quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Is ze nog vrijgezel?
Mijn 18 jarige broertje heeft dit ook.
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je wilt je broertje dood hebben??
want 2 mensen die niks kunnen kunnen samen meerquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.
Het zou fijn zijn als zij em een aantal dagen in de week zou kunnen vermaken.
Wolla! Wolla!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er gewoon verschrikkelijk aan. Mijn moeder wekt hem smorgens, smeert zijn brood, bindt zijn tas op zn fiets en duwt em aan. Hij fietst dan naar een ROC en smiddags komt hij terug met allerlei tuig wat heel hard Wolla! Wolla! roept.
Het zou fijn zijn als zij em een aantal dagen in de week zou kunnen vermaken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Dan ben ik er vanaf
En ze hebben zoveel overeenkomsten
Dat moet gewoon lukken
Heeft mn moeder ook eens een dagje vrij
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef Ingridh007 het volgende:
Dus, kom maar op met haar msnadres, dan koppel ik ze wel.
inderdaad zo hoort het, zodra je 10 ben zelfstandig brood smeren en pizza's in de oven kunnen gooien.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef joachim87 het volgende:
Zwaar triest, ik smeeer brood sinds mijn 10e
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef 5th_Ave het volgende:
Is het Paris Hilton's dochter?
nee ze laat zich liever smeren (moehahahaha)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
dude paris hilton kan zelf der brood nog niet smeren!!
Handig als ik heel de week weg ben, kom ik terug in het weekend licht er zo'n uitgehongert lijk in de keuken met een vork en een broodrooster.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Jij wil dr gewoon voor jezelf houden, lekker makkelijk zo'n afhankelijk vrouwtje
ik moest lachenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
nee ze laat zich liever smeren (moehahahaha)![]()
Dankjewel!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef SamuraiJack het volgende:
Wolla is allochtonentaal voor "Ik zweer het je", vrij kansloos inderdaad.
En waarschijnlijk gooit ze haar brood ook weg, om vervolgens een zak chips te gaan kopenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ja, ik ken dus een 17 jarig meisje wat nu verhongert omdat ze zelf geen brood kan smeren. 17 jaar oud. haar moeder is weg en waarschijnlijk is ze dus zo verwend dat ze zelf niet weet hoe een mes werkt. Dit is echt gewoon te triest voor woorden ik smeer vanaf me 10e gewoon elke dag zelf mijn brood kook me eten bak me eten en dan krijg je dit soort verwende mensen die dan totaal niet weten wat ze moeten doen als hun moeder er even niet is want dan kunnen ze niet eten![]()
![]()
HOE MOIELIJK IS HET OM EEN BEETJE ZELFSTANDIG TE ZIJN![]()
![]()
en hoe moeilijk is het om een kaasschaaf te bedienen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |