De gouden kooi in de media ofzo..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef BwennieBren het volgende:
Okay luitjes, ik heb de scans van de bladen. In welk topique kan ik ze neerzetten?
Dat ging toch over brian en amanda? Die hebben liggen rollebollen bij elkaar in bed, ze lagen samen helemaal oncer de dekens enz....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:10 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
nataas lebbert ze allemaal af bah![]()
Maar die maken WEL TV, en daarom lijkt het me beter dat ze nog even een poosje blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Voor mij liever eerst Brian , Amanda, Natasia in willekeurige volgorde![]()
Daar heb je wel een (VETquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar die maken WEL TV, en daarom lijkt het me beter dat ze nog even een poosje blijven
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar heb je wel een (VET) punt Bong
Bedankt. Hartstikke leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dank uquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik dacht dat het info was van Party zelf, maar het zijn uitspraken van Huub, ik weet niet wat ik daar van moet vinden.Maar toch bedant bwennie![]()
Thanks! Het wordt dus nog errug leuk!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie toch liever Nena dan Snollie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef Sporti het volgende:
Zal vast weer aan mij liggen maar die fotos van Nene vind ik erg ordinair, maar tis vast smullen voor de mannen
Ik blijf hopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik dacht dat het info was van Party zelf, maar het zijn uitspraken van Huub, ik weet niet wat ik daar van moet vinden.Maar toch bedant bwennie![]()
[/quot
Wel een kwaliteitstijdschrift gelukkig de Party![]()
Als man word ik er ook niet echt blij van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef Sporti het volgende:
Zal vast weer aan mij liggen maar die fotos van Nene vind ik erg ordinair, maar tis vast smullen voor de mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |