Je hebt de verduistering ook gezien!!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
Ik zie helemaal niets meer. Verdomde kutwolken altijd
Speciaal voor jouquote:
nieuw sterrenbeeld ontdekt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:56 schreef Pleione het volgende:
[[url=http://img339.imageshack.us/img339/9112/maansq5.th.jpg]afbeelding][/URL]
oeps bewogen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:24 schreef Lucille het volgende:
En toen ging het hier regenen en stond mijn camera een halve minuut in de regen. Gelukkig was ik er snel bij.
Ook wakkerquote:Op zondag 4 maart 2007 00:28 schreef Drugshond het volgende:
*Bruuurp*
je ziet zeg maar 1 heldere cirkel en daarvoor een vage schimmige.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Stali het volgende:
Brabant...
Waar zelfs de koeien gelukkig zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Stali het volgende:
Brabant...
Dat dacht ik wel jaquote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef Stali het volgende:
Oh, maar ik zie het... de maan is oranje aan de onderkant. Met een vlek in het midden. Dat zag ik eerder niet, dus heb wrs. de verduistering onbewust wel meegemaakt..
De maan moet dadelijk ook nog uit de schaduw.quote:
Je hebt zeker ook gekeken of je echt niets zag bewegen ..quote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef zakjapannertje het volgende:
zo, een lekkere frissen neus gehaaldde maan was heel mooi, leek wel zo'n stuiver, nauwelijks van de eveneens rose plukken bewolking te onderscheiden die er af en toe voorbij schoof, van voorgaande verduisteringen was de roodheid feller eigenlijk, maar toen stond de maan ook lager
true...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef Mister1977 het volgende:
Met het blote oog lijkt de maan veel kleiner nu ze niet zo helder is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |