kun je dan ook niet ff langs tilburg komen ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Ik kom vanavond naar Helmond. Waar?
Now we're talking.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
En onze afspraak danquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Loser.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef KopieerMachine het volgende:
IK BEN ER
Renate Swaans check je PM![]()
wie zegt dat renateswaans haar echte naam isquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Loser.
Als je er echt heen wilt, bel eerst naar die zorgcombinatie ofzo en vraag naar haar![]()
Dan hebben we een deal. Waar ga je staan en waar herken ik je aan? Ik wil wel dat je ergens buiten staat om me op te wachten... Ok?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Now we're talking.
19:30 uur BODY BUSINESS vlakbij helmond sport stadion.
Braakse Bosdijk 3
5703 HZ HELMOND
Cu there
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je dan ook niet ff langs tilburg komen ?
Ik wacht welgeteld 5 minuten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Dan hebben we een deal. Waar ga je staan en waar herken ik je aan? Ik wil wel dat je ergens buiten staat om me op te wachten... Ok?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wacht welgeteld 5 minuten.
Herkenbaar aan zwart-wit Ajax vest met XXX erop![]()
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie zegt dat renateswaans haar echte naam is
kan ze gebruiken als user name.
als ik naar je werk bel en ik zeg:
mag ik met dhr Devlinsect spreken.
Krijg ik dan ook jou ?
Ik had het niet gedaan als ik jou was.. Hij moet toch wat voor een meissie overhebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Gastvrij ben je wel... Erg aardig voor een meisje ben je ook niet, maar vooruit, k zal je tegemoet lopen.. Wat verwacht je van me?
ik heb het adres al opgezocht,quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef JK1982 het volgende:
En toen stond half Fok vanavond in Helmond
Ik geloof niet echt dat je een meisje bentquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Gastvrij ben je wel... Erg aardig voor een meisje ben je ook niet, maar vooruit, k zal je tegemoet lopen.. Wat verwacht je van me?
I got a carquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het adres al opgezocht,
redelijk ver vanaf station lopen :x
voor het geval ze mn afspraak vergeet in tilburg
Om jou te overtuigen, haal me op op het station... Ben nog nooit in Helmond geweest, maar ik doe het. Waar herken ik je auto aan?quote:
Aan z'n nummerbord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:10 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Om jou te overtuigen, haal me op op het station... Ben nog nooit in Helmond geweest, maar ik doe het. Waar herken ik je auto aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |