en daar zit ze fout, ze focust nu zo op brian, terwijl hij haar nooit eruit zou stemmenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:06 schreef zaadjuh het volgende:
kijk bart is niet belangrijk...hoor dr ...neee brian is belangrijk want die is de enige die dr voor zorgt dat ze dr in blijft
Ja precies, ik snap er geen hol meer van.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:07 schreef Kaleddis het volgende:
Dit is eigenlijk wel heel grappig. Wilgo zegt dat ook Brian haar eruit wil hebben, maar ik heb Brian daar niet over gehoord. Is denk dat Natasia Wilgo meer gelooft dan Brian. Dus Brian kan lullen wat hij wil, maar echt geloven zal Natasia het niet.
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?quote:
nee joh!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?
Met een fotocamera dan graag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:09 schreef zaadjuh het volgende:
kan iemand natasia niet achtervolgen als ze autorijd...kijken of ze met wilgo ergens afspreekt terwijl ze rijd
okay thanx, ik dacht gisteren al dat ik iets gemist hadquote:
Volgens mij ook niet neequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar, heeft Brian ooit gezegd dat dat hij haar eruit zou stemmen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |