Ik zat ook te lachen en dat kwam omdat ik het zo dom vond. Ik geloof niet dat Amanda anders dacht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
Pfff, daarom was Amanda zo ook aan het lachen op de bank en kwam ze niet meer bij. Het is allemaal nep, doorgestoken kaart. Ik vraag me uberhaupt af of dat mens verder komt dan het hek bij haar rijlessen. Zal me niks verbazen als ze al die tijd wordt ingesproken e.d. Tien/redactie weet dat Natasia dé tv-maakster van het programma is, dus ze zullen haar in alles steunen om er zo lang mogelijk van te profiteren.
Ja, wel mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ook
Natasia doet effe moeilijk en zou het (hoogst waarschijnlijk) morgen avond heus wel gunnen.
Huub en Eric zitten alleen maar te rellen.
Zelfs Brian kwam handelingsbekwamer over
Beetje 50/50, ene helft is geacteerd en andere helft is wél echtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Dit is wel erg nep hoor. Ruzie en 2 minuten later vrolijk praten en dan ook nog ff melden dat het tv maken is. Het zag er al zo nep uit. Nu ga je twijfelen bij elke ruzie. Hoewel ik toch zeker denk dat veel ruzies wel echt zijn.
Eric zei iets in de trant van: ik gooi je het huis uit (eigenlijk gilde hij dat)quote:
ja natasia heeft het echt wel in zich om uit zichzelf te rellen, dus beetje jammer dat het zo moetquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
Dit is wel erg nep hoor. Ruzie en 2 minuten later vrolijk praten en dan ook nog ff melden dat het tv maken is. Het zag er al zo nep uit. Nu ga je twijfelen bij elke ruzie. Hoewel ik toch zeker denk dat veel ruzies wel echt zijn.
je loopt een beetje achter geloof ik ... eric kan zich nu flink gaan aanplampen bij nataisa en in haar huid kruipen ... dat hij haar begrijpt en haar vaste klit wordt ...precies volgens planquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
Als dit de manier is waarom Eric Natasia aan gaat vallen, valt het me heel vies tegen.
Echt doorgestoken kaart niet, maar fors gestuurd begin ik toch wel te geloven, inmiddels.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:53 schreef My_ het volgende:
Bovendien geloof ik niet dat dit doorgestoken kaart is.
ach pleur op het word eens tijd haar wel eens een stronthoop in de weg gelegd word.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zij krijg altijd alles achter de schermen, ze heeft geen stemming nodig...
nou daar ben ik niet mee eens, ik kijk het programma niet meer dóór Natasia. Op de streams kan ik het geluid uit zetten en naar een andere stream kijken waar zij niet op is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef Judah het volgende:
Pfff, daarom was Amanda zo ook aan het lachen op de bank en kwam ze niet meer bij. Het is allemaal nep, doorgestoken kaart. Ik vraag me uberhaupt af of dat mens verder komt dan het hek bij haar rijlessen. Zal me niks verbazen als ze al die tijd wordt ingesproken e.d. Tien/redactie weet dat Natasia dé tv-maakster van het programma is, dus ze zullen haar in alles steunen om er zo lang mogelijk van te profiteren.
Een FOK-actie begint nu wel nodig te worden, Het ligt er zo dik bovenop allemaal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou laat al die verrekte bommetjes voortaan maar.l
ik haat bedonderd worden.
Derren Brown.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef pullup het volgende:
Huub heeft een onwaarschijnlijk verhaal over iemand die allerlei grootmeesters in een simultaan versloeg
het gaat al niet op omdat bij een simultaan altijd de simultaangever op elk bord dezelfde kleur heeft
Stomme conclusie...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Villalux het volgende:
dom en dommer show......wordt almaar erger! 3e rangs afspaken!
Nl ingeruild voor Huub ??quote:
Dat beginnen we (bijna) allemáál wel door te krijgen, inmiddels, als ik de COS nog even teruglees.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Echt doorgestoken kaart niet, maar fors gestuurd begin ik toch wel te geloven, inmiddels.
De kijkers op tv wel. Als je een niet-streamer aanspreekt op DGK, dan krijg je altijd hetzelfde te horen: 'Daar speelt toch die irritante zwarte in mee? Die moeten ze (..vul hier iets naars in)'quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nou daar ben ik niet mee eens, ik kijk het programma niet meer dóór Natasia. Op de streams kan ik het geluid uit zetten en naar een andere stream kijken waar zij niet op is.
zeker weten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zouden alle stemrondes al vantevoren in scene zijn gezet![]()
Ik heb er een katergevoel door.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat beginnen we (bijna) allemáál wel door te krijgen, inmiddels, als ik de COS nog even teruglees.
Maar ik zie wel veel streams.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef My_ het volgende:
[..]
Stomme conclusie...
Je weet niet eens of het zo is.
jij kent het ?quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zit al bijna in Brian
Ik had van Eric ook meer verwacht hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
de focus ligt teveel op Amanda.. Eric kunnen ze er ook makkelijk uitstemmen
Komt wel goed dit....nou Brian nog in Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zit al bijna in Brian
Maar hij zat er net toch ook bij toen Brian aangaf Natasia er niet uit te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Bart gaat zijn stem misschien ook niet geven, maar doet dat - naar zijn eigen zeggen - vanwege het plan om Brian of Natasia eruit te stemmen. Vertrouwen winnen.
Nee hoor, hij heeft gewoon zetten onthouden, dus gewoon de grootmeesters tegen elkaar laten spelen... Het was in ieder geval ingewikkeld hoe hij het onthield, staat vast een filmpje daarvan op YouTube of ergens...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
jij kent het ?
Dan hebben die grootmeesters zich wel heel wat onregelmatigheden in de spelregels hebben laten welgevallen hoor, wil hij dat hebben klaargespeeld
Der linke tiet wel en de rechter niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat er over de Tieten en Buik van Natasia ook gewoon een stemming moet komen.
Er moet een unanieme stemming komen of ze die siliconen of die buik wel mag krijgen.
Of een sms-actie
a / nieuwe tieten + borsten
b/ nieuwe tieten
c/ nieuwe buik
d/ geen van beide
e/ gewoon lekker doodschoppen dat wijf
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gewoon zetten onthouden, dus gewoon de grootmeesters tegen elkaar laten spelen... Het was in ieder geval ingewikkeld hoe hij het onthield, staat vast een filmpje daarvan op YouTube of ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |