NEE. maar als ik mijn gewenste vrouw heb gevonden, dan mag jij ook wel eentje uit kiezenquote:
Je vergeet het fistfuck gedeeltequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik zoek er ook een. Niet ouder dan 15.
Ik ben een 35-jarige man, licht-kalend en heb een sexy buikje. Wil jij dat buikje wel eens voelen, SMS veldmuis naar 9494 en wie weet....
Owja! Toevoeging: Ik heb graag een vuist in m'n bips!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je vergeet het fistfuck gedeelte![]()
Bij GEZ topics hoeft dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef melluk het volgende:
TS er moet een richtprijs bij!
Staat er toch bijquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef melluk het volgende:
TS er moet een richtprijs bij!
Rijk nog niet, maar ook geen kinderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef miss_liss het volgende:
*Ziek*![]()
Okee ik doe ook mee.
Meisje 18 jaar zoekt rijke oude vent zonder kinderen, maar met een hartprobleem.
reageren kan op 0906-melissa![]()
Jij moet op de Community www.seniorenweb.nl zijn, daar zit de doelgroep van jouquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef miss_liss het volgende:
*Ziek*![]()
Okee ik doe ook mee.
Meisje 18 jaar zoekt rijke oude vent zonder kinderen, maar met een hartprobleem.
reageren kan op 0906-melissa![]()
Plug en Play compatible vereist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Kansloze ict fokker zoekt 20 jarige vrouw om gezellig te kletsen over computers
Weet jij alles af van ram en rom en schrik jij niet weg van het inbouwen van een videokaart dan is dit je kans.
Bel nu 0909-06CrazyM
Gewoon ff zelf naar kaatsheuvel bellen en je probleem is opgelost ^-^quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Kansloze ict fokker zoekt 20 jarige vrouw om gezellig te kletsen over computers
Weet jij alles af van ram en rom en schrik jij niet weg van het inbouwen van een videokaart dan is dit je kans.
Bel nu 0909-06CrazyM
Ik doe aan kasten uitzuigen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Plug en Play compatible vereist?
Heb je liever iemand die aan (dual) SLI doet, of ben je meer van de Backwards Compatibility?
Ik vind je systeemeisen niet zo duidelijk...
Tuurlijk Plug en Play, anders weer aparte "drivers" nodigquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Plug en Play compatible vereist?
Heb je liever iemand die aan (dual) SLI doet, of ben je meer van de Backwards Compatibility?
Ik vind je systeemeisen niet zo duidelijk...
ik neem aan dat dit een deal is ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef RenateSwaans het volgende:
Hoi!
Nou je hebt zeker geluk want ik kom uit Zwolle en ben 23 jaar. Een jaar ouder geeft toch niet? Lijkt me wel eens wat om met een wildvreemde via internet af te spreken!
PM me ok?
XXX
is wel altijd safequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef RenateSwaans het volgende:
Hmm lekker.... een NATte trunk in me pc....
er is toch nog een leven na de doodquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Gewoon ff zelf naar kaatsheuvel bellen en je probleem is opgelost ^-^
Ja! Maar ik wil wel verslag leggen voor Fok uiteraard. misschien is dit later nog iets om te doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit een deal is ?
heb je al contact dan met onze loverboy (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Ja! Maar ik wil wel verslag leggen voor Fok uiteraard. misschien is dit later nog iets om te doen.
Hij zit niet egt te gluren in z'n eigen topic, maar ik krijg hoop ik wel een PM van hem.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je al contact dan met onze loverboy (A)
goeie deal. hij 17 en jij 23. hij wilde alleen niet ouder dan 22. dus denk dat je toch afvaltquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef RenateSwaans het volgende:
Hoi!
Nou je hebt zeker geluk want ik kom uit Zwolle en ben 23 jaar. Een jaar ouder geeft toch niet? Lijkt me wel eens wat om met een wildvreemde via internet af te spreken!
PM me ok?
XXX
Kom op zeg, op een oude fiets moet je het leren. Dat ene jaartje.... :Squote:Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
goeie deal. hij 17 en jij 23. hij wilde alleen niet ouder dan 22. dus denk dat je toch afvalt
een 21 jarige dan niks voor jou (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom op zeg, op een oude fiets moet je het leren. Dat ene jaartje.... :S
Had jij interesse dan? Ik denk dat de opener zelf wel kan reageren en hij voor zichzelf kan spreken.
Feggit!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een 21 jarige dan niks voor jou (A)
o, heb je iemand in de aanbieding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Thrackan het volgende:
Ik denk dattie niet met 1 hand kan typen
Trouwens, NAT trunken moet geen probleem zijn, alleen wel met een firewall...
Backdoors zijn namelijk niet gewenst.
Wat is je gemiddelde time voor een complete coredump? Ze zoekt namelijk wel iemand die een beetje redelijke uptime heeft en een goede bandbreedte om zijn content te serven.
Hmm nou voel ik me verplicht mezelf aan te bieden omdat ik NIET in de buurt van Zwolle woon...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Goftedomme... biedt er zich eens een lekkere jonge knul aanwoont ie in f*cking Zwolle
sommige mensen fappen met 2quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o, heb je iemand in de aanbieding?
mn gemiddelde uptime is rond de 48 uur. langer kan, maar na 48 uur beginnen de gebrekken te tonen zoals dichtvallende disketteklepjes.
Backdoors zijn idd een NO GO. en kom op ....
ik type ook met 1 hand
ik bood mezelf ook al aan (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Goftedomme... biedt er zich eens een lekkere jonge knul aanwoont ie in f*cking Zwolle
Handsfree is er helaas nog niet bij voor de doe het zelferquote:
mja, al 2007 jaartjes oudquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef Misstique het volgende:
Ik woon wel in Zwolle, maar val nét buiten de doelgroep van TS..
interesse? in jou? ik woon wel in de buurt van zwollequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Kom op zeg, op een oude fiets moet je het leren. Dat ene jaartje.... :S
Had jij interesse dan? Ik denk dat de opener zelf wel kan reageren en hij voor zichzelf kan spreken.
Je kent me niet eens.... je bent wel een jongen met voorbedachte rade hoor...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:28 schreef nelisb het volgende:
[..]
interesse? in jou? ik woon wel in de buurt van zwolle
PM me een bericht met een foto ofzo...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:28 schreef nelisb het volgende:
[..]
interesse? in jou? ik woon wel in de buurt van zwolle
net of helemaal?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef Misstique het volgende:
Ik woon wel in Zwolle, maar val nét buiten de doelgroep van TS..
Nou doe dan maar eens pics mailen jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef RenateSwaans het volgende:
Mannen.... mijn bekentenis: Iedereen die reageert voor een date, ik mail je terug, want de topicstarter wil niet egt... Ik zit zeg maar wat te wiebelen op me stoel want wil wel eens wat meer![]()
K zet ze vanavond online. Zit op me werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nou doe dan maar eens pics mailen jaMoet natuurlijk wel even keuren voordat ik helemaal naar Zwolle zo heen ga...
pm werkt niet op me werk,helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
PM me een bericht met een foto ofzo...
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef nelisb het volgende:
[..]
pm werkt niet op me werk,helaas.
wiillen wij dat wetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef JK1982 het volgende:
Lol, leuk topic dit.. Alleen waar is TS gebleven idd?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
K zet ze vanavond online. Zit op me werkWil je weten wat voor werk?
0000000 voor de komma red ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef miss_liss het volgende:
joh reis door heel nederland heen.
Maar sorry enig kapitaal met 0000000 voor de komma is vereist.![]()
mede het hele zwakke hart en de behoefte om snel te trouwen![]()
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef JK1982 het volgende:
Heb je ook zo'n mooie witte jas dan?![]()
we kunnen op een illegale manier op fok,we mogen alleen op werk gerelateerde site. alleen alle sites waarop je ingelogd moet blijven werkt niet. posten kan nog. maar moet bij elke post me naam en ww weer plaatsen.quote:
hmm klinkt sexyquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...
CLIMAXquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...
Flinke burocratische zooi....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
we kunnen op een illegale manier op fok,we mogen alleen op werk gerelateerde site. alleen alle sites waarop je ingelogd moet blijven werkt niet. posten kan nog. maar moet bij elke post me naam en ww weer plaatsen.
kan ook niet in profielen voor emailadressen of iets dergelijks.
Oh, dat was jij gisteren op 538...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ander onderwerp..![]()
Anders moet ik weer vreemdgaan enzo, krijg je zo'n gedoe van...![]()
klopt, alleen de hoge bazen vinden van niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Flinke burocratische zooi....Ik ging er wat aan doen. Het is toch jouw verantwoording met je tijd?
En ik loop zo nog niet eens in me vrije tijd zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
klopt, alleen de hoge bazen vinden van niet.
dus pech voor mij.
je kleding klinkt top trouwens
haha ik hoorde die ook net, te nep gewoon, te nep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
Luister maar
Doe zelf moeite, PM zelf...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Verlegen jonge man van 23 in de lente van zijn leven () zoekt lieve, leuke, spontane meid om leuke dingen mee te doen.
PM maar en wie weet....
Renate zoekt afwisseling (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Verlegen jonge man van 23 in de lente van zijn leven () zoekt lieve, leuke, spontane meid om leuke dingen mee te doen.
PM maar en wie weet....
Voluit heten wij: "Stichting Protestants Christelijke Zorgcombinatie Zwolle en omgeving.."quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
En ik loop zo nog niet eens in me vrije tijd zo
...daar neuq ik ook al 3 maanden mee... die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
haha ik hoorde die ook net, te nep gewoon, te nep.
Ook die opmerking van hem op het eind![]()
niet eens?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
En ik loop zo nog niet eens in me vrije tijd zo
PM Wie? Ik ga toch niet at random meisjes PM-en, dan vinden ze mij een stalkertquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Doe zelf moeite, PM zelf...Jij zoekt tog?
Val je iemand lastig? Hebben ze er overdreven last van? Nee? Dan is het geen stalken!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PM Wie? Ik ga toch niet at random meisjes PM-en, dan vinden ze mij een stalkert![]()
Jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
...daar neuq ik ook al 3 maanden mee... die?
Renate die bood zich eerder in dit topic al aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PM Wie? Ik ga toch niet at random meisjes PM-en, dan vinden ze mij een stalkert![]()
Ja maar, ja maar....als ik ze dan PM he, en ze vinden me niks, dan gaan ze heel erge dingen terug PM-enquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Val je iemand lastig? Hebben ze er overdreven last van? Nee? Dan is het geen stalken!
goed bezig,je weet nu me smaak alquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Heel anders maar ook dat valt in je smaak.
Watje!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....als ik ze dan PM he, en ze vinden me niks, dan gaan ze heel erge dingen terug PM-en![]()
![]()
PM'en?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef nelisb het volgende:
[..]
goed bezig,je weet nu me smaak al![]()
als dat zo is,quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef JK1982 het volgende:
Dit is ook niet random, ze vraagt er toch zelf om..
Spreek je ergens af, wordt je ontvangen door een heel ontvangstcomité incl. vriendinnen etc..
Zou je dat willen dan? Ik kan iets regelen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als dat zo is,
ga ik ook mee (A)
Vertel vertelquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Heel anders maar ook dat valt in je smaak.
Ik denk dat wij niet helemaal aan hetzelfde denken..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als dat zo is,
ga ik ook mee (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |