net of helemaal?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef Misstique het volgende:
Ik woon wel in Zwolle, maar val nét buiten de doelgroep van TS..
Nou doe dan maar eens pics mailen jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef RenateSwaans het volgende:
Mannen.... mijn bekentenis: Iedereen die reageert voor een date, ik mail je terug, want de topicstarter wil niet egt... Ik zit zeg maar wat te wiebelen op me stoel want wil wel eens wat meer![]()
K zet ze vanavond online. Zit op me werkquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nou doe dan maar eens pics mailen jaMoet natuurlijk wel even keuren voordat ik helemaal naar Zwolle zo heen ga...
pm werkt niet op me werk,helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
PM me een bericht met een foto ofzo...
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef nelisb het volgende:
[..]
pm werkt niet op me werk,helaas.
wiillen wij dat wetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef JK1982 het volgende:
Lol, leuk topic dit.. Alleen waar is TS gebleven idd?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
K zet ze vanavond online. Zit op me werkWil je weten wat voor werk?
0000000 voor de komma red ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef miss_liss het volgende:
joh reis door heel nederland heen.
Maar sorry enig kapitaal met 0000000 voor de komma is vereist.![]()
mede het hele zwakke hart en de behoefte om snel te trouwen![]()
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef JK1982 het volgende:
Heb je ook zo'n mooie witte jas dan?![]()
we kunnen op een illegale manier op fok,we mogen alleen op werk gerelateerde site. alleen alle sites waarop je ingelogd moet blijven werkt niet. posten kan nog. maar moet bij elke post me naam en ww weer plaatsen.quote:
hmm klinkt sexyquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...
CLIMAXquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:43 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Nee, witte schoenen met panty en een kort rokje en een blouse erop...
Flinke burocratische zooi....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
we kunnen op een illegale manier op fok,we mogen alleen op werk gerelateerde site. alleen alle sites waarop je ingelogd moet blijven werkt niet. posten kan nog. maar moet bij elke post me naam en ww weer plaatsen.
kan ook niet in profielen voor emailadressen of iets dergelijks.
Oh, dat was jij gisteren op 538...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef JK1982 het volgende:
Ok, ander onderwerp..![]()
Anders moet ik weer vreemdgaan enzo, krijg je zo'n gedoe van...![]()
klopt, alleen de hoge bazen vinden van niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:45 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
Flinke burocratische zooi....Ik ging er wat aan doen. Het is toch jouw verantwoording met je tijd?
En ik loop zo nog niet eens in me vrije tijd zoquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
klopt, alleen de hoge bazen vinden van niet.
dus pech voor mij.
je kleding klinkt top trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |