Nou, bezwaar tegen een lading in je rechterneusgat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef RenateSwaans het volgende:
Ja, ik doe daar ook aan.... maar dan wel nog slagroom die gespoten moet wordenEn ji mag bepalen waarover
Wie zou deze kloon zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:51 schreef RenateSwaans het volgende:
Ik wil het overal op! ...en in!
Ben namelijk al jaren op zoek naar een filmpje van een neusgat shot... Lijkt me zóó grappig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:51 schreef RenateSwaans het volgende:
Ik wil het overal op! ...en in!
Me hoofd niet teveel erop, enkel het gedeelte wat je aan het onder melken bent...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ben namelijk al jaren op zoek naar een filmpje van een neusgat shot... Lijkt me zóó grappig!
Bezwaar tegen filmen?
]quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef Devlinsect het volgende:
Voor iemand die in een verpleeghuis werkt, heb je veel tijd om berichten te plaatsen op een forum![]()
Het park is fokking ver weg van waar je werkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef RenateSwaans het volgende:
Zijn er liefhebbers om naar het park te komen? Ik heb van 12 tot 1 pauze..
Volgens mij ben je er zelf eentje, je foto's zijn afschuwelijk... Rambo... Als ik een kloon was, had ik dan zo gedaan??? wat denk jij nou zelf...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie zou deze kloon zijn?
Bieden kan vanaf nu.
krijg ik dan ook het geld als ik het goed raadquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie zou deze kloon zijn?
Bieden kan vanaf nu.
Zo, JIJ hebt goed gelezenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef Devlinsect het volgende:
Voor iemand die in een verpleeghuis werkt, heb je veel tijd om berichten te plaatsen op een forum![]()
Als je een kloon was dan fok je iedereen op en that's exactly what you're doing.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er zelf eentje, je foto's zijn afschuwelijk... Rambo... Als ik een kloon was, had ik dan zo gedaan??? wat denk jij nou zelf...
Ik ben net al 2x gekomen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg ik dan ook het geld als ik het goed raad![]()
![]()
![]()
jammer dat ik niet in zwolle woon of ben renate anders was ik ff gekomen
Kom maar naar Zwolle. Als ik me tieten laat zien, zeg je dan nog dat ik een kloon ben?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je een kloon was dan fok je iedereen op en that's exactly what you're doing.
Doe niet zo ruig man![]()
je spreekt het uit of ze een misdadiger isquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben net al 2x gekomen.
Op die geile avatar van R. Swaans
Jonge als ik me tieten laat zien ben ik ook nog steeds een man.... ZzZZquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom maar naar Zwolle. Als ik me tieten laat zien, zeg je dan nog dat ik een kloon ben?
Zullen we van jou een CLOWN maken?![]()
Helmondquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef RenateSwaans het volgende:
Waar woonde je?
Doe nou eens een picje, lieve schat...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom maar naar Zwolle. Als ik me tieten laat zien, zeg je dan nog dat ik een kloon ben?
Zullen we van jou een CLOWN maken?![]()
Ehm, dan kan het nog steeds een vent zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Koop een tarzan en schuif hem in je reet.
Send me pics!
Mijn mailbox is ook altijd openquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge als ik me tieten laat zien ben ik ook nog steeds een man.... ZzZZ![]()
try better to convince me.
Koop een tarzan en schuif hem in je reet.
Send me pics!
Dan moet ze voorover bukken en FOTO van achter maken... Insert van boven plz.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ehm, dan kan het nog steeds een vent zijn![]()
Ik kom vanavond naar Helmond. Waar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Helmond
like what's that got to do with it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |