De kijkers op tv wel. Als je een niet-streamer aanspreekt op DGK, dan krijg je altijd hetzelfde te horen: 'Daar speelt toch die irritante zwarte in mee? Die moeten ze (..vul hier iets naars in)'quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
nou daar ben ik niet mee eens, ik kijk het programma niet meer dóór Natasia. Op de streams kan ik het geluid uit zetten en naar een andere stream kijken waar zij niet op is.
zeker weten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zouden alle stemrondes al vantevoren in scene zijn gezet![]()
Ik heb er een katergevoel door.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat beginnen we (bijna) allemáál wel door te krijgen, inmiddels, als ik de COS nog even teruglees.
Maar ik zie wel veel streams.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef My_ het volgende:
[..]
Stomme conclusie...
Je weet niet eens of het zo is.
jij kent het ?quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zit al bijna in Brian
Ik had van Eric ook meer verwacht hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
de focus ligt teveel op Amanda.. Eric kunnen ze er ook makkelijk uitstemmen
Komt wel goed dit....nou Brian nog in Amandaquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zit al bijna in Brian
Maar hij zat er net toch ook bij toen Brian aangaf Natasia er niet uit te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Bart gaat zijn stem misschien ook niet geven, maar doet dat - naar zijn eigen zeggen - vanwege het plan om Brian of Natasia eruit te stemmen. Vertrouwen winnen.
Nee hoor, hij heeft gewoon zetten onthouden, dus gewoon de grootmeesters tegen elkaar laten spelen... Het was in ieder geval ingewikkeld hoe hij het onthield, staat vast een filmpje daarvan op YouTube of ergens...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
jij kent het ?
Dan hebben die grootmeesters zich wel heel wat onregelmatigheden in de spelregels hebben laten welgevallen hoor, wil hij dat hebben klaargespeeld
Der linke tiet wel en de rechter niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:57 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat er over de Tieten en Buik van Natasia ook gewoon een stemming moet komen.
Er moet een unanieme stemming komen of ze die siliconen of die buik wel mag krijgen.
Of een sms-actie
a / nieuwe tieten + borsten
b/ nieuwe tieten
c/ nieuwe buik
d/ geen van beide
e/ gewoon lekker doodschoppen dat wijf
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gewoon zetten onthouden, dus gewoon de grootmeesters tegen elkaar laten spelen... Het was in ieder geval ingewikkeld hoe hij het onthield, staat vast een filmpje daarvan op YouTube of ergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |