Uur vertraging tussen Utrecht en Rotterdam vanavond. Zelfs de machinist gaf aan dat treindienstleiders prutsers zijn: "moeten ze het met de hand doen, snappen ze het niet meer".quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Puinhoop tussen Amerstfoort en Utrecht --> computerstoring
Puinhoop tussen Amersfoort en Zwolle door een kapotte trein...
Veel treinen die op het rangeerterein werden gezet...
zo vroeg ? :pquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Als morgen rond half 9 het zooitje daar maar weer werkt en de goederentreinen weer rijden. Anders sta ik voor niks tussen Ut en Bunnik te wachten op wat moois
10 les uur ben jaloers, heb er 40quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:44 schreef Zug-Chef het volgende:
neenee, ik studeer nog he, verkeerskunde. Deze periode 10 uur les per week, wat er op neer komt dat je 2 a 3 dagen per week al vrij hebt. En komende week dus voorjaarsvakantie
ik ben ook al aan mn vakantie begonnen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja dat ook, maar officieel pas volgende week he
Ramprail moet ik ook nogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
yep. Maar dat maakt niet uit, omdat ik me nu al verheug op eind april, omdat dan min of meer mijn vakantie al begintDan zal ik mijn OV-jaarkaart eens even flink gaan gebruiken. Vanuit Groningen even een rondje Limburg doen, even uitwaaien in Vlissingen, even het trammetje naar Houten Castellum uitproberen, evenals het A32 trammetje en Rampstadrail, etc.
idd!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
Als het tegen die tijd tenminste rijdt![]()
Even een berichtje van Somda gekopiëerd over de wadslopers bij Veolivla.quote:Het gaat lekker met de wadlopers van Veolia, de 3210 doet het weer maar van een andere wadloper is een motor compleet opgeblazen.(deze krijgt een motor van de 3119). Vandaag hield een motor van de 3222 het ook voor gezien. en van waarschijnlijk de 3117 was een cardanas gebroken. Ook is de 3107 nog steeds niet hersteld.
Jij kent de wadjes als een Ikoon van Onverwoestbaarheid of zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
hehe!
Veoslopia is idd een betere naam..
hoe KRIJGEN ze t voor elkaar?!
De levertijd van Dell is pas na de ochtendspits, ja. Heerlijk, Rotterdam-Utrecht en Utrecht-Amsterdam rijden zonder intercities. Word ik, als reiziger van Gouda naar Amstel, allerminst blij vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gedonder bij Utrecht is overigens nog steeds bezig las ik. Ben benieuwd of ze al een nieuwe computer uitgezocht hebben en hoeveel weken levertijd er op zo'n ding zit
't Is inderdaad volkomen kut. Hoe krijgen ze 't voor elkaar...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gedonder bij Utrecht is overigens nog steeds bezig las ik. Ben benieuwd of ze al een nieuwe computer uitgezocht hebben en hoeveel weken levertijd er op zo'n ding zit
nee maar Veolia laat ze toch sneller sterven dan Arrivaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kent de wadjes als een Ikoon van Onverwoestbaarheid of zo?
Volgesn mij hebben ze bij Prutsrail nog een single point of catastrofic failure. Het lijkt me toch duidelijk dat je zulke computersystemen [i]multiple redundant[i] uitvoerd. Dat als computer 1 er de brui aan geeft computer 2 het overneemt. Gezien de grote aantallen storingen én de gevolgen van zo'n storing is het toch echt geen overbodige luxe om een 3e of zelfs een 4e back-up klaar te hebben staan. Zo heb je ook nog een reserve systeem als één van de andere in onderhoud moet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 06:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gedonder bij Utrecht is overigens nog steeds bezig las ik. Ben benieuwd of ze al een nieuwe computer uitgezocht hebben en hoeveel weken levertijd er op zo'n ding zit
Tsja. Misschien hebben ze er nog niet eerder aan gedacht om zoiets in te voerenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Volgesn mij hebben ze bij Prutsrail nog een single point of catastrofic failure. Het lijkt me toch duidelijk dat je zulke computersystemen [i]multiple redundant[i] uitvoerd. Dat als computer 1 er de brui aan geeft computer 2 het overneemt. Gezien de grote aantallen storingen én de gevolgen van zo'n storing is het toch echt geen overbodige luxe om een 3e of zelfs een 4e back-up klaar te hebben staan. Zo heb je ook nog een reserve systeem als één van de andere in onderhoud moet.
Tot voor kort reden de wadjes allemaal nog. Nu geven ze zo langzamerhand allemaal de geest. Van het onverwoestbare imago is zo straks weinig meer overquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
nee maar Veolia laat ze toch sneller sterven dan Arriva
sneek noord - mantgumquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Wow. Waar heb je dat dan geklokt? Ik heb wel een keer gehoord dat een wadje 117 ging op een ATB loos stukje
volgens mij rijden ze sneek - stavoren ook langzamer..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat lekker hard dan. In die januaristorm kwam het wadje richting stavoren niet boven de 70 km/h uit
ik zou t niet weten.. tis ook een saai kut eindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ze daar maar 80 mogen. Je hebt altijd baas boven baas he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |