Flauw woordgarpje, slechts, I respect the man.quote:
^quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij het slagritme vertellen van Bob Dylan's Knockin' on heaven's door?
http://www.ultimate-guita(...)heavens_door_crd.htm
als je die apple ook ff zwart maakt en hij gratis is welquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef Neidropje het volgende:
gitaren! iemand nog interesse in een semimisluktepaintjob akoestische gitaar? (die zwarte)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je die apple ook ff zwart maakt en hij kost 5 euro wel
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 5 euro moet het minstens een steelstring zijn
wat jij wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eens.
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat jij wil![]()
ik zoek nog een goedkope en tevens fatsoenlijke semi electrische.. zoeen akoestische die electrisch kan om verwarring te voorkomenmaar bij Thomann hebben ze die niet echt.
ik zeg toch zoeen akoestische die electrisch kan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.!
Nu zie ik em weer... vraag me toch af hoe hij de meest rare melodieen enz. maakt en toch gewoon alle snaren met een constant tempo aanslaat. Zit daar een bep. techniek achter of dempt ie gewoon alles wat los en vast zit?quote:
Hehe, een mix van The Offspring - The Kids Aren't Allright en een nummer van Sum 41, kan even niet op de naam komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Alswe dan toch weer met midifiles gaan smijten
http://media.putfile.com/4thattemptInDMinor
niet sacrificed, maar echt scarified?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nóg maar weer eens begonnen om "Scarified" te leren...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nPGA3vjMLgEquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niet sacrificed, maar echt scarified?
Dat doe ik hem niet naquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=nPGA3vjMLgE
dan liever een gibson les paultjequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Strat uit 1979 hier hangen!
Daar ben ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef imported_sphinx het volgende:
sabaton + therion in de oosterpoort, 17 februari!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij het slagritme vertellen van Bob Dylan's Knockin' on heaven's door?
http://www.ultimate-guita(...)heavens_door_crd.htm
Nee. En ik vind Therion niet eens zo heel leuk. Maar een vriend had een kaartje over en de gitarist van Therion is wel heel erg goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
stoer![]()
ken je sabaton ook dan? iedereen moet verplicht sabaton kennen.
Kan je lang wachten, antwoorden doen ze hier nietquote:
Als ie dr niet is kan je lang wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, antwoorden doen ze hier niet
Zit ook al anderhalf topic op een evt GP file van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon te wachten![]()
Strats zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Strat uit 1979 hier hangen!
en daar krijg je geen antwoord opquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit ook al anderhalf topic op een evt GP file van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon te wachten![]()
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
strats hebbens single coilsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ah jullie zijn eindelijk weer op niveau. Ik dacht al, wanneer krijg ik commentaar op mijn strats.
luister anders gewoon het nummer of bedenk zelf wat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?
Single coils zuigen inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
strats hebbens single coils![]()
Welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
luister anders gewoon het nummer of bedenk zelf wat.zo moeilijk kan het niet zijn
Doe ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef -Menn0- het volgende:
Dat gebash de hele tijd
Ga eerst maar eens leren spelen![]()
Als jij niet door naar het nummer te luisteren een ritme kan spelen die er op lijkt ben je of net nieuw, of zwaar talentloos. Ik ga er van uit dat je nog een noepje bent, en ik vind dat je eerst ritmes strak moet leren spelen. Gewoon een simpele chord-progressie met een metronoom meespelen, of met muziek mee en zorgen dat het in het goede tempo blijft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
gibson les paul custom binnen!
Volgens mij lees je ergens overheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertel. Laat zien. Horen.
Whatever, mooi!
Ow wacht, volgens mij lees ik nu ergens overheenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij lees je ergens overheen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow wacht, volgens mij lees ik nu ergens overheen
Ik geloof het ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij lees je ergens overheen.
Ah vet! Heb jij een banjo? Ik wil er wel eentje kopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Koop gewoon een banjo man dan heb je ook geen gezeik met elctroscoustisch semi enz
Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
gibson les paul custom binnen!
kwijl, damn gaaf ding is dat, met die vage pickups, keramisch toch ofzo? Een custom staat hier ook nog opt verlanglijstje!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:
[afbeelding]
Zal wel 1 april 2018 worden!
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Phat! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!![]()
Jaguars zijn mooierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef TrentReznor het volgende:
Tsss, onderscheid me tenminste van de massa met een strat of een les paul.. Of nog erger een slechte kopie daarvan
Schitterende gitaar, ik heb helaas de mijne verkocht...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
goeie kleurencombo enzo, jammer van de headstock en dean-heidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!
![]()
[afbeelding]
Ik mis haar wel hoor![]()
nu een royer 121 ophalen en vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!![]()
Nee, want ze heet Wendyquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef VaderJacob het volgende:
Ziet er meer uit als een "hem" trouwens![]()
neujquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ze heet Wendy![]()
Brengt me op het volgende punt, hebben jullie gitaren ook [bij]namen?
quote:
Dood aan flying V.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Jorikjet het volgende:
ohoh wat is mijn stratje toch fijn!![]()
![]()
De mijne heet basquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
quote:
Barbaar!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar die van Jimi is best lelijk![]()
Ik wou hem hubert noemen en daar was hij het niet mee eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:39 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Dood aan flying V.
Behalve dat Jimi Hendrix geval:
[afbeelding]
Man nu ik weer ben begonnen, ik kan niet stoppen, het gaat zo lekker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Deansensitized het volgende:
Doorraggen! Bikkel!
Bij een Dean valt dat gewoon onder relicenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom, gewoon doorspelen tot ze er af vallen. Heb ook al paar keer gitaar onder het bloed gehad
Ik heb vandaag et bloed onder m'n nagels vandaan geslagen door een goeie uithaal naar beneden tegen m'n volume knopquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef Zyggie het volgende:
In plaats van rustig aan te doen lijkt het nu alsof mijn vingers in brand staan. Welbekend fenomeen natuurlijk.
Ergste vind ik nog wel als je uitschiet met je plectrum wanneer je 'em vasthoudt met je wijsvinger; dat de snaar zo onder je nagel terecht komt en dan doorschiet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag et bloed onder m'n nagels vandaan geslagen door een goeie uithaal naar beneden tegen m'n volume knop![]()
nog nooit gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:14 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog wel als je uitschiet met je plectrum wanneer je 'em vasthoudt met je wijsvinger; dat de snaar zo onder je nagel terecht komt en dan doorschiet.![]()
Hoe meer ik drink hoe mooier ik kan spelenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Je moet eens zo veel zuipen dat je spieren lekker ontspannen zijn, maar je nog wel kan spelen. Dan kan je 8e noten downpicken op 260bpm, dan krijg je wel spiertyfus maar dat mag de pret niet drukken
Ja vaag gebeuren is hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
He, heb jij dat ook altijd? vreemd iets toch, gitaren... zeer mysterieus.
Van een afstand er schuin opslappen als ware het de billekes van een schone vrouw.quote:
Heb je een goede drummer? Anders maakt het toch niet uit, kan hij een beetje ritme aantikken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij staat die van jou ietes harder
-o okee zet de jouwe maar iets harder
Nu staat die van mij weer te hard
-ok zet ik de mijne wat harder
enz
drummer:![]()
Ik snap niet hoe je het wil doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Van een afstand er schuin opslappen als ware het de billekes van een schone vrouw.![]()
Goede beschrijving, niet zelf proberen, straks gebeurt het.
Er staat daar een heel crappy drumstel dus als je te hard slaat ga je er dwars doorheenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Heb je een goede drummer? Anders maakt het toch niet uit, kan hij een beetje ritme aantikken.![]()
Is die demo al gereed?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat daar een heel crappy drumstel dus als je te hard slaat ga je er dwars doorheen![]()
ritme aantikken kan toch met een bierflesje tegen de muur![]()
"Ja voor het weekend zal ik hem doorsturen"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Is die demo al gereed?
Bierflesjes tegen de muur.![]()
Alleen als je half bezopen bent? Kom nuchter ook redelijk die kant opquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Je moet eens zo veel zuipen dat je spieren lekker ontspannen zijn, maar je nog wel kan spelen. opeens kan je 8e noten downpicken op 260bpm, krijg je wel de spiertyfus van maar dat mag de pret niet drukken
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimi![]()
Maar niet met z'n snaren andersomquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaar![]()
Jimi Hendrix draaide zijn snaren ook om. Dick Dale inderdaad niet en tjah wat is kut? Als jij van begin af aan gewend bent zo te spelen. Grootste nadeel is dat je alles in je eentje mag doen omdat jij de enigste op de wereld bent die zijn snaren zo heeft zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar niet met z'n snaren andersom
Dick Dale wel dacht iklijkt me kut spelen
Daar sluit ik me bij aan...quote:
n00bquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar Jimi was links dus technisch gezien is dit niet de gitaar van Jimi![]()
Ja maar op deze staan de snaren rechtshandigquote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
n00b
Jimi speelde gewoon op rechtshandige gitaren, gewoon de snaren d'r andersom opgezet!
Btw, ik hebt met je ex gezoent.![]()
![]()
Spuit elf wordt wakkerquote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
n00b
Jimi speelde gewoon op rechtshandige gitaren, gewoon de snaren d'r andersom opgezet!
Btw, ik hebt met je ex gezoent.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:42 schreef DuranK het volgende:
[..]
Maar Jimi speelde wel op een rechtshandige gitaar![]()
Mja, zal wel zo'n crappy reisiue zijn van Vintage ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar op deze staan de snaren rechtshandig![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb ook nog een ibanez grx70 ofzo liggen hier, maar die valt van ellende uit elkaar hehe
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
true![]()
![]()
smeer anders een boterham voor haar![]()
inside jokequote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]!
Dude.!
Heuj, kom eens online op msn.
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:04 schreef lifeblind het volgende:
*meld zich
Speel nu zo'n 3,5 jaar. Afgelope zomer dit speledingetje gekocht:
[afbeelding]
PRS SE Singlecut
En ik dus denken dat hij een band wil oprichten.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
true![]()
![]()
smeer anders een boterham voor haar![]()
BRANDHOUTquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar die van Jimi is best lelijk![]()
amenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
HendrixUitgerangeerde saaie ouwe troep, dat is het.
![]()
DEAN IBANEZ METAL!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
quote:
Jammer dat-ie in Therion speelt alleen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef imported_sphinx het volgende:
moet wel toegeven dat die ene gitarist van Therion behoorlijk heerscht op zijn Ibanez.
maar daar zitten dan ook EMG's in + hij is zweeds.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[afbeelding]
Bob Dylan in de Fipo![]()
Nee maar hoe zit het nou met je tour van je band ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand trouwens al eens over een Fender Supersonic gespeeld?
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n eerste deuntje die ik zelf uitgezocht heb![]()
Cynic is een band.......een hele toffe band zelfs (legendarisch eigenlijk).quote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee maar hoe zit het nou met je tour van je band ?![]()
Waar kan ik het oude album luisterenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cynic is een band.......een hele toffe band zelfs (legendarisch eigenlijk).
Je dacht toch niet dat ik in de derde persoon over mezelf aan het praten was?
Er is nog wel een mogelijkheid dat we gaan touren dit jaar trouwens, maar dat staat zoals altijd op losse schroeven.Eerst maar eens het nieuwe album opnemen.
Enwar op itnernetquote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef Cynic het volgende:
De eerste 2 albums zijn niet meer verkrijgbaar, het derde ligt wel in winkels en op internet enzo.
Dat mensen onze albums downloaden is nog tot daar aan toe, maar dat ik zelf moet gaan zeggen waar..quote:
Maak/luister jij dan alleen maar grafkankersterfgaallemaaldood-Metalquote:Op zondag 18 februari 2007 18:28 schreef Deansensitized het volgende:
Eens, ik zie bij hun veel meer creatieve expressie dan bij metalbands.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:15 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Maak/luister jij dan alleen maar grafkankersterfgaallemaaldood-Metal![]()
Gewoon Hendrix, JJ cale, Clapton, BB king, Bob marley.
Chill jointje dr bij![]()
Ja zeg maarquote:Op maandag 19 februari 2007 00:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat mensen onze albums downloaden is nog tot daar aan toe, maar dat ik zelf moet gaan zeggen waar..
Ja, vooral Clapton doet enorm relevante dingen deze dagen....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Eens, ik zie bij hun veel meer creatieve expressie dan bij metalbands.
Zijn hoogtijdagen liggen helaas achter zich. Nu doet hij wat chille dingetjes die hij chill vindt, en dat vind ik chillos voor hem. Had trouwens laatst wel weer een aardig hitje met Cale geloof ik, maarja blijft te standaard.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, vooral Clapton doet enorm relevante dingen deze dagen....
Tja, het is geen Jeff Beck. Clapton heeft eigenlijk al sinds hij bij de Yardbirds weg is hetzelfde plan voor ogen (met een kleine tussenpoze toen hij voornamelijk drugs en drank voor ogen had) en is daar blijkbaar tevreden meequote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, vooral Clapton doet enorm relevante dingen deze dagen....
en 2 van die andere die genoemd werden zijn al 30 jaar dood....quote:Op maandag 19 februari 2007 00:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zijn hoogtijdagen liggen helaas achter zich. Nu doet hij wat chille dingetjes die hij chill vindt, en dat vind ik chillos voor hem. Had trouwens laatst wel weer een aardig hitje met Cale geloof ik, maarja blijft te standaard.
Ik denk anders dat dood zijn best een goede manier is om in de goede stemming te komen voor het spelen van bluesquote:Op maandag 19 februari 2007 00:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
en 2 van die andere die genoemd werden zijn al 30 jaar dood....
Hoera voor blues...
Het zou tof zijn al laat je je gtiaar iets meer schreeuwen, janken of wat hoe je het ook moet noemenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=662523
Klik eens! En dan Airwolf. Wat vinden we van het geluid?
en nee, nog helemaal niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |