idd...... tsja 2 streams hequote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
goffer gaan ze weer naar amoebe toe
ik wil brainles en erik horen
Precies, en nu wil ik de streams weer op Erik. Ik snap dat ze bij de regie geilen op Amoebe maar aan de andere kant gebeurt het interessants.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Tomsky het volgende:
Ja dat was mooi, die gast is volgens mij een pathologische leugenaar.
De aarzeling bij het noemen van bedragen vond ik vrij apart.
Als imand mij vraagt waarvoor ik mijn bed niet uitko0m heeft 'ie meteen antwoord...
kan zijn dat hij gewoon valentijnsdag nooit viert, zijn wel meerdere mensen, is natuurlijk alleen een commerciele dag, good voor de detailhandelquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Brian zegt tegen Eric dat hij anderhalf jaar een verhouding heeft gehad met ????
Gisteren zei hij nog tegen Amanda dat hij zijn relaties nooit een valentijn dag hebben mee gemaakt.
Hij spreeks zich zelf wel vaak tegen.
Nee, hij was heel duidelijk daarover. Hij had geen relatie ten tijde van Valentijn. Ging niet over het niet vieren of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kan zijn dat hij gewoon valentijnsdag nooit viert, zijn wel meerdere mensen, is natuurlijk alleen een commerciele dag, good voor de detailhandel
Tis natuurlijk wel handig om info te krijgen .....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Eric hem nou uit te horen over alles?? Lijkt wel een psycholoog man.
[De bewoners] Brian #2quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Information engineering is toch echt een vierjarige voltijd HBO-studie... wie had dat gedacht van Brian???
Als leergierig synoniem staat voor niet willen luisteren naar argumenten, op alles 'sterf' als weerwoord hebben en de hele dag bezig zijn met je uiterlijk. Ja, dan is Amanda inderdaad reuze leergierig,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef Prospera het volgende:
amanda is leergierig vind Brian, itt Nena.
eric vind ik naast een irritante man, ook een vals, onaangenaam ietsquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel handig om info te krijgen .....
Daar kun je altijd wat mee. Ze zitten er toch allemaal om het spel te spelen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Diepe gesprekken met Amanda? Tjong, wanneer is dat geweest?
Zei hij gisteren ook alquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Brian geeft aan dat hij zich aan het pact met Bart houdt.
Oh, de huishoudster komt erbij.
![]()
al die HH wijven. Ze moeten werken en zich nergens mee bemoeien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:15 schreef schatje het volgende:
Palma is een stoorzender.
Misschien omdat ze die rol moet spelen van DGK?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef Ashrak het volgende:
Die huishoudster met het zwarte haar is gewoon aan het stoken en brieft info door .. waarom is zij nog in het huis ?
Dan moeten ze daar mee ophouden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien omdat ze die rol moet spelen van DGK?
Eric is wel eerlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt een goede vraag, wie Eric weg wil hebben.
Hij aarzelt, en zegt dan Amanda.
Amanda komt er nu aan.
Morgequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef noa84 het volgende:
Slim om het meteen tegen Amanda te zeggen. Haalt ie bij Brian de wind uit de zeilen.
Goeiemorgen btw![]()
Mogge.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef noa84 het volgende:
Slim om het meteen tegen Amanda te zeggen. Haalt ie bij Brian de wind uit de zeilen.
Goeiemorgen btw![]()
Dank je. Wat een gezellige ontvangst, met koffiequote:
Koekje erbij ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef noa84 het volgende:
[..]
Dank je. Wat een gezellige ontvangst, met koffie![]()
Brian blijft door gaan, niemand anders???quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian stelt goede vragen aan Eric, nu wil hij weten wie hij ziet als geduchte tegenstanders.
Eric noemt Brian en Natasia, omdat ze er "fucking lang zitten".
Nouou, een koekje erbij, HiDiHo, dat sla ik natuurlijk niet afquote:
Hij stelt goede vragen, en vooralsnog geeft Eric antwoorden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:23 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Brian blijft door gaan, niemand anders???
Ja, dat is eigenlijk wel wat hij wil horen ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:23 schreef Utrecht het volgende:
[..]
Brian blijft door gaan, niemand anders???
Volgens mij wil hij de naam Huub en Sylvia horen
Dan kan hij die later weer gebruiken denkt zijn ratte kopquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef Ashrak het volgende:
Geen namen noemen Eric ... want anders gaat Brainless ze gebruiken ...
Goed ...
Brainless wil graag info over de relaties van Eric
Ja, hij speelt het echt alleen daarop... zielig mannetjequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan kan hij die later weer gebruiken denkt zijn ratte kop
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan kan hij die later weer gebruiken denkt zijn ratte kop
tja je hebt het wel over amanda he, die weet haar eigen adres niet eens!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:27 schreef ron1970 het volgende:
iemand is al 6jr een goede vriendin maar je hebt er niet het adres van?
Nee maar ik zie die kleine kronkelende ratte hersentjes werken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Zei Brian waaróm hij daar info over wilde? Je vraagt toch niet ineens: vertel me eens wat over je liefdesleven?
Ze is echt leergierig, he...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Een eyeopener voor Amanda: als je een Naam en een Straat en een Woonplaats hebt, kan je op internet het nummer opzoeken.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:27 schreef ron1970 het volgende:
iemand is al 6jr een goede vriendin maar je hebt er niet het adres van?
Ja hoor, ben de dag begonnen met een dansje, dank jequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey al een beetje minder sjachie?![]()
Tis subtiel en toch echt overduidelijk ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Ja, over mijn vriendje...
Eric: Een beetje stil he nu, van zijn kant.
![]()
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de dag begonnen met een dansje, dank je![]()
Ja, dat vind ik dus echt leuk bij Eric.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tis subtiel en toch echt overduidelijk ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |