Zij krijg altijd alles achter de schermen, ze heeft geen stemming nodig...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Missy_1974 het volgende:
word tijd dat miss diva een op haar plek gezet word, en niet altijd maar beschermd, kado's voor der kids, wilgo etc.
Geef GODVERDOMME eens een stemming voor haar, die haar dan giga door der bek geboord word.
Vriend .. als je dit serieus meent mag jij ook wel effe een psychiater opzoeken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef pronkjewail het volgende:
Hoeveel fokkers zijn er eigenlijk in het DGK-subforum? Als iedereen nou een paar euro doneert, zullen we toch wel genoeg hebben voor een huurmoordenaar onderhand?
Ik ben absoluut TEGEN elke vorm van geweld, maar dit "mens" haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan..
afknapperquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef 2live het volgende:
natasia zgt nu gewoon tegen eric; dat was tv maken
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Ik vond die uispraak van Brian richting Eric fantastisch
En hij hield gelijk zijn bek dicht!
Ja, zoiets hoorde ik ook. Duidelijk een gevalletje van een 'script' !quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natasia fluisterde net ook in Eric's oor "TV maken" of iets in die trant, dus in opdracht van de redactie
Deze act was ws. een opdracht, dus jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef blomst het volgende:
Is het nu allemaal toneelspel van natasia????
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef XiChico het volgende:
[..]
Vriend .. als je dit serieus meent mag jij ook wel effe een psychiater opzoeken.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
Ik sta vanavond even achter Natasia - vindt niemand erg toch?
Tja jammer maar helaasquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
Weer gescript.... goffer de goffer
Gelukkig ik ben niet de enige die dit onsamenhangende lachstart hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia: Ik gun het Eric wel.
Eric: Laat haar dan gewoon gaan.
Amanda: WHAHAHMEMEMEHSHEMEMEMEMWHAHAHAHEHAHELAHEALAEHALEHALHELAL ALHAELHLAHELAHELAHELEHALHELAAA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |