idd...... tsja 2 streams hequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
goffer gaan ze weer naar amoebe toe
ik wil brainles en erik horen
Precies, en nu wil ik de streams weer op Erik. Ik snap dat ze bij de regie geilen op Amoebe maar aan de andere kant gebeurt het interessants.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Tomsky het volgende:
Ja dat was mooi, die gast is volgens mij een pathologische leugenaar.
De aarzeling bij het noemen van bedragen vond ik vrij apart.
Als imand mij vraagt waarvoor ik mijn bed niet uitko0m heeft 'ie meteen antwoord...
kan zijn dat hij gewoon valentijnsdag nooit viert, zijn wel meerdere mensen, is natuurlijk alleen een commerciele dag, good voor de detailhandelquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Brian zegt tegen Eric dat hij anderhalf jaar een verhouding heeft gehad met ????
Gisteren zei hij nog tegen Amanda dat hij zijn relaties nooit een valentijn dag hebben mee gemaakt.
Hij spreeks zich zelf wel vaak tegen.
Nee, hij was heel duidelijk daarover. Hij had geen relatie ten tijde van Valentijn. Ging niet over het niet vieren of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kan zijn dat hij gewoon valentijnsdag nooit viert, zijn wel meerdere mensen, is natuurlijk alleen een commerciele dag, good voor de detailhandel
Tis natuurlijk wel handig om info te krijgen .....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Eric hem nou uit te horen over alles?? Lijkt wel een psycholoog man.
[De bewoners] Brian #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Information engineering is toch echt een vierjarige voltijd HBO-studie... wie had dat gedacht van Brian???
Als leergierig synoniem staat voor niet willen luisteren naar argumenten, op alles 'sterf' als weerwoord hebben en de hele dag bezig zijn met je uiterlijk. Ja, dan is Amanda inderdaad reuze leergierig,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef Prospera het volgende:
amanda is leergierig vind Brian, itt Nena.
eric vind ik naast een irritante man, ook een vals, onaangenaam ietsquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel handig om info te krijgen .....
Daar kun je altijd wat mee. Ze zitten er toch allemaal om het spel te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |