Een regeling is iets anders dan een wet of een wetswijziging.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef freako het volgende:
[..]
De tekst van de motie Bos c.s.:
[..]
Marokkaanse organisaties in Marokko? En zonder dat dit gecontroleerd wordt door de kamer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Bv. subsidies voor Marokkaanse organisaties.
Daar gaat het beste mens niet overquote:Een Turks onderdaan die zich bezig moet houden met de vraag of Turkije veilig is voor een Koerdisch-Armeens echtpaar, zie je het voor je?
sorry, maar na een hele discussie hier weer zo vraag over stellen wordt een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hé, doe niet zo flauw en wees een beetje open-minded, joh...
V.
zwart graagquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef gelly het volgende:
Goed, iemand nog koffie ?
Nee, ze zit daar als Nederlands onderdaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:22 schreef rebel6 het volgende:
Een Turks onderdaan die zich bezig moet houden met de vraag of Turkije veilig is voor een Koerdisch-Armeens echtpaar, zie je het voor je?
Bovendien werd de wet niet gewijzigd. De minister werd gevraagd een andere invulling te geven aan haar ministeriële discretie. Dit is reeds opgenomen in de wet. Deze wens werd gesteund door een meerderheid van de Kamer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef waltersh het volgende:
[..]
Een regeling is iets anders dan een wet of een wetswijziging.
Partijpolitiek. De VVD'er had te weinig steun vanwege de politieke verhoudingen in de Tweede Kamer, de CDA'er was het slachtoffer van malicieuze VVD'ers en dus bleef lege huls Verbeet over...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, waarom zit ze er ook eigenlijk?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef gelly het volgende:
Goed, iemand nog koffie ?
Je snapt natuurlijk wel dat de echte Nederlanders in de Kamer tegen die tijd geknecht zijn en dit alles willoos door moeten laten gaan, terwijl de dubbelnationaliteiten-Djinns hun snode plannen ten uitvoer brengenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Marokkaanse organisaties in Marokko? En zonder dat dit gecontroleerd wordt door de kamer?
[..]
Daar gaat het beste mens niet over![]()
Bovendien: dat wordt niet gecontroleerd door de kamer?
De Kamerleden hebben niet eens over die motie gestemd want dat mocht niet van Verbeet. Daar gaat het om...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee, maar de kamerleden die over de motie stemden wel. daar gaat het om.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Partijpolitiek. De VVD'er had te weinig steun vanwege de politieke verhoudingen in de Tweede Kamer, de CDA'er was het slachtoffer van malicieuze VVD'ers en dus bleef lege huls Verbeet over...
Mwoch, het track-record van Balkenende geeft geen reden te verwachten dat we er 4 jaar mee opgescheept zitten, hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef gelly het volgende:
Toch wel jammer dat we nog 4 jaar aan deze club malloten vast zitten, en dan bedoel ik niet eens het kabinet.
ze is gekozen door kamerleden die allemaal konden stemmen. PvdA heeft geen meerderheid en toch is ze gekozen en van der Hoeven. als je mensen van partijpolitiek kan beschuldigen zou het de vvd zijn. maar ieder kamerlid is vrij om te stemmen wat ze wil. Dat noemen ze Vrijheid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Partijpolitiek. De VVD'er had te weinig steun vanwege de politieke verhoudingen in de Tweede Kamer, de CDA'er was het slachtoffer van malicieuze VVD'ers en dus bleef lege huls Verbeet over...
volgens mij hebben ze over de wetsvoorstel wel gestemd hoor. Weet iemand dit. ik hoorde op de radio iets van 1 motie/wet waarover gestemd is en 1 niet omdat die onwettig was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De Kamerleden hebben niet eens over die motie gestemd want dat mocht niet van Verbeet. Daar gaat het om...
Het zijn moslims. Dan komen kwaliteiten niet 'im Frage'. Wel opletten, hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Toad het volgende:
Zijn de kwaliteiten al aan bod gekomen van beide staatssecretarissen? Daar gaat het toch uiteindelijk om?
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Toad het volgende:
Zijn de kwaliteiten al aan bod gekomen van beide staatssecretarissen? Daar gaat het toch uiteindelijk om?
Maar datzelfde track-record geeft ook geen reden om te verwachten dat er na het sneuvelen van één of meer bewindslieden ook verkiezingen komenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwoch, het track-record van Balkenende geeft geen reden te verwachten dat we er 4 jaar mee opgescheept zitten, hoor
nee het is een marokkaan of turk, dat zijn ze... dus bij voorbaat ongeschiktquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef Toad het volgende:
Dit was de onwettige. Want tegen de Grondwet, zoals ik al heb aangetoondquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze over de wetsvoorstel wel gestemd hoor. Weet iemand dit. ik hoorde op de radio iets van 1 motie/wet waarover gestemd is en 1 niet omdat die onwettig was.
Ja, hey. Dit is ook niet wat ik echt denk en vind, maar als de NIID (Nederlands Islamitische Inlichtingendienst) over een half jaar bij Danny al onze IP-adressen op gaat vragen wil ik toch wel blijven leven en niet opgehangen worden midden op Dorpsplein (Ons Dorp) natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat de echte Nedrelanders in de Kamer tegen die tijd geknecht zijn en dit alles willoos door moeten laten gaan, terwijl de dubbelnationaliteiten-Djinns hun snode plannen ten uitvoer brengen
Wel een beetje opletten graag
V.
waar ging de motie dan over die door de PVV is ingediend, maar waarvoor geen meerderheid bestond. Of ik begin me dingen in te bildenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit was de onwettige. Want tegen de Grondwet, zoals ik al heb aangetoondOh ja, en tegen de Kieswet ook nog.
Goed punt. Moet je voorstellen dat hij naast Minister van Financiën ook nog lid was geweest van de Raad van Commissarissen van de grootste flipperkast producent van de wereld. Ik zou de ophef wel eens willen zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef gelly het volgende:
Ik verdenk Zalm er trouwens van dat hij flipperkastfabrikanten enige belastingvoordeeltjes heeft gegund. Misschien dat Wilders daar eens kamervragen over kan stellen.
Dorpsstraat!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, hey. Dit is ook niet wat ik echt denk en vind, maar als de NIID (Nederlands Islamitische Inlichtingendienst) over een half jaar bij Danny al onze IP-adressen op gaat vragen wil ik toch wel blijven leven en niet opgehangen worden midden op Dorpsplein (Ons Dorp) natuurlijk![]()
Marokkaanse flipperkastfabrikant dan, hè.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:34 schreef Tikorev het volgende:
Goed punt. Moet je voorstellen dat hij naast Minister van Financiën ook nog lid was geweest van de Raad van Commissarissen van de grootste flipperkast producent van de wereld. Ik zou de ophef wel eens willen zien.
Ja, maar daarom was Weisglas nog geen voorzitter. Dat verviel automatisch met het beëdigen van de nieuwe Kamer. Het lid Ten Hoopen trad op als tijdelijk voorzitter.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De nieuwe voorzitter is pas op 6 december benoemd.
http://www.tweedekamer.nl(...)er_tcm118-118882.pdf
Nog steeds niet Verbeet, zoals Tikorev in zijn drang tot het willen ontdekken van het links complot wil doen geloven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, maar daarom was Weisglas nog geen voorzitter. Dat verviel automatisch met het beëdigen van de nieuwe Kamer. Het lid Ten Hoopen trad op als tijdelijk voorzitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |