Kwalijke zaak, dopingquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij zal wel net zijn valium hebben gehad.
HEEEELEMAAL MEE EENS... ze is gewoon bang en dat valt mij ook vies tegen!quote:
Dat moest ook maar eens ophouden ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij zal wel net zijn valium hebben gehad.
Maak je niet druk. Eric trekt dit heel lang net als dat Natasia het op zo'n manier heel lang trekt. Op den duur zal dat sommige mensen echt wel gaan irriteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Kan Eric z'n smoel even houden? Want hij bakt er niks van
Ik zou ook heel graag willen dat dit soort persoonsvoorkeuren ( of angsten voor de personen buiten de kooi maar achter het viswijf) eens afgelopen zouden zijn!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
waarom geeft de REDACTIE geen stemming voor natas, iets wat voor haar belangrijk is, want iedereen word dingen door de neus geboord behalve natas. Ik wil de rollen wel eens omgedraaid zien.
tehehehe, scherp - ze lult echt belachelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind Sylvia zooo sterk nu!!! Ze haalt kracht uit de dauw die over het gras ligt zegt ze, dat soort dingen en Carnaval vindt ze heel erg wanneer ze dat moet missen.
Sylvia
![]()
Tegen Judith was hij dat wel, vanavond.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef endr0me het volgende:
Eric valt door de mand zeg, ik dacht dat hij wel sterk zou zijn verbaal..
Huub zakt een beetje in ja. Hij durft haar ook niet echt meer aan te kijken tijdens harde discussies.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
Eric is te zwak! Huub valt vandaag tegen....
Ik denk dat wanneer Eric zijn mond had gehouden, Natasia haar die carnaval wel had gegunt. Ze had haar moment wel genomen maar Natasia is niet zo hard dat ze nee tegen iemand zegt. Behalve wanneer ze haar uitdagen zoals Eric net deedquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Kan Eric z'n smoel even houden? Want hij bakt er niks van
Ja dagje Efteling ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heerlijk idd.
Die gaat 'm ook niet krijgen danIets met haar kutkindjes ofzo lijkt me wel grappig
Brian zit onder de tranquilizers, gaat niet gebeuren. Eigenlijk heeft hij al lang verloren, maar GDK_REDACTIE wil er niet aan of zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Scrupules het volgende:
brian is vast nog wel een keer te verleiden tot fysiek geweld en dan is natasia gewoon de klos, grillen die hap
Een hoop gelul van die mensen Scan, net als de pseudo-clash eerder deze week, nadat uitgerekent die twee net bij de snackbar waren geweest. Toen bleef zdngmw ook al TE rustig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erge is dat ze misschien best wel sterk overkomt bij mensen die maar met een half oor luisteren.
Ik baal er van dat ze zo rustig bleef, maar dat heeft ze zichzelf duidelijk opgedragen. Eric moet nog een klein stapje verder gaan.
[/quote]quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Borga het volgende:
[Silvia is zo SilviSAAIquote]Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind Sylvia zooo sterk nu!!! Ze haalt kracht uit de dauw die over het gras ligt zegt ze, dat soort dingen en Carnaval vindt ze heel erg wanneer ze dat moet missen.
Sylvia
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |