quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:48 schreef suleika25 het volgende:
Oke........wie ging Natasia vandaag achtervolgen tijdens haar rijlessen?![]()
![]()
Eric is eerst zijn positie wat aan het versterken denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:46 schreef Lieve het volgende:
Eric valt me als persoon met eigen input wat tegen.
Komt nog niet veel uit. Hij zal wel geschroken zijn na binnenkomst, anv buiten af zie je het, maar binnenin voel je het... dat zal wel effect hebben, maar.... ik had meer vuurwerk, weerwoord en eigen inbreng verwacht. Dit is me te soft.
Nog een maand en er komt helemaal niets meer uit die jongen. Dan is het willen winnen puur een intern proces
Nee, die ongerustheid van Natasia hebben we aan Wilgo te dankenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef Kinga het volgende:
natasia is weer verhaaltjes aant verzinnen....
van dat brian haar eruit wil hebben is toch geen sprake?
Ze is door Wilgo heel nadrukkelijk gewaarschuwd voor Brian gisteren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:58 schreef Kinga het volgende:
natasia is weer verhaaltjes aant verzinnen....
van dat brian haar eruit wil hebben is toch geen sprake?
die wilgo is gewoon ook gescript, hoe vaag die gisteren deed ook... die moest dat gewoon zeggen om onrust te stoken tussen natasia en brianquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, die ongerustheid van Natasia hebben we aan Wilgo te danken![]()
Als Brainless op dit moment moet kiezen zal hij door zijn jeuk absoluut voor Amoebe kiezen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is door Wilgo heel nadrukkelijk gewaarschuwd voor Brian gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |