abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46354534
Ik zit met een probleem.

Ik zal bij het begin beginnen door te zeggen dat ik een jongen ben van bijna 19 jaar (over ruim 2 maand)
Ik ben ongeveer 1.94 meter lang, maar ik weeg ongeveer 65 tot soms 70 kilo. 70 is voor mijn doen heel zwaar. Ik eet verschrikkelijk veel, als ontbijt meestal 4-5 boterhammen, op m'n werk ik zal een vroege dienst (06:00 - 14:00)als voorbeeld nemen, eet ik gemiddeld 5 boterhammen, plus als de dienst het toelaat wat lekker gefrituurd spul (en dan ook niet maar 1 frikandel, maar 2 en een kroket zeg maar.) Als ik dan thuiskom, dan eet ik meestal nog een paar boterhammen, want dan heb ik weer zin in eten. 's Middags tegen een uur of 4 begint m'n buik weer te rammelen en eet ik de ene keer een wat gezonder tussendoortje dan de andere keer, koek of brood ofzo. En als avondeten eet ik meestal 2 grote borden volgeschept tot de laatste kruimel leeg. Dan gaat het een paar uurtjes goed, maar 's avonds, tegen een uur of 8, half 9, heb ik wéér zin in eten. Dan eet ik meestal iets als een gebakken eitje, of wat er nog van het avondeten over is.

Ik ben al vaker naar de huisarts geweest omdat ik mezelf heel dun vind, en dat ook geregeld van andere mensen hoor. De huisarts zegt echter dat het in mijn bouw zit om zo dun te zijn, en zegt me dus eigenlijk dat er niks aan te doen is. Ikzelf weet niet wat ik hiermee aan moet, want ik voel me nou niet bepaald fijn bij mijn lengte in combinatie met mijn gewicht.

Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft en dus weet wat ik hieraan kan doen of is er iemand die gewoon weet wat ik ermee moet?

alvast heel hartelijk bedankt!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_46354562
Hmm. Zwaar zal je nooit worden ben ik bang, maar misschien wat meer zware koolhydraten zoals rood vlees etc. eten? Proteineshakes, weightgainers helpen ook.

En fitnessen hè.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:17:43 #3
22592 crew  Ole
pi_46354576
Jaloers!!!!!!!!!!!
geniet ervan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_46354600
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef Ole het volgende:
Jaloers!!!!!!!!!!!
geniet ervan!
Ik kan niet genieten waar ik me niet fijn bij voel, dat is eigenlijk waar de hele OP over gaat...
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:20:29 #5
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46354639
Sport je?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:22:31 #6
22592 crew  Ole
pi_46354675
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik kan niet genieten waar ik me niet fijn bij voel, dat is eigenlijk waar de hele OP over gaat...
Ok.. ik begrijp je, het ios alleen dat ik tegenovergestelde heb,
Maar neem je wel serieus hoor
pi_46354709
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:20 schreef -skippybal- het volgende:
Sport je?
Nee, maar ik beweeg van mezelf nogal veel.
Ik werk in een fabriek waar ik veel fysiek werk moet doen (tillen, wegzetten e.d) en ik heb officieel ook ADHD... wat inhoud dat ik dus veel beweeg.
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:23:57 #8
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_46354712
@guitaarpersoon

Ga gewoon sporten, dan merk je dat je breder, gespierder en fitter wordt.
Daarnaast neemt je zelf beeld ook enorm toe. Je wil neem ik aan niet slank met een
bierbuik zijn?
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_46354738
Luxeprobleem.
pi_46354742
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Ok.. ik begrijp je, het ios alleen dat ik tegenovergestelde heb,
Maar neem je wel serieus hoor
Nee, ik zeg ook niet dat je me niet serieus neemt
Ik bedoel eigenlijk alleen dat ik me er gewoon niet fijn bij voel.. omdat te licht zijn nog slechter voor je schijnt te zijn dan te zwaar.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:25:16 #11
22592 crew  Ole
pi_46354756
gezonde 'dikmakers'zijn bijvoorbeeld: cashewnoten
volle melk, dingen met plantaardige olie, noten, pinda;s etc...
ken het van mensen die fanatiek roeiden, en heel veel trainden en zo,,
pi_46354771
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:23 schreef Neutrino het volgende:
@guitaarpersoon

Ga gewoon sporten, dan merk je dat je breder, gespierder en fitter wordt.
Daarnaast neemt je zelf beeld ook enorm toe. Je wil neem ik aan niet slank met een
bierbuik zijn?
Welke sporten zijn het beste dan hiervoor?
Fitness enzo lijken me het meest voor de hand liggend?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:27:25 #13
22592 crew  Ole
pi_46354816
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, ik zeg ook niet dat je me niet serieus neemt
Ik bedoel eigenlijk alleen dat ik me er gewoon niet fijn bij voel.. omdat te licht zijn nog slechter voor je schijnt te zijn dan te zwaar.
Wat ik begrepen heb ( ik ben geen arts!!!)
jojo-en in gewicht is slechter dan min of meer rond je eigen 'natuurlijke'gewicht blijven...
Laat je niet gek maken,
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:28:44 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46354851
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zwemmen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_46354861
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:27 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb ( ik ben geen arts!!!)
jojo-en in gewicht is slechter dan min of meer rond je eigen 'natuurlijke'gewicht blijven...
Laat je niet gek maken,
Tsja.. ik weet het niet meer, m'n huisarts zegt gewoon dat het verder geen kwaad kan, terwijl mijn vriendin, bij wijze van spreken, bang is dat ze m'n polsen breekt als ze alleen m'n hand vasthoud
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:29:36 #16
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_46354876
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Krachttraining 3x p/w in combi met een dieet. Het dieet is in het begin iig niet meteen nodig.
Een hoop discipline. Roeien kan ook en is wellicht leuker omdat je het met een club doet.
pi_46354900
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:28 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zwemmen
Daar is mijn broertje juist door afgevallen... moeilijk, moeilijk, moeilijk
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:30:35 #18
22592 crew  Ole
pi_46354911
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Luxeprobleem.
* Ole is ook jaloers
Maar is geen luxeprobleem
Was het maar zo simpel
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:31:39 #19
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_46354940
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Daar is mijn broertje juist door afgevallen... moeilijk, moeilijk, moeilijk
Ik kan je wel zeggen dat je stofwisseling wat minder hard zal gaan en je dus binnen 5 jaar wel wat meer zal gaan aankomen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:32:00 #20
22592 crew  Ole
pi_46354948
Dan was Guitarist niet te dun,en ik niet te dik
pi_46354965
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:31 schreef Neutrino het volgende:

[..]

Ik kan je wel zeggen dat je stofwisseling wat minder hard zal gaan en je dus binnen 5 jaar wel wat meer zal gaan aankomen.
Daar zit natuurlijk wel wat in..
en "fitnessdikte" is zeker maar tijdelijk omdat je moet blijven trainen?
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:34:35 #22
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_46355006
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Daar zit natuurlijk wel wat in..
en "fitnessdikte" is zeker maar tijdelijk omdat je moet blijven trainen?
Als je weinig doet behoud je ook redelijk wat spier massa. Je zal iig nooit meer zo zijn zoals je nu bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 februari 2007 @ 01:41:04 #23
22592 crew  Ole
pi_46355150
* Ole slikt haar schildklier gebeuren weer
pi_46355164
Krachttraining. In het begin ga je afvallen, daar moet je niet van schrikken, daarna gaat je gewicht omhoog. Probeer dan je dagelijkse maaltijden aan te vullen met eiwit/proteïne shakes. En eet eens wat minder brood. Zoals ik het nu lees is bijna 75% van wat jij op een dag eet brood. Wat voor brood eigenlijk?

Eet eens twee keer per dag warm. 's Middags spaghetti en 's avonds een lekker stuk vlees of een stoofpotje Aankomen gaat vaak langzamer dan afvallen, tenminste, de eerste 2 a 3 kilo gaat heel snel (1 a 2 weken al) maar daarna gaat het tergend langzaam

Krachttraining en een constante overhoeveelheid aan voedingsstoffen gaat het beste werken. Ik gok erop dat je erg veel energie alleen al kwijt bent aan het warmhouden van je lichaam (lang en dun, dus weinig onderhuids vet). Reken eens uit hoeveel calorieën je op een dag naar binnen werkt en vraag desnoods of de huisarts je doorverwijst naar een dieëtiste.

Even nog over het afvallen als je stopt met krachttraining. Het aankomen moet je erg veel trainen in combinatie met voldoende voedingsstoffen maar voor het op gewicht blijven is een keertje (of twee) per week wat gewichten pompen al zat
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:10:05 #25
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46355722
Eet eens dingen die wel voedingswaarde hebben. Zo'n beetje alles wat je opnoemt heeft geen voedingswaarde en is leuk als vullertje. Verder heeft iedereen een lichaamstype (Mesomorph, endomorph of ectomorph) Jij bent een ectomorph als ik het zo lees. Je zult niet dik worden en ook niet gespierd. Je bent pezig tot je de kist in gaat. Wees blij voor je nabestaanden, je krijgt een kleine kist en dat is goedkoper.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 06:34:17 #26
167723 sanni
Acima de seu
pi_46357106
eeeeh TS... mischien ligt het wel aan het feit dat jij een snelle
stofwisseling hebt?

[ Bericht 81% gewijzigd door sanni op 16-02-2007 12:24:04 ]
pi_46357112
Reken uit hoeveel calorien je per dag verbruikt en ga daar 1000 boven zitten.

Plus daarbij krachttraining.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_46358856
Krachttraining, pure chocola, saucijzenbroodjes (caloriebommen).

Voor zover ik begrijp is het als ectomorph ook belangrijk om bij het ontwikkelen van spiermassa, naast de gebruikelijke hoge proteine inname (shakes zijn leuk, maar begin maar gewoon met halve liters magere kwark, kip, kalkoen, vis, etc) er een zeer hoge koolhydraat inname op na te houden.

Zou het even moeten nakijken, maar weet het bijna wel zeker.

Dus dat wordt trainen, maar vooral vreten tot je er bij neervalt. En probeer regelmatig te eten. Om de 2 a 3 uur.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:29:39 #30
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_46361920
Heb je een lintworm?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_46362558
vergelijkbaar probleem.
snelle stofwisseling/ zit in je bouw.

als je binnen afzienbare tijd er beter uit wilt zien: sporten -> gewichten

Als je dat niet hoeft...: afwachten. als je ouder wordt....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:59:40 #32
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_46362862
Ik heb precies hetzelfde gehad.
Tot mijn 20e woog ik 65 kilo met een lengte van 1.96. Dit in combinatie met bloedarmoede, ijzertekort, werkte niet.
Mijn huisarts heeft me al aan ijzertabletten geholpen zodat ik minder last had van de bloedarmoede maar dat loste het probleem van het "ondergewicht" nog niet op.
Ik ben 3 jaar geleden actief gaan sporten, 3 keer in de week naar de sportschool fitness, elke dag op de fiets naar het werk (voorheen lekker lui met de auto) en regelmatig een stuk lopen/fietsen. Ook mijn eetpatroon aangepast en wat gezonder gaan eten: 1 keer in de week vet en de rest gezond (pasta's, rijst en veel verse groente).
Ik ben nu 24 en weeg nu 85 kilo. Mijn lichaamsmassa is niet schrikbarend toegenomen, lees: ik ben niet dik, maar pas nu wel kleding zoals deze hoort te zitten. Mijn lichaam klopt nu zeg maar.
Je ziet het dus eigenlijk niet echt, al zeggen veel mensen dat ik een dikke kop heb gekregen maar daar lig ik niet wakker van.
Voel me goed hoe ik nu in mijn vel zit.

Moraal van dit verhaal:
Ga lekker regelmatig sporten, eet gezond en dan komt alles goed
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_46364846
meld met ong. hetzelfde probleem. Maar in mijn land van herkomst is magerheid normaal
BMI is voor germanen dus daar conformeer ik mij maar niet aan.
pi_46365276
'k ken het probleem dit topic even volgen dus
pi_46365742
Krachttraining. Kun je een beer worden.
pi_46365830
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef XiChico het volgende:
Krachttraining. Kun je een beer worden.
Er wordt de hele tijd al gezegd dat ik nooit dik zou kunnen worden, dus een beer word ik niet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_46366055
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Er wordt de hele tijd al gezegd dat ik nooit dik zou kunnen worden, dus een beer word ik niet
Je zal er harder je best voor moeten doen. Maar ook hele magere mensen kunnen goed reageren op krachttraining. Maar vooral voeding is erg belangrijk.
pi_46366396
Protifar gaan halen bij de drogist.

http://www.nutricia.nl/patient/asp/show_subject.asp?id=12050

Ik ben na ernstig ziek te zijn geweest enorm afgevallen en kreeg het gewicht er niet meer bij.
Toen ben ik na een tip Protifar gaan gebruiken. Gewoon iedere dag 2 milkshakes ermee maken met wat stukjes banaan er in en drinken maar.

Ik begon een goed gewicht te krijgen, bij het 3e blik en begon het langzaam te minderen, om te zien of ik niet weer gewicht ging verliezen.
Aangezien het stabiel bleef, heb ik een 4e blik opgemaakt, maar toen niet meer op dagelijkse basis, maar meer iedere 3e dag.

Het kost even wat, maar het is zeker een aanraden waard.
Ohja, ik woog nog maar 40 KG, nadat ik ziek was en ben toen naar de 70 KG gegaan.

Nu weeg ik tussen de 85 en 90 KG, maar ik ben nu ook weer een stukje ouder geworden en wat meer gegroeid.
pi_46366621
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Van krachttraining wordt je ook niet dik. Maar gespierd. Nu zijn er ook gasten die zich helemaal de pleuris trainen en waarvan het gewoon niet te zien is .. maar dat is een kleine kans. Bovendien ga je wel de contouren zien.. waardoor je al wat voller lijkt.

Je moet er overigens wel de tijd voor hebben .. ik train zelf 3 keer in de week (kracht).. weeg zelf ook niet veel .. 60kg, 1.80m. Maar je komt er wel van aan .. vriend van me is van 60 kg naar 75k in een 4 mnd gegaan door veel te trainen & abnormaal veel te eten. Zelfde bouw als ik. Bij veel eten moet jer overigens nog veel meer eten als jij doet.

Ik zelf maak iets van 5 pannekoeken per dag, eet 14 boterhammen. 2 borden rijst. En stuk of 9 kipfiletjes.. dit allemaal naast het gewone avondeten. Daarbij kun je nog creatine gebruiken (kom je ook iets van aan) of isopure mass o.i.d. (veel koolhydraten)

Dit alles eist wel tijd en motivatie.. dus als het iets is wat je echt wil kan het wel. Voor echt advies moet je echter bij de sportshool zijn of even rond kijken in het bodybuildtopic @ fok of op internet.

[ Bericht 37% gewijzigd door XiChico op 16-02-2007 14:01:04 ]
pi_46371806
TS, je zegt dat je veel eet.
Maar je eet helemaal niet veel.

ga eens 6 keer per dag eten.
En dan niet alleen maar brood.

Ik zelf ben 1m86.
Ik was vroeger(5 jaar geleden) 63kg en nu weeg ik 85kg.

Ik train dan wel regelmatig, zodat een groot gedeelte van de gewonnen kilo's ook spiermassa is.
Maar ook zonder trainen kun je gewoon aankomen...alleen zal het grootste gedeelte dan vet zijn.

Maar wat jij nu op 1 dag eet, en veel noemt is voor mij gewoon weinig.
pi_46373134
TS niet huilen je hebt gewoon een snelle stofwisseling.. Daar is opzich niets mis mee, je lichaam gebruikt je voedingsstoffen alleen wat minder efficient maar dat kan geen kwaad. Je moet er juist blij mee zijn dat je kan eten wat je wilt zonder dik te worden, menig mens is jaloers op je Zo rond je 25e begint het buikje wel te groeien en als je echt spieren wilt moet je idd gewoon hard aan de fitness

succes men
pi_46373867
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef DjMark het volgende:
TS, je zegt dat je veel eet.
Maar je eet helemaal niet veel.

ga eens 6 keer per dag eten.
En dan niet alleen maar brood.

Ik zelf ben 1m86.
Ik was vroeger(5 jaar geleden) 63kg en nu weeg ik 85kg.

Ik train dan wel regelmatig, zodat een groot gedeelte van de gewonnen kilo's ook spiermassa is.
Maar ook zonder trainen kun je gewoon aankomen...alleen zal het grootste gedeelte dan vet zijn.

Maar wat jij nu op 1 dag eet, en veel noemt is voor mij gewoon weinig.
Sowieso is veel brood eten volkomen nutteloos. Ja, als het grof volkoren is ga je d'r lekker van schijten... Maar meer ook niet.
pi_46378808
Je bent nog wel erg jong om van alles uit de kast te willen halen om dikker te worden. Persoonlijk lijkt me dat niet echt gezond. Zo lang als je geen lichamelijke klachten hebt, zou ik er toch niet te veel aan doen. De meesten mannen worden vanzelf wat zwaarder na hun 22ste. Meer sporten kan natuurlijk nooit geen kwaad.
pi_46385047
Zo veel eet je niet eens.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46387578
ik had hetzelfde, one word and three uitroeptekens: FITNESS !!!

vooral omdat ik ook heel veel eet ben ik erg snel in spiermassa gegroeid.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 16:08:31 #46
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46400691
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef XiChico het volgende:

[..]

Ik zelf maak iets van 5 pannekoeken per dag, eet 14 boterhammen. 2 borden rijst. En stuk of 9 kipfiletjes.. dit allemaal naast het gewone avondeten. Daarbij kun je nog creatine gebruiken (kom je ook iets van aan) of isopure mass o.i.d. (veel koolhydraten)

Dit alles eist wel tijd en motivatie.. dus als het iets is wat je echt wil kan het wel. Voor echt advies moet je echter bij de sportshool zijn of even rond kijken in het bodybuildtopic @ fok of op internet.
Je eet 9 kipfilets naast het avondeten?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46403166
ff volgen deze
pi_46407180
Als je niet zwaarder word eet je dus niet veel.

Als je wilt aankomen moet je meer eten, het moet natuurlijk wel gezond blijven.
Je kan dus al je drinken wat je drinkt vervangen voor melk. Een boterham is maar +/- 75kcal dus dat is niks. Neem als ontbijt bijvoorbeeld een liter melk + 200gr havermout en een banaan, allemaal in de blender. Zo'n 1200kcal totaal en je drinkt het zo weg, gelijk aan 12 belegde boterhammen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:48:58 #49
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46408703
Ik heb het ook :/

Best kut maarja komt wel goed
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_46410348
Ok, ik zal t eens even volgens de wetten der thermodynamica uitleggen;

Je bent 1,94 en 65-70 kilo, betekent dus dat je relatief veel oppervlak hebt tov je totale lichaamsvolume... bovendien heb je met dit gewicht ook nog eens weinig spek (wat isoleert). Kortom, ongeacht je metabolisme, je kan je helemaal de tering eten en je komt nog niets aan. Eigenlijk is de enige oplossing aankomen "tot op een kritisch punt". Ik weet waar ik over praat want ik ben 1,96 en weeg normaal zo ongeveer in de orde van 88-92 kg. Echter ook wel eens 82 kg gewogen (nadat ik vanaf 105 kg was afgevallen ) en toen begon ik ook wel iel te worden, toen duurde het met meer eten ook weer heel lang voordat ik meer woog.

Nu zal je structuur wel iets minder zwaar zijn omdat je altijd al zo bent geweest, maar probeer anders eens aan te komen tot 75 kg, en 80 kg als een goed gewicht te beschouwen. Dit gaat je niet lukken door je lens te eten aan frikandellen. Je zult ook meer lichaam moeten krijgen, dus eigenlijk zit er maar een ding op: het krachthonk in en vezels vreten! (Dat gaat harder dan je denkt, zeg ik, wederom, uit ervaring)
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:44:14 #51
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46410661
Er is niet zo veel aan te doen.
Ik las pas dat het mogelijk te maken heeft met het hebben van bepaalde verhoudingen bacteriestammen in het verteringskanaal; dikke mensen hebben meer van een soort die bij de vertering van normaal gesproken onverteerbare stoffen helpen.
Dikke mensen halen dus meer calorien uit hun eten dan dunne mensen en hebben dus aanleg om dik te worden. Bij dunne mensen roetsjt alles zo de darmen door en wordt er veel minder efficient energie uit het voedsel verworven.
Lekker zo doorgaan dus
Why does it hurt when I pee?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:52:09 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46410937
Het kan van alles zijn, ook een hyperactieve schildklier.

Maar uiteindelijk kan je altijd breder worden, net als dat elke fatso dunner kan worden.

Probeer eens ipv al die KH's eens flink wat eiwitten te verstouwen en ga wat aan sport doen. Wedje leggen dat je gaat uitdijen?
pi_46411088
Veel boerenmelk drinken of slagroom eten/drinken.
pi_46423777
Ik zit met hetzelfde probleem, maar heb dan vooral extreem smalle heupen.. Is er een manier om die breder te laten worden?? Want fitness wel al 5 jaar en ben ook wel breed in de schouders etc, maar die heupjes blijven smal... Veel eten heeft ook niet zijn effect gezien mn extreme metabolisme..
pi_46460415
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef SHE het volgende:
Het kan van alles zijn, ook een hyperactieve schildklier.

Maar uiteindelijk kan je altijd breder worden, net als dat elke fatso dunner kan worden.

Probeer eens ipv al die KH's eens flink wat eiwitten te verstouwen en ga wat aan sport doen. Wedje leggen dat je gaat uitdijen?
pi_46461567
Het kan misschien ook door je ADHD komen. Een vriend van me heeft het ook en heeft ongeveer hetzelfde probleem als jij.
pi_46461597
Waarom moet een spijker KH's verruilen voor eiwitten? Ecto's hebben juist extreem veel koolhydraten nodig voor zover ik weet.

Tuurlijk zal ie ook eiwitten binnen moeten krijgen, maar als je te weinig koolhydraten binnen krijgt gebeurt er weinig. En dat is (voor zover mij bekend) juist het probleem bij ecto's die gaan trainen.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:04:57 #58
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46461909
Is het niet zo dat wanneer iemand als hij traint, dat je vaak ziet dat krachttraining weinig tot geen effect heeft, massa-wise, omdat zijn lichaam toch alle gekweekte spieren binnen no time opvreet?

Moet je inderdaad wel erg veel aan de eiwitten en weetikveelwat.
pi_46463505
Het is altijd wel grappig wat mensen "ontzettend veel eten" vinden.

Dit vind ik gewoon normaal, maar echt veel is het zeker niet!
pi_46465038
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:57 schreef McGilles het volgende:
Het is altijd wel grappig wat mensen "ontzettend veel eten" vinden.

Dit vind ik gewoon normaal, maar echt veel is het zeker niet!
Net zoals die magere pubertjes die 'HEEL VEEL' eten.
Blijken ze 4 boterhammen op een dag te eten en WEL EEN ANDERHALF BORD als avond eten.

Tsja, das niet veel.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')