A en B?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, zoiets vernam ik al.
Ik had Nederlands, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde als eindexamenvakken. Rarara, ben ik alfa of beta?
Dubbele betekenis. Tis ook niet echt goed voor jequote:
Volgens mij ben je een paar weken ingevroren in ijs, spontaan toen de vorige Hools dicht ging. En net nu deze open is ben je weer wakker geworden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
Zijn we ineens 100 topics verder trouwens ?![]()
Ik heb een 8 voor mn mondeling dus niet spotten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of dat je gewoon stinkt in Nederlands.
Is dit btw niet 1453?
Dat dacht ik al!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een paar weken ingevroren in ijs, spontaan toen de vorige Hools dicht ging. En net nu deze open is ben je weer wakker geworden.
Ik doe het ook nooit goed
ok dan neem ik mijn traantjes terug.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dubbele betekenis. Tis ook niet echt goed voor je
Gymnasium verhult helaas niet dat je blont bent
Tsss.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb een 8 voor mn mondeling dus niet spotten!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of dat je gewoon stinkt in Nederlands.
Is dit btw niet 1453?
That's my line!quote:
Ben ik je al in dit topic 2 keer voor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
That's my line!
(No shit, Sherlock dan hè.)
Spelling hebben we volgens mij 3 jaar niks meer aan gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tsss.
Mondeling <> Spelling
Scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben ik je al in dit topic 2 keer voor!
Jij hebt gewoon sneller internet...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben ik je al in dit topic 2 keer voor!
Nu die achterste twee er nog bijquote:
Ja, had geen zin in een taal en economie vond ik saai. En in gym mocht ik geen eindexamen doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Messenga het volgende:
Ik kon ineens niet meer door het slotje heenposten.
[..]
A en B?
En dan mag je kiezen waarin je eindexamen doet? Lekker danquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, had geen zin in een taal en economie vond ik saai. En in gym mocht ik geen eindexamen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |