wehehehe de TT pil?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Mama Natasia zorgzaam als altijd tegen Amanda: Vergeet je je pil niet!![]()
Bij V-O-L vond ik dit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef zaadjuh het volgende:
heeft niemand het opgenomen vannacht dan
Klopt, ze kreeg toen dit kleurtje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar haar maar een keer laten wassen, redelijk in het begin.
Getverredemme!!! Dat gehijg van die Braajen!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij V-O-L vond ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=nF9uyY4GHzs
Hehe Go bartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:23 schreef snetje het volgende:
bart : youtube !! daar kan rogier elke keer naar kijken ...play ...play ...play ...dat is mijn vriendin ...play![]()
![]()
![]()
Brian sprong erop en Amandel is niet eens klaargekomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
amanda hijgt ook aardig hoor teeering
dan hebben ze geen sex gehad, maar mischien heeft ze een astma aanvalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub sprong erop en Amandel is niet eens klaargekomen.![]()
nee ze hebben water gedronkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan hebben ze geen sex gehad, maar mischien heeft ze een astma aanval
Ik wil niet eens weten hoe dat mormel eruit ziet als ze net wakker wordt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:32 schreef T-lex het volgende:
Beetje zielig eigenlijk dit gezeik van iedereen. Laat ze maar lekker lullen hoor Amanda...![]()
Om het helemaal af te maken moet ze Brian straks ff een dikke kus geven aan de ontbijttafel...![]()
Het is echt onwaarschijnlijk wat er in 2 minuten aan walgelijks voorbij kwam.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef Tissik het volgende:
Braajen maakt zich weer populair. Eerst Amanda neuken, daar vervolgens over liegen tegen Natasia, en dan vanavond Syl haar carnaval ontnemen. Flinke vent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |