het was gisterochtend dat ze hem even ondervroeg over de waarschuwing die ze van Wilgo voor hem had gehad. Dat Brian niet eerlijk was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:40 schreef FSR het volgende:
Amanda had het al tegen N gezegt B ontkend..
Wat meot N nou denken...??
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:42 schreef Prospera het volgende:
Ah daar komt het meisje met de ongewassen doos![]()
klopt...goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef vinnieboy het volgende:
Tis gewoon een pisnicht die brian eric.
Nee, ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?
En inderdaad geven ze het niet toe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:45 schreef Dogga het volgende:
huub zegt het al
ja maar kost televisie tijd toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:46 schreef LiisaB het volgende:
ze mogen op youtube kijken???
Ja hoor.. Natasia kwam nog 'gezellig' bij haar in de douche staan en zag (omdat ze een mama is??) direct wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft toch gedouched mag ik hopen ?
geweldig die reakties daaropquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:49 schreef pullup het volgende:
Wtf Eric krijgt gewoon een blad aan het ontbijt "Spermparty"
Ook Brian heeft intussen na een nachtje wippend nadenken een reden gevonden om haar dit lolletje niet te gunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:53 schreef Brici het volgende:
Ik zie net de drama van natasia gisteren
Wat is het toch echt een klerewijf
IK GEEF HET SILVIA NIET.
Ik ben benieuwd vanavond
Hij kwam wel aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Dogga het volgende:
bart: voor mij nog een koppie koffie palma
Palma: to late
LOL
Brain ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook Brian heeft intussen na een nachtje wippend nadenken een reden gevonden om haar dit lolletje niet te gunnen
http://www.youtube.com/watch?v=nF9uyY4GHzsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:54 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk al filmpjes van gisteren?
En van vannacht?
ja zondequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef Brici het volgende:
[..]
Brain ook![]()
Ooh vind ik echt heel jammer voor sil als het niet doorgaat door die 2 achterlijken.
Jawel niemand is heiligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:00 schreef Dogga het volgende:
een beetje mot tussen eric en huub..moeten we niet hebben he
en andersom ....en ik lig weer dubbel om hunquote:
hahaha ja ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:02 schreef snetje het volgende:
[..]
en andersom ....en ik lig weer dubbel om hun![]()
o ! mute !! brian weer met zijn bond tegen het vloeken![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:57 schreef pullup het volgende:
Brian: Oh dat is gewoon iets van de bond tegen vloeken
Zit je dit op school te bekijken ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef Dogga het volgende:
Tering mensen op school beginnen me al raar aan te kijken omdat ik stuk ga
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit je dit op school te bekijken ?![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb een uur geeeen moer te doen kan ik net zo goed dit doen toch
ze hoeft zijn piemeltje ook niet zegt zequote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:11 schreef Dogga het volgende:
eric krijgt ze pik niet omhoog voor natasia LOL
Goed bezig! Wilde net ook al aan de tandarts vragen of ze een stream aan wilde zetten, ik lag er toch te niksenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik heb een uur geeeen moer te doen kan ik net zo goed dit doen toch
ja lijkt er op heh?misschien houdt ie zich nog even in? (hoop dat dat het is)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Die eric kan natasia verbaal echt niet aan
hij probeert het niet eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Dan moet ie zijn eigen wel heel snel gaan waarmaken, anders mag tie van mij echt opzouten....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:14 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja lijkt er op heh?misschien houdt ie zich nog even in? (hoop dat dat het is)
Nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef suleika25 het volgende:
Iedereen ligt nog uit te slapen, want de meeste hebben hier tot vanacht 4 uur gezetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef Dogga het volgende:
wat is het trouwens rustig hier
Eens....en de Diva is totaal geen partij voor Natasia. Hij zou haar wel ff wat laten zien...nou in dat opstootje van gisteren was hij nergens. Beetje vanaf het keukeneiland zitten mokken...en veel meer werd het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef maikel112 het volgende:
waardeloze toevoeging die Eric
jaa daar is het verschil..Ik lag er om 2 u ur al in omdat ik zo vroeg op moest !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:20 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Iedereen ligt nog uit te slapen, want de meeste hebben hier tot vanacht 4 uur gezeten![]()
Gister heeft ie zwaar op punten verloren van nasty, zette z'n relnicht stemmetje op maar kwam er bij lange na niet overheen. Later heeft ie het al stroop smerend geprobeerd. Hij is voor mij door het ijs gezakt, helemaal niks die pisnicht...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:15 schreef Dogga het volgende:
[..]
hij probeert het niet eens
Misschien moet hij zich eerst omkleden voordat hij los gaat??
Nahja ik denk niet dat eric het schreeuw type is..ik denk in een rustig gesprek tussen 2 mensen dat hij der wel aan kan.
maar voor als nog probeert hij he tniet eens
En Bart: Alles goed en wel maar niet in mijn slaapkamer, begrepenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:25 schreef pullup het volgende:
Nu gaan ze lekker op Amanda inhakken .
Huub is weer prachtig: Wat aardig van Brian dat hij zich over je ontfermt in je rebound
Amanda: In de wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |