Jij niet nee, de vrouwen, meissies welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:31 schreef rubbereend het volgende:
we hebben jou er liever ook niet bij!
eentje............. aldus je eerdere post.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij niet nee, de vrouwen, meissies wel
Ik praat niet graag in meervoudquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eentje............. aldus je eerdere post.
verstandigquote:
maar wanneer verschijnt hier nu eindleijk een foto van je huisgenotes?quote:
quote:Lang geleden werd een polonaise gedanst om het bezoek het huis te laten zien.
Das 1quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wanneer verschijnt hier nu eindleijk een foto van je huisgenotes?
een wat/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:53 schreef Da_Sandman het volgende:
2 van de 3 geeft een contact bij mij.
Ik kijk nooit op hyvesquote:
ik denk dat hij bedoeld dat maar 2 van de 3 linkjes die je gaf werkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op hyves, ik krijg 'altijd' (die paar keer) een bericht van "... wilt je toevoegen"
Maar jij kent mijn huisgenoten?
Hyves is sowieso kut, hier werkt het wel in FF.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:58 schreef rubbereend het volgende:die hyvesshit werkt weer nauwelijks in Firefox
De echte teloorgang van psv begint zondagmiddag toch pasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:00 schreef rubbereend het volgende:
nouja ik ga maar eens slapen, morgenavond begint het
wat gaat er gebeuren dan? Aangezien we zaterdagavond spelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De echte teloorgang van psv begint zondagmiddag toch pas?
Ik ben in de afgelopen paar uur 6x naar de wc geweest maar ik heb m'n telefoon niet aangeraaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:06 schreef rubbereend het volgende:20% van de Nederlanders belt tijdens het plassen
*Slag om de arm houdtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan? Aangezien we zaterdagavond spelen?
quote:
quote:
Goed punt.quote:
jaquote:
Ik zit op mijn werk, dus geen msn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:44 schreef tong80 het volgende:
Bluezz MSN doet niet alleen raar heel m'n PC en nu vooral m'n MSN. Als je me niet ziet heb ik je niet geblocked.
Ow ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, dus geen msn.
sjims, vanmiddag afscheidsdienst kleinzoontje van mijn zus.
Gelukkig is het lekker druk op mijn werk
Eerst je oude verwijderen/uninstallen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:24 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe versie van MSN proberen te downloaden. Nu doet MSN het niet meer en krijg een foutmelding niet meer verwijderd.
De nieuwe staat er maar kan hem niet openen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst je oude verwijderen/uninstallen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:09 schreef Eilanden het volgende:
Wat een-titel!
Eeeeeeej man ... keigaaf dat kernevel! Lekker polonaise lopuh ... Eindhovuh de gaksteeeeeeeeeeh! Hoempapaholadiejeeeeeeeeee ..... lekker doorzakkuhhhhhhhh
Ik had de laatste 20 minuten voor mn mondeling alles opzij gelegd en was wat gaan kletsen met anderen. Veel ontspannender.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:41 schreef borisz het volgende:
over 10 minuten mondeling NL, snel nog een samenvatting doorlezen![]()
je moet wat op een vrijdagquote:
Echt niet hoor, opbokkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om weer met een nieuwe Carnavals TT aan te komen
Goed planquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kunnen we die wout niet gewoon weer onder de rivieren dumpen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had de laatste 20 minuten voor mn mondeling alles opzij gelegd en was wat gaan kletsen met anderen. Veel ontspannender.
Maar hoe gingie?
Pak jij zijn benen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:
Mensen, wat een saamhorigheid!quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
zwemmen is altijd leuk, niet zeuren
Tegen carnavalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mensen, wat een saamhorigheid!
Welke sport?quote:
kan je lang wachten in Nederlandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:47 schreef VoreG het volgende:
Warmste dag van het jaar en de milieuactivisten doen aan de 'truiendag'. Wees dan een echte held en doe dat als het sneeuwt!
ben 6 minuten weg komt Bloem binnenquote:
Mwah, weekje geleden sneeuwde het toch echtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan je lang wachten in Nederland
Sjimz had je weer niets te doen?quote:Een 28-jarige Amsterdamse is donderdagavond beboet omdat ze in de metro een hap van een croissant nam. "Het is niet toegestaan, meldt het Gemeentevervoersbedrijf Amsterdam, "in de voertuigen etenswaar of dranken te nuttigen die hinder of schade kunnen veroorzaken."
De vrouw, een psychologe, was na een dag hard werken op weg naar huis. Omdat ze weinig had gegeten en zich wat flauw begon te voelen, kocht ze een broodje. Twee agenten sommeerden haar de metro te verlaten. De vrouw kreeg een bekeuring van vijftig euro.
Ik had het al gelezen ja.quote:
Jezus, mag je niet eens meer wat vreten in de metroquote:
Als ze dan toch bezig waren, pak dan ook gelijk de geluidsoverlast aan van de ghettoblasters en gsm's die je daar aan treft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef VoreG het volgende:
Je stapt die metro binnen en je ziet daar iemand heel gelukkig een croissantje naar binnen werken. Toch denkt iets in je "Heuj da mag ni eh!" en je geeft een boete van 50 euro omdat ze een croissantje aan het eten is.. Dan kan je toch niet trots zijn op jezelf?
Sowieso raar dat je niet in de metro mag eten, dat is toch al een bende. Je mag ook eten in de trein.
Mijn vrouw eet regelmatig in de metro sinds ze zwanger is, anders flikkert ze om. Lekker dan als je daar een boete voor krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja.
Waren vast studentjes die zich wilde bewijzen of die examen hadden.
Wij kregen een half uur van tevoren pas de vragen, dus dat ging niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had de laatste 20 minuten voor mn mondeling alles opzij gelegd en was wat gaan kletsen met anderen. Veel ontspannender.
Maar hoe gingie?
Geen snoep, omdat dat slecht voor je tanden is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
er staat dat je niets mag eten dat schade veroorzaakt.
Whehe.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
Er staat niet dat je niet mag eten, er staat dat je niets mag eten dat hinder of schade veroorzaakt. Zo'n croissant kraakt als je daar in bijt, ik vind dat ook bijzonder hinderlijk. Terechte boete.
voor de volledigheid: Paul Rabbering en de borrelnootjesquote:
ja maar toen miste ik hem netquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Was niet de eerste keer, gisteren draaide hij hem zelf al.
ruim je het zelf ook even op?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn winamp verblijdt me gewoon metSouthern Sun
.
Ik ben wel benieuwd naar zijn beleid.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent toch zo voor Plasterk?
Mijne met Armin Only.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn winamp verblijdt me gewoon metSouthern Sun
.
wie is uquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef appelsientje het volgende:![]()
aangenomen bij de kamer van koophandel![]()
Was een goed gesprek en het was meteen al wel duidelijk
Leuk voor je! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef appelsientje het volgende:![]()
? nee ICTquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ga je daar ook weer de beveiliging in?
Ooow.. ik dacht dat je eerst bij de RAI beveiliging deed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
? nee ICT
Ik word incident controller... ofzoiets
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef appelsientje het volgende:![]()
In Woerde (centraal orgaan)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Welke KvK vestiging?
Woerden, mijn geboortestadjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
In Woerde (centraal orgaan)
Leuke ICT club
quote:
Oh, dat is wel fijn ja! Want de wegen staan al snel vast die kant op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan om half 8 beginnen dus lekker voor de file uit
Heb er zin in !
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent toch zo voor Plasterk?
daar had je bij moeten zijnquote:
06quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar had je bij moeten zijn
die van 2006 of van 2005 trouwens?
quote:
Inpluggen en het werktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand verstand van digitale tv?
quote:
Pardon? Dan hoef ik niks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:39 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Glen Salmon.
Vanavond naar NAC - Sparta. Ben wel benieuwd of het nog extra druk is onderweg.
Jullie kregen de vragen van tevoren? Wat is dat voor aso-praktijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wij kregen een half uur van tevoren pas de vragen, dus dat ging niet echt.
Klinkt erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was erg indrukwekkend en ook mooi, die afscheidsbijeenkomst.(in de schouwburg van Gorinchem)
Zo'n klein kistje (helemaal beschilderd door zijn broertje van 4 jaar), een zee van speelgoedautootjes (had bijna iedereen op verzoek meegenomen) en knuffelbeesten er om heen.
Een mooie dia-voorstelling met allemaal foto's van het kleine mannetje, begeleid door toepasselijke muziek.
Een knappe toespraak van z'n vader en daarna nog een kort filmpje van het jochie.
Daarna met z'n allen (er waren zeker 250 mensen) naar buiten in het zonnetje om daar allemaal ballonnen (met kaartjes met wensen erop) tegelijk los te laten in de lucht.
De feitelijke crematie vindt later vanmiddag in zeer besloten kring (vader,moeder en broertje alleen) plaats.
Er moesten op sommige momenten best wel even wat traantjes bij ons weggepinkt worden.![]()
erg indrukwekkendquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Was erg indrukwekkend en ook mooi, die afscheidsbijeenkomst.(in de schouwburg van Gorinchem)
Zo'n klein kistje (helemaal beschilderd door zijn broertje van 4 jaar), een zee van speelgoedautootjes (had bijna iedereen op verzoek meegenomen) en knuffelbeesten er om heen.
Een mooie dia-voorstelling met allemaal foto's van het kleine mannetje, begeleid door toepasselijke muziek.
Een knappe toespraak van z'n vader en daarna nog een kort filmpje van het jochie.
Daarna met z'n allen (er waren zeker 250 mensen) naar buiten in het zonnetje om daar allemaal ballonnen (met kaartjes met wensen erop) tegelijk los te laten in de lucht.
De feitelijke crematie vindt later vanmiddag in zeer besloten kring (vader,moeder en broertje alleen) plaats.
Er moesten op sommige momenten best wel even wat traantjes bij ons weggepinkt worden.![]()
indrukwekkend. zelfs het lezen van dit berichtje zorgt voor een brok in m'n keelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Dankjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:gefeliciteerd Sientje
en een rondje op kosten van Rijkaard
Jemig.. indrukwekend... wel een mooie dienst als ik het zo lees... maar toch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Nou ik werk nog steeds bij getronics, maar ik was klaar met mijn klus bij RAI en was hard op zoek naar een andere klus en die heb ik dus gevondenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef pascalheister het volgende:
sientje gefeliciteerd, wist niet eens dat je wat anders zocht
Wij kregen 1 vraag waarover we moesten kleppen, afhankelijk van de onderzoeksdoelen die we hadden gesteld. Dit moesten we linken met de boeken enzovoorts.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie kregen de vragen van tevoren? Wat is dat voor aso-praktijk?
regelt getronics dat niet dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik werk nog steeds bij getronics, maar ik was klaar met mijn klus bij RAI en was hard op zoek naar een andere klus en die heb ik dus gevonden
Opzich wel, zij zoeken naar klussen voor mij.. maar tja Getronics is niet de enigequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
regelt getronics dat niet dan?
Wij moesten 10 boeken lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat je favoriete boek van de 3 was, kwam in de opdracht die erbij hoorde.
wij 5 dit jaar voor NL verder nog 2 voor Engelsquote:
quote:
Dito, alleen het mondeling ging maar over 3 boeken.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik heb mijn boete ook gekregen van afgelopen oktober...
lekker op tijd allemaal... maar goed het valt gelukkig 'mee' 129 euro ... dus er is aardig wat correctie van af gegaan_
Zijn ze lekker op tijd mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik heb mijn boete ook gekregen van afgelopen oktober...
lekker op tijd allemaal... maar goed het valt gelukkig 'mee' 129 euro ... dus er is aardig wat correctie van af gegaan_
Ik voor Engels en Duits 3 dacht ik en voor Nederlands dacht ik 4. Ik deed dan ook maar VBO, dat scheelt misschien.quote:
Wij 12 + 3 voor Engels + 1 vertaling uit alles behalve Duits/Frans/Engels.quote:
Wij 10 voor NL en 3 voor Engels.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
wij 5 dit jaar voor NL verder nog 2 voor Engels
en allemaal ff stemmen [TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 2 deel I![]()
Wanneer leer je eens bier drinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pffft.
* Legolas_Greenleaf loopt naar de bar en pakt een cassis.
Niet.quote:
Poor you.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:48 schreef VoreG het volgende:
*kras kras*
Heb je weer teveel gezopen gisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:39 schreef VoreG het volgende:
Blegh, bier, je gaat toch geen vergif drinken. Sloopt je lichaam alleen maar
10-Mar-2007 15:00 Houten 2 - Odysseus 91 5 Sportpark "Oud Wulven"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je weer teveel gezopen gisteren [afbeelding]
ja iddquote:
Oe, ik voel een meet aankomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
10-Mar-2007 15:00 Houten 2 - Odysseus 91 5 Sportpark "Oud Wulven"
Bij de ING ging het dus niet door?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd
maar zoals Rubber zei, 't valt allemaal wel mee
dus we kunnen op zoek naar meubels..
Is altijd bij Houten, senioren op zaterdag en A/B jeugd begint tussen 14 en 15 uur.quote:
Nope... was opzich wel aardig.. maar toen ik vroeg naar doorgroei mogelijkheden, die waren er gewoon niet.. dus zou ik daar een jaar moeten zitten en dan geen kans op verbeteringquote:
Wij zullen met het team wel niet lang blijven hangen, vaak is het 1 biertje en daarna richting Olympos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Is altijd bij Houten, senioren op zaterdag en A/B jeugd begint tussen 14 en 15 uur.
Wij zijn vrij dan, zal wel vanaf 13 uur in de kantine zitten dan![]()
Ik kom wel ff langs de kant gillenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wij zullen met het team wel niet lang blijven hangen, vaak is het 1 biertje en daarna richting Olympos.
Aah, das lekker dichtbijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..].
Dat wordt dus bij de linkercornervlag
Ligt er aan welk veld je speelt, veld 1,2 en 5 zijn dichtbij. De andere 2 zijn verquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dichtbij de kleedkamer? Dan hoef ik niet zo ver te lopen.
Ah gewoon veld 1 dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Ligt er aan welk veld je speelt, veld 1,2 en 5 zijn dichtbij. De andere 2 zijn ver![]()
Soms wel hoor. Als het veld met de doelen naar de kleedkamer zijn gericht en jullie spelen die helft naar de goal aan de overkant, zul je toch wel wat meters moeten afleggen, lijkt mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dichtbij de kleedkamer? Dan hoef ik niet zo ver te lopen.
Helemaal er af halen en opnieuw er opzetten werkt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef tong80 het volgende:
Terug uit Oeteldonk. Het bruiste al lekker in de stad, m'n bloed begon wel te kriebelen.
En voor de Fokkers die ik op MSN heb, hij doet het niet meer.
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, erg indrukwekkend om te lezen golfer, laat staan om mee te maken volgens mij.
quote:
Raymania mag dus het komend weekend alles alleen opknappenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
spannend................................. dadelijk naar de Carnaval
Dadelijk nog even sportenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
spannend................................. dadelijk naar de Carnaval
En ook daarna. Want Eend zal pas woensdagavond of donderdagochtend weer enig teken van leven vertonen. Of Diek echt gaat carnavallen is me eigenlijk helemaal onduidelijk..?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Raymania mag dus het komend weekend alles alleen opknappen![]()
Gaat vast lukken, Ajax - Feyenoord ging ook bestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
RayMania mag dus het komend weekend alles alleen opknappen![]()
Dat had je te danken aan de uitslagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gaat vast lukken, Ajax - Feyenoord ging ook best.
en komen geheime mods helpen, die blijven zwart maar kunnen wel ingrijpen enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Raymania mag dus het komend weekend alles alleen opknappen![]()
leuk internet spelletje, nu wil ik nog wat knopjes zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en komen geheime mods helpen, die blijven zwart maar kunnen wel ingrijpen enzosoort wie is de mod
diek gaat inderdaad morgen beginnen met de sleuteloverdrachtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of Diek echt gaat carnavallen is me eigenlijk helemaal onduidelijk..?
Als je een idee hebt stuur je VBL + <usernaam> naar 0909-123456quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk internet spelletje, nu wil ik nog wat knopjes zien![]()
Ben nog altijd in afwachting van een foto van iemand andersquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
Nou, degenen die caranaval gaan vieren, wil ik heel veel plezier wensen.
Vind wel dat de carnavals kleren even geshowed dienen te worden hier.![]()
Ik zal kijken of het me lukt om morgen een foto te maken en die hier te plaatsen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
Nou, degenen die caranaval gaan vieren, wil ik heel veel plezier wensen.
Vind wel dat de carnavals kleren even geshowed dienen te worden hier.![]()
quote:
ik heb geen carnavals kleren en Justin zijn verkleedkleren passen me nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben nog altijd in afwachting van een foto van iemand anders
Okee,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
diek gaat inderdaad morgen beginnen met de sleuteloverdracht
Jij mag je ook laten zien in je normale kleren hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ik heb geen carnavals kleren en Justin zijn verkleedkleren passen me niet![]()
lucky mequote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij mag je ook laten zien in je normale kleren hoor.
Nou vooruit dan moet je nu wel over de brug komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je wil niet dat hij ziet dat je jezelf in pikante pose op de foto zet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
Ik breng Justin even naar bed, lijkt me een beter plan voor nu![]()
Parrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
gezellig een huiskamer vol meiden, m'n vriendin is leiding bij een jeuggroep en nu zijn een 'paar' meiden op bezoek
Wat is de leeftijd van die meiden ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
gezellig een huiskamer vol meiden, m'n vriendin is leiding bij een jeuggroep en nu zijn een 'paar' meiden op bezoek
En jij gaat zitten fokkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Al zou ik het willen, niks werkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat tong eerst zijn versies van MSN die hij er nu op heeft staan moet uninstallen.
Yup.... ik hoef tussen die gillende 12-jarige te zittenquote:
Die "meiden" zijn meisjes van 12 jaar hoor ik net. Daar wil je inderdaad niet bij zitten.quote:
Ja,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo 12. Die worden ook 18 hoor. Je moet nu al je visitekaartje afgeven.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
erg verstandig om onder de ogen van je aanstaande te gaan flirten met andere meiden![]()
Wanneer ben jij in Zoetermeer? moeten ff gaan lunchen ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je je mcse-examen maar gaan leren
Zorg nou maar eerst dat jezelf een aanstaande vindtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
erg verstandig om onder de ogen van je aanstaande te gaan flirten met andere meiden![]()
Geen enkele meid met enig leuke uitstraling ziet me staanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat jezelf een aanstaande vindt
Moet er de komende week wel langs, maar weet nog niet wanneer. Hou je PM maar in de gaten! Jij zit er vijf dagen right?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij in Zoetermeer? moeten ff gaan lunchen ofzo.
Hotelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet er de komende week wel langs, maar weet nog niet wanneer. Hou je PM maar in de gaten! Jij zit er vijf dagen right?
Zit je daar in een hotel of ga je na de cursusdag naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |