Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als dat nodig is dan moet dat maar.
Nee en nu weer ontopicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?
Ah je klinkt al als een echte mod.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als vragen hebt stel ze maar in het FB-topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah je klinkt al als een echte mod.![]()
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?
We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Zou je op voorhand wel zeggen ja. Toch ga ik uit van een magere 2-1 ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Excelsior maar fink oprollen, fijne tegenstander om nu tegen te komen.
Ik stel voor om voortaan een heilige 3-eenheid te vormen met een 010-mod, 020-mod en wat is het nummer van Eindhoven? Geen flauw idee, whehehe...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef PLAE@ het volgende:
jezus wat is dat nou weer voor incompentente mod er bij?![]()
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sneijder kreeg er een rode kaart voor + twee wedstrijden schorsing. Ze zijn hier nog mild dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.
Het zal mij benieuwen of KJH mag starten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen Excelsior:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Als we zo spelen kan het een hoge uitslag worden![]()
Klopt, was nogal ziek iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Net Jouw Vrouw, Mijn Vrouw gekeken. Nooit gezien, maar zag dat er dit keer een Ajax-chick uit Enschede naar een Feyenoord-gezin moest. Jezus wat een teef zeg, ongelofelijk
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf ziekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"![]()
Dat ze thuis kwamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf zieker
Wat een para wijf zeg, en die jankgozer helemaal onder de plak.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Zo'n smetvrees hebben over kleding, en dan zo'n gore WC in je Ajax-shirt schoonmakenMaar gelukkig liggen de stapeltjes weer recht
Komt toch niets boeiends mee, los van waarschijnlijk een groep noord-nederlandersquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al snel zeg...
Heeft Bremen vrij vervoer volgende week?
quote:'River Plate heeft toch geld voor Rosales'
16/2/2007 12:20
De transfer van Mauro Rosales naar River Plate lijkt zeer nabij. Volgens Clarín heeft de Argentijnse club donderdag 1,8 miljoen euro op de bankrekening van Ajax gestort en is voorzitter Leonardo Barujel naar Amsterdam gereisd om de deal vrijdag af te ronden.
Rosales mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club kwam eerder al met River Plate tot overeenstemming over een transfersom van de 25-jarige aanvaller, maar wachtte nog op een bankgarantie.
River Plate ontbeerde lange tijd de financiën om Rosales in te lijven, maar volgens Clarín lukte het coach Daniel Passarella donderdag extra fondsen aan te boren. De trainer klaagde onlangs dat hij in zijn selectie een gebrek aan aanvallers heeft.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef Messenga het volgende:
Ah, de kutmod was net eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |