bij wie? bij mijzelf?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook gekeken of je echt niets zag bewegen ..
Ik zie werkelijk een piepklein maantje. Vele malen kleiner dan normaal. Eind vorige zomer was er een huge rode maan in de straat en toen vond ik dat weer onnederlands. Nu staat de maan zo ver weg, zo klein. Leuk om even te kijken, in zo'n topic kijk je allemaal naar hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
je ziet zeg maar 1 heldere cirkel en daarvoor een vage schimmige.
Iedereen ziet dubbel hier, geneer je vooral nietquote:Op zondag 4 maart 2007 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk een piepklein maantje. Vele malen kleiner dan normaal. Eind vorige zomer was er een huge rode maan in de straat en toen vond ik dat weer onnederlands. Nu staat de maan zo ver weg, zo klein. Leuk om even te kijken, in zo'n topic kijk je allemaal naar hetzelfde..
Ps. heb wijntje op.
Oh, dan ga ik ook nog even kijken aan de andere kant van het huis...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Iedereen ziet dubbel hier, geneer je vooral niet
Ik denk dat de normale volle maan zo fel is dat je minder goed contrast waarneemt. Daardoor lijkt het gewoon een heldere schijf.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:22 schreef barthol het volgende:
Voor mijn gevoel was de maan tijdens de verduistering veel meer 3D te zien dan anders.
Maar dat kan ook de illusie zijn, veroorzaakt door die lichtere rand aan een kant.
Dat zal het waarschijnlijk zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat de normale volle maan zo fel is dat je minder goed contrast waarneemt. Daardoor lijkt het gewoon een heldere schijf.
same here :-) Zijn toch een aantal mooie resultaten mee tevoren gekomen, zeker met afentoe een klein wolkje, dat helemaal oranje kleurdequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Eos 350-D met 70-300mm lens op statief en afstandtsbedieng.
Bijdraaien moet ik zelf doen.
Maar het was wel mooi.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:07 schreef Lucille het volgende:
Het is alweer bijna voorbij.
Het was zeker leuk om het te volgen.quote:
Absoluut...quote:
Das balen!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:45 schreef -CRASH- het volgende:
Mmm ... Ik mis een uur aan foto's![]()
Heb ze wel gemaakt, af en toe bekeken..
En nu zijn ze er niet![]()
![]()
Op de camera zie ik wel dat ze erop moeten staan.
Is een kaartje van 512 MB, kan nog 50 foto's maken
en er staat pas 39 MB aan foto's op![]()
Gecroptquote:Op zondag 4 maart 2007 01:58 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
same here :-) Zijn toch een aantal mooie resultaten mee tevoren gekomen, zeker met afentoe een klein wolkje, dat helemaal oranje kleurde![]()
Das nog zacht uitgedruktquote:
in enschede was t duidelijk te zien anders.... en buurse ligt maar 10km hiervandaanquote:Op zondag 4 maart 2007 02:38 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
04-03-2007
Ook in het Overijsselse Haaksbergen viel de kijkavond in het water door bewolking. ‘Het is jammer, er is niks te zien,’ aldus een woordvoerster van sterrenwacht Buurse. Veel van de tientallen bezoekers keerden vroegtijdig huiswaarts.
(Volkskrant)
Ik mis dus zo'n 70 foto'squote:Op zondag 4 maart 2007 01:45 schreef -CRASH- het volgende:
Mmm ... Ik mis een uur aan foto's![]()
Heb ze wel gemaakt, af en toe bekeken..
En nu zijn ze er niet![]()
![]()
Op de camera zie ik wel dat ze erop moeten staan.
Is een kaartje van 512 MB, kan nog 50 foto's maken
en er staat pas 39 MB aan foto's op![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |