Tegenwoordig is dat wel zoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
carnaval = biertopic,kan met een dergelijk topictitel er niks anders van maken dan dat canaval bedoelt is om je laveloos te zuipen,sorry![]()
![]()
Ja op zaterdag zijn er een heleboel herrieschoppers uit Dordrecht, Rotterdam en Den Haag die niet verkleed komen. Voor mij de reden om op de zaterdagavond van carnaval de binnenstad te mijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:31 schreef Gebleekte het volgende:
He luitjes..
Nu wou ik morgen dus naar Breda gaan, en had ik een site gevonden met foto's van carnaval in Breda, maar nu zie ik tot mijn verbazing dat er een heleboel mensen niet verkleed zijn???![]()
Heb ik gister nog wat leuks gehaald bij de lokale verkleedboer, zie ik dat de helft niet verkleed gaat![]()
wtfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja op zaterdag zijn er een heleboel herrieschoppers uit Dordrecht, Rotterdam en Den Haag die niet verkleed komen. Voor mij de reden om op de zaterdagavond van carnaval de binnenstad te mijden.
Ik sta iig morgenmiddag bij de opening op de Grote Markt, tegen de tijd dat Zuid-Holland binnenkomt rollen kan ik naar m'n nest.![]()
Idd. Das het gare aan die westerlingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:46 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
wtf![]()
Of je komt en je doet mee, of je komt niet![]()
Tsja, ik kom ook gewoon verkleed dus.. gewoon leuk! hoop alleen niet dat ik de enige ben danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Idd. Das het gare aan die westerlingen
Neejoh, veruit het meerendeel is verkleed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:50 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tsja, ik kom ook gewoon verkleed dus.. gewoon leuk! hoop alleen niet dat ik de enige ben dan![]()
Ik ga als wortelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier als wortel ging.
[..]
Voor jou wel hoor
neequote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef veldmuis het volgende:
Dat viel me ook op ja
Nog gecarnavalt?
je kan nog foto's makenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef veldmuis het volgende:
Nope, niks gefotografeerd het afgelopen weekend!
Ik heb er helemaal geen zin in, ik vind het zo'n klotefeestquote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je kan nog foto's maken
moet je morgenochtend er even op uit gaan
of vanacht
wij willen leuke foto's zien
ow jawelquote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Frazz het volgende:
Ik ga mijn fotos van carnaval in tullepetoanenstaat niet online zetten
je hoeft het niet te vieren,quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin in, ik vind het zo'n klotefeest.
Ik ga ze dus niet aan Kuukske sturen!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ow jawel
al moeten we je dwingen
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:11 schreef Frazz het volgende:
Ik mis de optocht omdat ik om 1 uur op mn werk moet zijn.
Gast, kom jij vaak in de vulling?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga optocht kijken en bier drinken
om 2 uur aanwezig in de vulling!!!
Zo'n 3 keer per jaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gast, kom jij vaak in de vulling?
nevermind, ben redelijk vaste klant van de vulling en vraag me altijd af of er in dit topic mensen rond lopen die eigenlijk gewoon ken.quote:
Kom ook uit Raamsdonkquote:Op maandag 19 februari 2007 12:09 schreef Helsie het volgende:
'Gast' vind ik echt zo'n enorm niet-Bredase manier van iemand aanspreken.
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:14 schreef Dalamar het volgende:
Een oom en tante van me woonden in de Boschstraat, dus we konden lekker binnen kijken naar de optocht. Vreten en drinken erbij, niets mis mee.
Les 1: nooit met de ramen open kijken als er een wagen voorbij komt met een confettie-kanon...
Voor de rest geef ik geen ene zak om carnaval.
Yepquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Yep
We waren een beetje leuk aan het doen met een stofzuiger met confetti (op blaasstand natuurlijk). En toen kwam de wagen met het confetti kanon voorbij.
Leuk voor m'n oom en tante, die hebben maandenlang overal confetti terug gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |