Not surprised, aangezien die straat zowat bij jou om de hoek isquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef JDude het volgende:
Ik hoorde trouwens een sirene net!
Ik zie het ja! Is veldmuis al onderweg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Not surprised, aangezien die straat zowat bij jou om de hoek is
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Okay, tof! Volgende keer een biermeet dan!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Dan doen we de Monkey Boogie.
de watte?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Dan doen we de Monkey Boogie.
De Monkey Boogie. Dat is een speciaal liedjequote:
volgens mij wil ik die niet kennenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Monkey Boogie. Dat is een speciaal liedje
Misschien wel een kutstad maar toch is er 1 dingetje dat erg leuk isquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef tha_rizzo het volgende:
hier hangt nu ook hendig sjieke lucht na dat gehagel enzo
het gaat trouwens opeens wel hard, carnaval is voorbij en jullie krijgen in 1 dag 3 pagina's vol
en frazz, r'daal is een k*tstad
laat volgende week op school maar een foto van je dingetje zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Misschien wel een kutstad maar toch is er 1 dingetje dat erg leuk is
Dus dat doen jullie tijdens die lessen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
laat volgende week op school maar een foto van je dingetje zien
dat vrouwtje hè, niet zijn dingetje dingetje![]()
Ik heb jou toch op msnquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
laat volgende week op school maar een foto van je dingetje zien
dat vrouwtje hè, niet zijn dingetje dingetje![]()
Ik spreek um amper tijdens de lessen, meneer moet weer in een andere projectgroep zetten!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus dat doen jullie tijdens die lessen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |