Flauw woordgarpje, slechts, I respect the man.quote:
^quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij het slagritme vertellen van Bob Dylan's Knockin' on heaven's door?
http://www.ultimate-guita(...)heavens_door_crd.htm
als je die apple ook ff zwart maakt en hij gratis is welquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef Neidropje het volgende:
gitaren! iemand nog interesse in een semimisluktepaintjob akoestische gitaar? (die zwarte)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je die apple ook ff zwart maakt en hij kost 5 euro wel
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voor 5 euro moet het minstens een steelstring zijn
wat jij wilquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een gitaar met nylon snaren per definitie aanzienlijk meer dan een magere 5 euro waard moet zijn? Mee eens.
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat jij wil![]()
ik zoek nog een goedkope en tevens fatsoenlijke semi electrische.. zoeen akoestische die electrisch kan om verwarring te voorkomenmaar bij Thomann hebben ze die niet echt.
ik zeg toch zoeen akoestische die electrisch kan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Semi-electrisch? Volgens mij haal je semi-akoestisch en electro-acoustisch door elkaar.!
Nu zie ik em weer... vraag me toch af hoe hij de meest rare melodieen enz. maakt en toch gewoon alle snaren met een constant tempo aanslaat. Zit daar een bep. techniek achter of dempt ie gewoon alles wat los en vast zit?quote:
Hehe, een mix van The Offspring - The Kids Aren't Allright en een nummer van Sum 41, kan even niet op de naam komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Alswe dan toch weer met midifiles gaan smijten
http://media.putfile.com/4thattemptInDMinor
niet sacrificed, maar echt scarified?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nóg maar weer eens begonnen om "Scarified" te leren...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nPGA3vjMLgEquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niet sacrificed, maar echt scarified?
Dat doe ik hem niet naquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=nPGA3vjMLgE
dan liever een gibson les paultjequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Strat uit 1979 hier hangen!
Daar ben ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:22 schreef imported_sphinx het volgende:
sabaton + therion in de oosterpoort, 17 februari!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef Sloggi het volgende:
Wie kan mij het slagritme vertellen van Bob Dylan's Knockin' on heaven's door?
http://www.ultimate-guita(...)heavens_door_crd.htm
Nee. En ik vind Therion niet eens zo heel leuk. Maar een vriend had een kaartje over en de gitarist van Therion is wel heel erg goed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
stoer![]()
ken je sabaton ook dan? iedereen moet verplicht sabaton kennen.
Kan je lang wachten, antwoorden doen ze hier nietquote:
Als ie dr niet is kan je lang wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, antwoorden doen ze hier niet
Zit ook al anderhalf topic op een evt GP file van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon te wachten![]()
Strats zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Strat uit 1979 hier hangen!
en daar krijg je geen antwoord opquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit ook al anderhalf topic op een evt GP file van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon te wachten![]()
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
strats hebbens single coilsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ah jullie zijn eindelijk weer op niveau. Ik dacht al, wanneer krijg ik commentaar op mijn strats.
luister anders gewoon het nummer of bedenk zelf wat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?
Single coils zuigen inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
strats hebbens single coils![]()
Welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
luister anders gewoon het nummer of bedenk zelf wat.zo moeilijk kan het niet zijn
Doe ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:50 schreef -Menn0- het volgende:
Dat gebash de hele tijd
Ga eerst maar eens leren spelen![]()
Als jij niet door naar het nummer te luisteren een ritme kan spelen die er op lijkt ben je of net nieuw, of zwaar talentloos. Ik ga er van uit dat je nog een noepje bent, en ik vind dat je eerst ritmes strak moet leren spelen. Gewoon een simpele chord-progressie met een metronoom meespelen, of met muziek mee en zorgen dat het in het goede tempo blijft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
OK, hoe kom ik dan achter het slagritme? Kan ik dat zien in zo'n GP4-tab?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
gibson les paul custom binnen!
Volgens mij lees je ergens overheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertel. Laat zien. Horen.
Whatever, mooi!
Ow wacht, volgens mij lees ik nu ergens overheenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij lees je ergens overheen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ow wacht, volgens mij lees ik nu ergens overheen
Ik geloof het ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens mij lees je ergens overheen.
Ah vet! Heb jij een banjo? Ik wil er wel eentje kopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Koop gewoon een banjo man dan heb je ook geen gezeik met elctroscoustisch semi enz
Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
gibson les paul custom binnen!
kwijl, damn gaaf ding is dat, met die vage pickups, keramisch toch ofzo? Een custom staat hier ook nog opt verlanglijstje!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:
[afbeelding]
Zal wel 1 april 2018 worden!
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Phat! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!![]()
Jaguars zijn mooierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef TrentReznor het volgende:
Tsss, onderscheid me tenminste van de massa met een strat of een les paul.. Of nog erger een slechte kopie daarvan
Schitterende gitaar, ik heb helaas de mijne verkocht...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
goeie kleurencombo enzo, jammer van de headstock en dean-heidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!
![]()
[afbeelding]
Ik mis haar wel hoor![]()
nu een royer 121 ophalen en vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!![]()
Nee, want ze heet Wendyquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef VaderJacob het volgende:
Ziet er meer uit als een "hem" trouwens![]()
neujquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ze heet Wendy![]()
Brengt me op het volgende punt, hebben jullie gitaren ook [bij]namen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |