abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46366599
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Zoiets als mij verwijten, dat ik me niet in godsdiensten of overtuigingen heb verdiept?
Het is simpelweg hooghartig, maar mogelijk liet je blijken dat je ongelovig bent.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:57:26 #242
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46366735
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is simpelweg hooghartig, maar mogelijk liet je blijken dat je ongelovig bent.
idd, hooghartig zijn, maar wel om een goede discussie vragen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:58:49 #243
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46366780
Jongens toch, dit was toch gewoon iets van Geert om zich even te laten gelden en de boel een beetje op te fokken.

Er is hier toch niemand die echt denkt dat Geert en co. verwacht hadden dat dit plan serieus genomen zou worden in de kamer hoop ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46367379
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Posdnous het volgende:
Jongens toch, dit was toch gewoon iets van Geert om zich even te laten gelden en de boel een beetje op te fokken.

Er is hier toch niemand die echt denkt dat Geert en co. verwacht hadden dat dit plan serieus genomen zou worden in de kamer hoop ik.
Nee, de multiculturele samenleving staat nog altijd als een huis in een groot deel van de Tweede Kamer.
En sinds het debacle over de gekozen burgemeester is het weer taboe om over hervorming van het staatsrecht te praten, dus het was inderdaad te verwachten dat de Kamer geprikkeld zou reageren.
pi_46367419
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Posdnous het volgende:

Dat sowieso. Eens in de zoveel tijd moet Geert en partij zich even profileren in de media, om zo hun kiezers rustig te houden.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:21:51 #246
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46367589
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Nee, de multiculturele samenleving staat nog altijd als een huis in een groot deel van de Tweede Kamer.
Zou nogal raar zijn als dat niet zo was. Nogal logisch, we hebben namelijk ook een multiculturele samenleving .
quote:
En sinds het debacle over de gekozen burgemeester is het weer taboe om over hervorming van het staatsrecht te praten, dus het was inderdaad te verwachten dat de Kamer geprikkeld zou reageren.
. Wilders lacht zich echt kapot als mensen serieus gaan denken dat dit een echte poging tot hervorming van staatsrecht was.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46368186
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zou nogal raar zijn als dat niet zo was. Nogal logisch, we hebben namelijk ook een multiculturele samenleving .
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers, iets wat door alle partijen behalve de PVV (en een handjevol VVDers) volop gesteund wordt.
quote:
. Wilders lacht zich echt kapot als mensen serieus gaan denken dat dit een echte poging tot hervorming van staatsrecht was.
Niet dan?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:40:13 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_46368233
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:38 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers
Wat een gelul. Ik doe gewoon mijn ding. Punt.

Get a fucking life, misschien helpt het.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:43:16 #249
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_46368345
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef Posdnous het volgende:
Dat mensen zoiets kinderachtigs willen verdedigen .

Dit is toch geen politiek meer.
Dit is juist politiek.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_46368935
quote:

[..]

Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de huidige multiculturele samenleving waarbij de bestaande cultuur zich steeds meer moet aanpassen aan de cultuur van de nieuwkomers, iets wat door alle partijen behalve de PVV (en een handjevol VVDers) volop gesteund wordt.
En, niet meer dan normaal toch ? Integratie houdt toch niet in dat je je eigen identiteit moet opgeven ?
En als de bestaande cultuur tot dit soort maatregelen moet grijpen om zichzelf te beschermen, tja, dan zal die wel niet zoveel voor stellen (lijkt SA wel)
pleased to meet you
pi_46369072
quote:

[..]

Wat ben jij concreet anders gaan doen dan 10 of 20 jaar geleden omdat het je door de regering is opgedwongen vanwege de multiculturele samenleving?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sack_Blabbath op 16-02-2007 15:13:21 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46369114
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, hooghartig zijn, maar wel om een goede discussie vragen
Niets hooghartigs aan hoor. Maar je moet toch minstens je vijand kennen als je Moslimmetjes gaat afkraken....
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:32:50 #253
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46369946
waarom geen polletje?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:37:14 #254
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46370099
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Niets hooghartigs aan hoor. Maar je moet toch minstens je vijand kennen als je Moslimmetjes gaat afkraken....
Ik ken een paar moslims, en ja ik heb de Koran gelezen.

Ik zie de moslims niet als mijn vijanden, wel die mensen die ontkennen dat er een probleem is
pi_46371798
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat ben jij concreet anders gaan doen dan 10 of 20 jaar geleden omdat het je door de regering is opgedwongen vanwege de multiculturele samenleving?
Het gaat niet om de vraag wat ik persoonlijk anders moet gaan doen, maar de aanpassingen die de maatschappij als geheel moet doen om het de nieuwkomers zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Bv. het verpesten van historische steden met moskees in een bouwstijl die hier niet thuishoort.
Vrouwen met kleren aan laten zwemmen in openbare zwembaden.
Nederlanders in psychische nood die moeten wachten op hulp omdat de hulpverlener naar Marokko is afgereisd om vakantievierende Marokkanen bij te staan.
Voorrang voor allochtonen bij vacatures.
Mijn medicijnen worden niet vergoed, want dat geld is nodig voor gratis operaties om maagdenvlies te herstellen.

Dié multiculturele samenleving heb ik het over.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:38:18 #256
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46371867
quote:
Albayrak behoudt dubbele nationaliteit

anp | Gepubliceerd op 16 februari 2007, 16:21
Laatst bijgewerkt op 16 februari 2007, 16:27
DEN HAAG - De beoogd staatssecretaris van Justitie, Nebahat Albayrak, behoudt haar dubbele nationaliteit. De Nederlandse van Turkse komaf is niet van plan haar tweede nationaliteit op te geven, zei ze vrijdag voorafgaande aan haar gesprek met formateur Jan Peter Balkenende.

Ze reageerde daarmee op de ophef die donderdag in de Tweede Kamer ontstond over een voorstel van de PVV dat bewindslieden en Kamerleden geen dubbele nationaliteit mogen hebben om belangenverstrengeling te voorkomen. ,,Ik doe niets dat in strijd is met de wet, dat is duidelijk'', stelde Albayrak (PvdA). Ze zei na negen jaar Kamerlidmaatschap ,,niet zo zenuwachtig'' te worden van de discussie over haar dubbele nationaliteit.

,,Ik doe dit met deze identiteit'', zei Albayrak. Ze wees er verder op dat het ook duidelijk is hoe de Tweede Kamer over de kwestie denkt. De fractie van de PVV stond alleen in haar wens dat bewindslieden geen dubbele nationaliteit mogen hebben. Albayrak zou in theorie afstand kunnen doen van haar Turkse nationaliteit. Haar partijgenoot Ahmed Aboutaleb, die staatssecretaris van Sociale Zaken wordt, heeft behalve een Nederlands ook een Marokkaans paspoort.

Aboutaleb kan zijn dubbele nationaliteit niet opgeven, als hij dat al zou willen, omdat Marokko dat verbiedt. Aboutaleb maakte donderdag na afloop van zijn ontmoeting met Balkenende al duidelijk dat zijn dubbele nationaliteit geen enkele belemmering is om te functioneren als staatssecretaris.

bron:

check ook eens de poll daar voor de aardigheid
pi_46371897
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de vraag wat ik persoonlijk anders moet gaan doen,
Oftewel: je loopt onzin te verkondigen
pi_46371986
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oftewel: je loopt onzin te verkondigen
Kun je misschien uitleggen wat er precies onzin aan is?

edit: ik had trouwens een persoonlijk voorbeeld gegeven, zoals je vroeg.
pi_46372038
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Kun je misschien uitleggen wat er precies onzin aan is?
Dat er niemand in deze samenleving is die onder dwang van de regering zijn levenstijl significant heeft moeten aanpassen vanwege de multiculturele samenleving
pi_46372077
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

bron:

check ook eens de poll daar voor de aardigheid
pff, dat xenofobe boeren die nog nooit een buitenlander hebben gezien met Wilders mee huilen is inmiddels wel bekend
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:48:18 #261
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46372200
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef moussie het volgende:

[..]

pff, dat xenofobe boeren die nog nooit een buitenlander hebben gezien met Wilders mee huilen is inmiddels wel bekend
Of omdat misschien de schreeuwende linkse hoek in de minderheid is?
pi_46372266
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft geven die 9 kamerleden voor en 141 kamerleden tegen toch wel een duidelijke boodschap af aan de linkse hoek
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:50:35 #263
136 V.
Like tears in rain...
pi_46372276
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:48 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wie zijn er nou aan het schreeuwen, precies Dat lijkt mij dat straattuig van de PVV en hun gevolg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46372494
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat er niemand in deze samenleving is die onder dwang van de regering zijn levenstijl significant heeft moeten aanpassen vanwege de multiculturele samenleving
Oh dus zolang je je levensstijl niet direct hoeft aan te passen aan nieuwkomers vind je het allemaal wel prima? Dan kijk je niet verder dan je neus lang is.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:04:25 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46372682
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:58 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Oh dus zolang je je levensstijl niet direct hoeft aan te passen aan nieuwkomers vind je het allemaal wel prima? Dan kijk je niet verder dan je neus lang is.
een prima liberaal standpunt toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_46372977
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

een prima liberaal standpunt toch?
Dat wel, maar ook nogal egocentrisch.
Sack_Blabbath vindt het blijkbaar best omdat hij zelf geen last heeft van de multiculturele samenleving.

Dat anderen daar wel last van hebben (al was het alleen maar vanwege de kosten) vindt hij blijkbaar niet zo erg.
pi_46373252
quote:
Nebahat Albayrak (PvdA) - staatssecretaris Justitie

DEN HAAG - Voor Nebahat Albayrak (38), de nieuwe staatssecretaris op het ministerie van Justitie, mag in de Tweede Kamer wel een bed worden neergezet.

Zij krijgt niet alleen het hoofdpijndossier vreemdelingenzaken onder zich, maar ook de gevoelige portefeuille gevangeniswezen. Bij elke ontsnapte tbs’er zal zij in het parlement ter verantwoording worden geroepen. De PvdA’er zal de komende tijd sowieso veel in het nieuws komen: zij moet zorgen dat de (veelbekritiseerde) immigratiedienst IND netjes het generaal pardon voor asielzoekers uitvoert.

Albayrak is een Rotterdamse van Turkse komaf. Ze studeerde internationaal recht in Leiden en Ankara, en politieke wetenschappen in Parijs. Zij zit sinds 1998 in de Kamer en is opgeklommen van de nummer 41 tot de running mate van PvdA-leider Wouter Bos. Zij was samen met de Maastrichtse CDA-burgemeester Gert Leers de drijvende kracht achter de poging een experiment toe te staan met het gedogen van wietteelt. Tot haar ontgoocheling trok de VVD vorig jaar in een laat stadium de steun aan dit plan in, waardoor de gedroomde Kamermeerderheid in rook opging.

Albayrak kreeg tijdens de campagne harde aanvallen te verduren van CDA’er Maxime Verhagen (de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken) omdat zij verschillende standpunten zou hebben aangenomen ten aanzien van de Turkse massamoord op Armeniërs in 1915. Zij is moslim, maar meent dat geloof iets persoonlijks is, dat losstaat van de politiek.
VK.nl

Gewoon een prima kandidaat. Dat gezeik over nationaiteit, dat is gewoon een papiertje en zegt niks over iemands kwaliteiten.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:24:11 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46373280
welke kosten dan precies als je er persoonlijk zoveel last van hebt?

Nederland is trouwens nooit monocultureel geweest
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:24:46 #269
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46373301
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
[..]

Gewoon een prima kandidaat. Dat gezeik over nationaiteit, dat is gewoon een papiertje en zegt niks over iemands kwaliteiten.
de arme Armeniërs
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:25:23 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46373317
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:23 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
[..]

zo'n wijf met een smerige snor wil je ons land toch niet doen laten regeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')