Tegen Huub, Syl en Eric.quote:
Daar ben je toch ook niet voor niets op gevallen?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij lijkt wel iets te veel op mijn ex ..
Daarom mag ze wmb vertrekkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Sporti het volgende:
vaaaaaaaaaaaaag weer hoor die Silvia dat is voor mij haar zwakke punt saai en vaag nog steeds,
Maar zijn karakter en zijn hele doen en laten staat me wel aan hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef pluisje78 het volgende:
huub is een leuke knul maar niet onder de categorie lekker ding
Nee hoor, ze heet gewoon Silvia. Kijk maar op http://www.tien.tv/web/sh(...)497/typeofpage=47737 Daar staat het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Borga het volgende:
Het is geen silvia maar SilvieSAAI
nataas lebbert ze allemaal af bahquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat Natasia en Amanda met elkaar gezoend hebben?????
hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef BwennieBren het volgende:
Okay luitjes, ik heb de scans van de bladen. In welk topique kan ik ze neerzetten?
HIER!!!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef BwennieBren het volgende:
Okay luitjes, ik heb de scans van de bladen. In welk topique kan ik ze neerzetten?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Niets van meegekregen zou dat geen bommetje zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Huub hebben zdngmw en Snollie gezoent![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |