uitpuilen, hij loopt 24 uur per dag met zo´n verbaasde blik rondquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:08 schreef Ecila111 het volgende:
Eric heeft mooi ogen.
Eric zuigt niet ( in dit gevalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
ERIC STOP MET SLIJMEN
Was het niet Amanda die zei dat ze nooit lang alleen was, en altijd snel een ander hadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou, Amanda is gelukkig snel over haar liefdesverdriet heen.
ja dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:41 schreef Scrupules het volgende:
gaan A & B elkaar nu elke keer een kusje geven als ze elkaar tegenkomen in de villa![]()
Ik hoop dat er 1 of andere masterplan achter schuilt. Hij oogt en komt lief over maar hij is een nicht dus die valse kant moet opduiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Clank het volgende:
Eric is in mijn ogen nog steeds aan het acteren.
Misschien had ze Brian dan beter aan het lijntje kunnen houden. Nu heeft hij zijn doel al bereikt. Wie weet hoe Brian daarmee omgaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:16 schreef blomst het volgende:
Amanda is ook met het spel bezig, maar op een andere mannieer.
Ze wist dat een grote groep, genoemd hun, haar er uit wilden stemmen.
Daarom is ze met Brian het bed ingedoken, zodat brian haar er zeker niet uit zal stemmen.
zij niet zo.. want anders hoeft ze niet te vragen of die er uit was.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef zaadjuh het volgende:
hij heeft die diepe kant zelfs gevoeld
En Nena ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef Judah het volgende:
De eerste 'bewerkstelligen' van vandaag. Nog 562 to go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |