Mag je hem wel effe verstevigen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Als DGK afgelopen is zou ik Natasia graag op sterk water hier op de vensterbank hebben staan.
Dat vergeet hij echt niet hoor, dat weet ie donders goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:31 schreef n1ek het volgende:
Huub vergeet wel dat hij het zo verpest voor Sylvia. Kans dat het uitje nu nog eruit gaat wordt alleen maar kleiner.
Ik ook, maar het is wel een heerlijke rustige streamquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef Sug4r het volgende:
Ze kunnen niet begrijpen wat Carnaval voor Sylvia betekent, het zijn geen Brabanders
Ach, ze kan nog altijd in de villa gaan hossen.quote:
Zou ik niet doen. Als je er vanaf zou willen heb je een groot probleem: ZWAAR CHEMISCH AFVAL.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Als DGK afgelopen is zou ik Natasia graag op sterk water hier op de vensterbank hebben staan.
Nu pas. Niet voordat hij de discussie aangaat. Anders zou die het toch niet doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat vergeet hij echt niet hoor, dat weet ie donders goed.
Ik heb het niet over Natasia's redenatie, die slaat nergens op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Day probeert te provorceren, dat doet ze de laatste tijd wel vaker.
Natasia die Sylvia een gratis uitje misgunt is natuurlijk niets sterks aan.
Mwah .. dat nou ook weer niet. Het is maar carnaval, en dat wist zij voordat ze de kooi in ging. Prioriteiten. Hoewel het wel sneu is van Natasia.quote:
Dat meen je niet of je hebt net pas de streams aangezet. Ik flikkerde van mijn stoel door haar gekrijsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze blijft redelijk rustig en schreeuwt in tegenstelling tot Eric niet.
Ja, ze schreeuwt minder hard dan Huub en Eric, inmiddels.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Ik heb het over het feit dat ze redelijk rustig blijft en dat Huub en zeker Eric behoorlijk hysterisch zitten te doen.
Hij is te licht bevonden, kan niet tegen de slabek op, jammerquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Eric wordt ECHT kwaad.
Die negerin zou van mij echt helemaal nooit meer iets krijgen........quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:28 schreef FMCS het volgende:
De negerin tiert weer welig op de mogelijkheden.
Ja, er komen bepaalde trekjes naar boven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef GoldenGuy het volgende:
OH Eric komt eindelijk los vanavond. Eerst bij Judith en nu Natasia! hehe
check je pmquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef jessie het volgende:
Nog een keer waar kijken jullie goed naar stream 3 en 4?
Die kan ik nergens ontvangen en op 1 en 2 geen geluid
Ze is NIET rustig, ze was net hysterisch! Mijn boxjes zijn bijna ter zielequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Natasia's redenatie, die slaat nergens op.
Ik heb het over het feit dat ze redelijk rustig blijft en dat Huub en zeker Eric behoorlijk hysterisch zitten te doen.
Nee, ik heb ze al een tijdje aan. Ze krijsde inderdaaad wel een moment, maar niet constant zoals een Eric nu.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat meen je niet of je hebt net pas de streams aangezet. Ik flikkerde van mijn stoel door haar gekrijs![]()
Leuk, maar ik schat dat hij niet vals genoeg is om Natasia te temmen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Oh, Eric schiet nu in zijn valse nichtenrol![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:34 schreef Suikeroom het volgende:
heeft iemand een link waar stream 3 het doet?
Dat had Natasia kunnen zeggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:33 schreef Judah het volgende:
Natasia begint 'U-hu'-en.
Dat mens haalt me het bloed onder de neus vandaan. Alsjeblieft, schiet haar af
ik ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef jessie het volgende:
Nog een keer waar kijken jullie goed naar stream 3 en 4?
Die kan ik nergens ontvangen en op 1 en 2 geen geluid
Die heeft het nog nooit meegemaakt. Dus hij schrikt zich kapot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is opgefokt haha
Thx deze doet het!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef pronkjewail het volgende:
Jessie: http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=2 doet het bij mij goed
correctie - dat was Natasiaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik heb mijn huisgenoten niet nodig. Probeer mij er maar uit te krijgen"
Ja gelijk een domper........quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef ruby het volgende:
Brian zegt dat Natasia nergens naar toe gaat want zijn stem krijgen ze niet.
Ze klinkt het wel idd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
GVD dat pact tussen Natasia en Brian is niet te breken he? Verdomme nog.
Yep, en toen Brian er snel achteraan dat hij natasia er niet uit stemt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik heb mijn huisgenoten niet nodig. Probeer mij er maar uit te krijgen"
Ja maar ja, dat weten wij Fokkers toch niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
Best wel vreemd dat FOKkers kwaad zijn op Natasia. De redaktie bepaald dat Natasia tegen stemt, dus als je kwaad op iemand wil zijn, wees dan kwaad op de redaktie. Natasia is alleen de messanger
Maar hij gaat er in ieder geval hard tegenin. Alleen al daarvoor krijgt hij van mij veel puntenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:37 schreef Heathen het volgende:
Natasia - Eric
1-0
Tot nu toe is ie erg teleurstellend.
Van mij ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij gaat er in ieder geval hard tegenin. Alleen al daarvoor krijgt hij van mij veel punten
Vind ik ook. Bovendien zit ie er nog maar net.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij gaat er in ieder geval hard tegenin. Alleen al daarvoor krijgt hij van mij veel punten
Ja dan moet Amanda maar even gaan krikken met Brian en daarna een grote ruzie met Natasia bewerkstelligen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
GVD dat pact tussen Natasia en Brian is niet te breken he? Verdomme nog.
Medicatie wellichtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef My_ het volgende:
Ongelovelijk! Brian heeft zich beheerst! Hij praatte niet door haar heen!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
Best wel vreemd dat FOKkers kwaad zijn op Natasia. De redaktie bepaald dat Natasia tegen stemt, dus als je kwaad op iemand wil zijn, wees dan kwaad op de redaktie. Natasia is alleen de messanger
Die volgt volgende weekquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
waarom geeft de REDACTIE geen stemming voor natas, iets wat voor haar belangrijk is, want iedereen word dingen door de neus geboord behalve natas. Ik wil de rollen wel eens omgedraaid zien.
idd, waarom zegt niemand dat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia is ook een slappe KUT.....Zeg dan gewoon dat je never en nooit meer 1 VOOR-stem geeft aan Natasia.......![]()
Hij zal wel net zijn valium hebben gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:40 schreef My_ het volgende:
Ongelovelijk! Brian heeft zich beheerst! Hij praatte niet door haar heen!
Heerlijk idd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
waarom geeft de REDACTIE geen stemming voor natas, iets wat voor haar belangrijk is, want iedereen word dingen door de neus geboord behalve natas. Ik wil de rollen wel eens omgedraaid zien.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia is ook een slappe KUT.....Zeg dan gewoon dat je never en nooit meer 1 VOOR-stem geeft aan Natasia.......![]()
Het erge is dat ze misschien best wel sterk overkomt bij mensen die maar met een half oor luisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Natasia is -behalve dat ze haar woede-aanvallen weet te bedwingen- niet sterk. Het eeuwige liedje bij Natasia is, dat haar argumenten altijd neerkomen op: "ja maar jij ook, toen en toen."
Ik ben daarvan overtuigd. Sylvia gaat gewoon.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
En toch denk ik dat ze het krijgt morgen. Natasia ontdooit wel. Sylvia moet het via Brian spelen, als hij JA zegt, zegt die bitch ook wel JA.
Kwalijke zaak, dopingquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij zal wel net zijn valium hebben gehad.
HEEEELEMAAL MEE EENS... ze is gewoon bang en dat valt mij ook vies tegen!quote:
Dat moest ook maar eens ophouden ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij zal wel net zijn valium hebben gehad.
Maak je niet druk. Eric trekt dit heel lang net als dat Natasia het op zo'n manier heel lang trekt. Op den duur zal dat sommige mensen echt wel gaan irriteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Kan Eric z'n smoel even houden? Want hij bakt er niks van
Ik zou ook heel graag willen dat dit soort persoonsvoorkeuren ( of angsten voor de personen buiten de kooi maar achter het viswijf) eens afgelopen zouden zijn!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef Missy_1974 het volgende:
tehehehe, scherp - ze lult echt belachelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind Sylvia zooo sterk nu!!! Ze haalt kracht uit de dauw die over het gras ligt zegt ze, dat soort dingen en Carnaval vindt ze heel erg wanneer ze dat moet missen.
Sylvia
![]()
Tegen Judith was hij dat wel, vanavond.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef endr0me het volgende:
Eric valt door de mand zeg, ik dacht dat hij wel sterk zou zijn verbaal..
Huub zakt een beetje in ja. Hij durft haar ook niet echt meer aan te kijken tijdens harde discussies.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
Eric is te zwak! Huub valt vandaag tegen....
Ik denk dat wanneer Eric zijn mond had gehouden, Natasia haar die carnaval wel had gegunt. Ze had haar moment wel genomen maar Natasia is niet zo hard dat ze nee tegen iemand zegt. Behalve wanneer ze haar uitdagen zoals Eric net deedquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Ja dagje Efteling ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heerlijk idd.
Die gaat 'm ook niet krijgen danIets met haar kutkindjes ofzo lijkt me wel grappig
Brian zit onder de tranquilizers, gaat niet gebeuren. Eigenlijk heeft hij al lang verloren, maar GDK_REDACTIE wil er niet aan of zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Scrupules het volgende:
brian is vast nog wel een keer te verleiden tot fysiek geweld en dan is natasia gewoon de klos, grillen die hap
Een hoop gelul van die mensen Scan, net als de pseudo-clash eerder deze week, nadat uitgerekent die twee net bij de snackbar waren geweest. Toen bleef zdngmw ook al TE rustig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erge is dat ze misschien best wel sterk overkomt bij mensen die maar met een half oor luisteren.
Ik baal er van dat ze zo rustig bleef, maar dat heeft ze zichzelf duidelijk opgedragen. Eric moet nog een klein stapje verder gaan.
[/quote]quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Borga het volgende:
[Silvia is zo SilviSAAIquote]Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind Sylvia zooo sterk nu!!! Ze haalt kracht uit de dauw die over het gras ligt zegt ze, dat soort dingen en Carnaval vindt ze heel erg wanneer ze dat moet missen.
Sylvia
![]()
Nee hoor. Geweldige meidquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
tehehehe, scherp - ze lult echt belachelijk
beter ja ! je zal er maar voor staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
Ik sta vanavond even achter Natasia - vindt niemand erg toch?
nee ze lult niet belachelijk, die dingen die ze opnoemt die haar sterk maken kan Brian haar niet afnemen, snap je?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
tehehehe, scherp - ze lult echt belachelijk
Dat kan ze altijd morgen nog zeggen, mocht de uitslag negatief zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:41 schreef Gigageil het volgende:
Maar ja, wat moet je ook zeggen tegen die eeuwige one-liners van Natasia? Af en toe kraamt ze dingen uit waarvan je denkt, wat moet je er mee?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub zakt een beetje in ja. Hij durft haar ook niet echt meer aan te kijken tijdens harde discussies.
He's losing it
Het is al heel wat als Natasia niet begint te krijsen, dus blijkbaar is dat al genoeg om 'respect' te verdienen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het erge is dat ze misschien best wel sterk overkomt bij mensen die maar met een half oor luisteren.
Er achter staan is ook geen pretje als ze net wil gaan zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef snetje het volgende:
[..]
beter ja ! je zal er maar voor staan![]()
Dat quoten bij jou gaat niet echt lekker he?quote:
JAquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Jezus worden we nu gewoon weer bedonderd.
Ja,... in gedachte zie ik een blonde pruik en nepwimpers en een stel kunsttieten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Ze was TV aan het maken, zei ze.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef BuffyJan het volgende:
Wat fluisterde zdngmw nou tegen Eric?
Natasia fluisterde net ook in Eric's oor "TV maken" of iets in die trant, dus in opdracht van de redactiequote:Op donderdag 15 februari 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat verhaal op de bank is echt acteren blijkt nu he...iedereen gedraagt zich opeens weer poeslief tegen elkaar
Zij krijg altijd alles achter de schermen, ze heeft geen stemming nodig...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef Missy_1974 het volgende:
word tijd dat miss diva een op haar plek gezet word, en niet altijd maar beschermd, kado's voor der kids, wilgo etc.
Geef GODVERDOMME eens een stemming voor haar, die haar dan giga door der bek geboord word.
Vriend .. als je dit serieus meent mag jij ook wel effe een psychiater opzoeken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:45 schreef pronkjewail het volgende:
Hoeveel fokkers zijn er eigenlijk in het DGK-subforum? Als iedereen nou een paar euro doneert, zullen we toch wel genoeg hebben voor een huurmoordenaar onderhand?
Ik ben absoluut TEGEN elke vorm van geweld, maar dit "mens" haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan..
afknapperquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:49 schreef 2live het volgende:
natasia zgt nu gewoon tegen eric; dat was tv maken
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Ik vond die uispraak van Brian richting Eric fantastisch
En hij hield gelijk zijn bek dicht!
Ja, zoiets hoorde ik ook. Duidelijk een gevalletje van een 'script' !quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natasia fluisterde net ook in Eric's oor "TV maken" of iets in die trant, dus in opdracht van de redactie
Deze act was ws. een opdracht, dus jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef blomst het volgende:
Is het nu allemaal toneelspel van natasia????
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef XiChico het volgende:
[..]
Vriend .. als je dit serieus meent mag jij ook wel effe een psychiater opzoeken.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
Ik sta vanavond even achter Natasia - vindt niemand erg toch?
Tja jammer maar helaasquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef Kinga het volgende:
Weer gescript.... goffer de goffer
Gelukkig ik ben niet de enige die dit onsamenhangende lachstart hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia: Ik gun het Eric wel.
Eric: Laat haar dan gewoon gaan.
Amanda: WHAHAHMEMEMEHSHEMEMEMEMWHAHAHAHEHAHELAHEALAEHALEHALHELAL ALHAELHLAHELAHELAHELEHALHELAAA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |