Bart heeft wel aan Huub en Eric verteld dat hij die gesprekjes met Natasia en Brian heeft gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:36 schreef GoldenGuy het volgende:
Bart had toch van die geheimzinnige gesprekjes met Brian en Natasia? Over of ze hem echt vertrouwen? Maar dat ie verder geen uitleg kan geven? Dat was pasgeleden.
Ik raak er echt steeds meer van overtuigd te raken dat ie weggestemd wil worden, maar dat natuurlijk niet openlijk kan uitspreken (geen uitleg kan geven... hint hint knipoog).
Als dat zo is dan zou eigenlijk de boodschap van Huub zijn geweest. Omdat Brian mij heeft getergd krijgt niemand iets dus plaag mij niet want dan zet ik het je betaald.quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
Ik bedoel dus eigenlijk dat Huub het misschien niet allemaal gepland en uitgedacht heeft, maar dat hij instinctief fel uithaalt en bereid is een hoge prijs te betalen (bij Nel zelfs zijn eigen exit).
Eigenlijk zou je dan als medebewoner dus bang moeten zijn hem te tergen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:48 schreef suleika25 het volgende:
Oke........wie ging Natasia vandaag achtervolgen tijdens haar rijlessen?![]()
![]()
Eric is eerst zijn positie wat aan het versterken denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:46 schreef Lieve het volgende:
Eric valt me als persoon met eigen input wat tegen.
Komt nog niet veel uit. Hij zal wel geschroken zijn na binnenkomst, anv buiten af zie je het, maar binnenin voel je het... dat zal wel effect hebben, maar.... ik had meer vuurwerk, weerwoord en eigen inbreng verwacht. Dit is me te soft.
Nog een maand en er komt helemaal niets meer uit die jongen. Dan is het willen winnen puur een intern proces
Nee, die ongerustheid van Natasia hebben we aan Wilgo te dankenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef Kinga het volgende:
natasia is weer verhaaltjes aant verzinnen....
van dat brian haar eruit wil hebben is toch geen sprake?
Ze is door Wilgo heel nadrukkelijk gewaarschuwd voor Brian gisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef Kinga het volgende:
natasia is weer verhaaltjes aant verzinnen....
van dat brian haar eruit wil hebben is toch geen sprake?
die wilgo is gewoon ook gescript, hoe vaag die gisteren deed ook... die moest dat gewoon zeggen om onrust te stoken tussen natasia en brianquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, die ongerustheid van Natasia hebben we aan Wilgo te danken![]()
Als Brainless op dit moment moet kiezen zal hij door zijn jeuk absoluut voor Amoebe kiezen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is door Wilgo heel nadrukkelijk gewaarschuwd voor Brian gisteren.
en daar zit ze fout, ze focust nu zo op brian, terwijl hij haar nooit eruit zou stemmenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:06 schreef zaadjuh het volgende:
kijk bart is niet belangrijk...hoor dr ...neee brian is belangrijk want die is de enige die dr voor zorgt dat ze dr in blijft
Ja precies, ik snap er geen hol meer van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:07 schreef Kaleddis het volgende:
Dit is eigenlijk wel heel grappig. Wilgo zegt dat ook Brian haar eruit wil hebben, maar ik heb Brian daar niet over gehoord. Is denk dat Natasia Wilgo meer gelooft dan Brian. Dus Brian kan lullen wat hij wil, maar echt geloven zal Natasia het niet.
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?quote:
nee joh!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?
Met een fotocamera dan graag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef zaadjuh het volgende:
kan iemand natasia niet achtervolgen als ze autorijd...kijken of ze met wilgo ergens afspreekt terwijl ze rijd
okay thanx, ik dacht gisteren al dat ik iets gemist hadquote:
Volgens mij ook niet neequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?
Uit het bed van Eric denk ik, daar heeft ze geslapen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:14 schreef Prospera het volgende:
Amanda stapt met een grote zonnenbril uit bed van Huub![]()
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Kinga het volgende:
heeft amanda in 2 weken maar ook 1 keer haar haren gewassen?
Kwil mezelf wel een keertje opgeven om te schaduwen... Grijze auto, fototoestel. Als de rolletjes maar niet kwijtraken!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef Lieve het volgende:
Gaat er iemand Natasia volgen?
Ik hoop het te lezen!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kwil mezelf wel een keertje opgeven om te schaduwen... Grijze auto, fototoestel. Als de rolletjes maar niet kwijtraken!
Komt door wat er in zit....quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:22 schreef blomst het volgende:
Echt een lelijke onderbroek:
[afbeelding]
sssttt straks word de regie wakker en hebben we er nog maar twee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:20 schreef Ebinas het volgende:
He goedemorgen,
Weer 4 streams, Da's wel prettig.
misschien afrijden ???quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Prospera het volgende:
ANWB rij auto 0900-8228
Nathas heeft er zo in ze vind het zo spannend
Op vragen van aan DKG redactie subforum las ik dit:quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef FSR het volgende:
Of het is doorgestoken kaart...
Stel dat N en W. elkaar daadwerkelijk ontmoeten ... dan legt hij het zo uit dat hij eht moest zeggen...
Zou best kunnen toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Danny het volgende:
[..]
DUH, dat is gewoon de afspraak die met Wilgo gemaakt is waardoor hij die 'je mag gewoon blijven' brief heeft geschreven. Tot er een keer iemand die lesauto volgt en de foto's hier op FOK! neerpleurt natuurlijk. Ik word een beetje misselijk van die voortrekkerij tov Natasia.
Ik hoop natuurlijk nog dat HiDeHo (of iemand anders) die uitspraak in een filmpje vast heeft kunnen leggen.
Hij zou inmiddels door moeten hebben dat hij gespeeld wordt en dat zijn imperium feitelijk is ingestort en dat nu zelfs zijn trouwste secondant aan het twijfelen is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef pullup het volgende:
Brian is aan het nadenken.
Je kunt zeggen wat je wil over onze psychopatische Antilliaan maar het spel speelt hij vol overgave
Hij is wel behoorlijk (zenuw) pezig. Weet niet, niet echt mooi ( maar dat komt misschien omdat ik verder zo ongelofelijk de schurft aan hem heb gekregen) Ik zie steeds de lelijke criminele binnenkant, zijn volkomen foute afkomst ( dat oerlelijke heksending dat zich zijn moeder noemt en die volkomen foute derderangs bmw verkoper, die zigeunerkloon die broer heet) en zijn dwaze sinterklaasrijmelarij van lik me vessie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Komt door wat er in zit....
(hij is best mooi gespierd, die dwaas.)
Ja maar met een betonnen atoombunker voor je kop is dat moeilijk te begrijpen natuurlijk want Brian loves himself!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zou inmiddels door moeten hebben dat hij gespeeld wordt en dat zijn imperium feitelijk is ingestort en dat nu zelfs zijn trouwste secondant aan het twijfelen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |